Mitä eläimiä olet syönyt?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Parsa syomani piffi oli biisoni, medium-rare. Kyseessa oli New Jerseyssa (Parsippanyssa) Ruth's Chris Steakhouse. :thumbup:

http://www.ruthschris.com/

Muuten tahan listaan en voi vastata, ei tule millaan kaikki mieleen. Hiukka kuin Mehella ja Juskasella tilanne.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Myös ankeriasta, savu sellaista, ihan Prisman tiskistä ostettua. Myös kengurua joskus tullut testattua.
Taisi olla itse syömäni purkkiankerias myös savustettua? Ei ollut välttämättä paras mahdollinen kokemus? Ankeriaan selkänikamat eivät olleet miellyttäviä suussa...

Niin joo, tuon ylempänä mainitsemani ja syömäni ankka-aterian hain Baan Thaista.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Taisi olla itse syömäni purkkiankerias myös savustettua? Ei ollut välttämättä paras mahdollinen kokemus? Ankeriaan selkänikamat eivät olleet miellyttäviä suussa...

Niin joo, tuon ylempänä mainitsemani ja syömäni ankka-aterian hain Baan Thaista.
Tuota Ruotsalaista savu ankeriasta sai tosiaan Prismasta ihan pätkissä, hintaan 39,90 kilo :eek!:. Pakko oli ostaa sleeainen neljän sentin pätkä ja maistaa. Siitä oli helppo ottaa palat. Kun sen taittoi nurin niskoin, niin "lihat" irtosi nätisti ruodosta ja nahasta. Jännän tiivistä oli liha. Oikein makusta ja tietysti täyttävää, kun on niin rasvaista.

Baan Thaissa tosiaan on niitä ankka aterioita. Ei vaan ole koskaan tullu testattua. Tarttis varmaan joskus ottaa listalta joku muukin kuin 10. Nautaa osterikastikkeessa, kera herkkusienien ja kevät sipulin, höystettynä runsaalla valkosipulilla :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuivattua särkeä olen nutustanut. Hyvää oli.

Ikä ja terveys menisi jos miettisin mitä kaikkea olen syönyt.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Ei mitään ihmeempiä ole juurikaan tullut syötyä. Hevosta pihvinä joskus Kalliossa ravintola Kivessä. Saludissa Tampereella tuli joskus tilattua joku erikoisempi, ei jaksa muistaa, olisiko ollut kenguru tai strutsi.

Jusban mielestäni kehui strutsia ja tuo ruoka ei tuolloin mikään häävi mielestäni ollut, lähinnä outo maku, joten olisiko sitten ollut tuo kenguru.

Hevosta syödessäni tuli mieleen Aku Ankasta ruokaan liittyvä kommentti joka meni jotensakin niin että "lampaansatula tuo mieleen oikean satulan" ja vähän samat fiilikset oli tuossa, kuivaa ja imelää kera oudon sivumaun.

Jänistä sai syö pienempänä aika paljonkin ja hirveä vielä enemmän. Niistä tykkään.

Naudassa tykkään pysytellä ravintola-annoksissa, jos pihvilinjalle menee, mulla on noissa KISS-linja.

Kaktus

Well-known member
Oudoin syömistäni eläimistä on varmaankin valas. Taisi olla norjalainen lahtivalas.