FW08
Registered User of Talent
Tällä foorumilla ei ole mitään vakaata.Delta on muuten niin vakaa kaarteissa, että se on kuulkaa nopeempi ku formula ykkönen!
Tällä foorumilla ei ole mitään vakaata.Delta on muuten niin vakaa kaarteissa, että se on kuulkaa nopeempi ku formula ykkönen!
Wow, ai sulla on Delta.Delta on muuten niin vakaa kaarteissa, että se on kuulkaa nopeempi ku formula ykkönen!
Alli raateli - ralliaateli :ahem:Wow, ai sulla on Delta.
Tällättii asiayhteydestä irrotettuna ihan hauska.Voi taivahan jumala. Nyt laukussani liikehtii Kimmo Sasi sanomassa gay.
Ei ole muokattu. Urheilulehdessä luki, että totta on.Mä veikkaan että toi on muokattu kuva.
Ja monsuunirenkaat.Saattaakin ollakin muokattu, koska sehän oli sadekisa, missä Alen ajoi kuudenneksi.
Siis pisarat on poistettu kuvasta.
Ok. Mites pippeli?Ei ole muokattu. Urheilulehdessä luki, että totta on.
Hetkinen!
Saattaakin ollakin muokattu, koska sehän oli sadekisa, missä Alen ajoi kuudenneksi.
Siis pisarat on poistettu kuvasta.
Akseli Tapparan toista postausta on odotettu kuin kuuta nousevaa!Olisi Akselille töitä
Hieno törnäys kieltämättäTällättii asiayhteydestä irrotettuna ihan hauska.
No mutta mites tämä jyrsijäksi puettu F14T Bravo liittyy Deltaan?:doubtful:On vain yksi delta:
Vois sanoa, että jaxuhalit..Tällä hetkellä pientä henkireikää ja saa aikaan onneksi naurunhörähdyksiä muuten niin ryytyneeseen henkiseen olotilaan.
Alkaa käymään psyykeen päälle tämä pitkä myrkkykuuri, kuulemma sivuvaikutuksena masista ja kun en ole krapulamasista oikeastaan kummempaa eläissäni pitkäkestoisena kokenut niin nyt tämä jatkuva -50% henkinen teho alkaa käymään kropan päälle :frown:
Onneks on vormulat ja vorum mutta toukokuu sais tulla nopeammin.
Ei siis koske mua.kirjoitelkaa niitä tyhmiä juttuja
Ei tietenkään, Mr Green!Ei siis koske mua.