OoPee
Nuori ikäisekseen
Onks toi keno7 joku paikallinen jakorasia vai?Keno7 antaa varmasti usein, mutta on siinä silti sen verran pienet kertoimet :dunno:
Onks toi keno7 joku paikallinen jakorasia vai?Keno7 antaa varmasti usein, mutta on siinä silti sen verran pienet kertoimet :dunno:
Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.Aattele toisille se voi olla ihan totisinta totta. ;D Kannattaa nyt nauttia koska kenties parin vuoden päästä elän makoisaa laiffia carbialla ja sillon tuskin availen tätä sivua enää.
Oletan, että on tarkoitettu sanoa "makeaa elämää Karibialla", mutta tässä kohtaa on ymmärrettävä, että osalle meistä kirjallinen ilmaisu tuottaa aika ajoin vaikeuksia.Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.
Itse kerron tapaamisestani Kimmo Sasin kanssa 23.8. herran vuonna 4550.Sasi oli joskus muutens kalastelemassa ääniä opiskelijabileiden ravintolajonosta. Jumalauta että hävetti kaikkien osapuolten puolesta kun kaverit rupes häntä tenttaamaan päivän polttavista poliittisista aiheista. Siirryin taka-alalle itkemään.
Se ajoi sut kuoliaaksi?Itse kerron tapaamisestani Kimmo Sasin kanssa 23.8. herran vuonna 4550.
http://www.carbia.ro/Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.
En nyt ole ihan varma, oletko oikeasti pihalla jos ulkomaan pellejä olet. Veikkaus Oy:n pelejä tämä. Jos jakorasia olisi, niin kyllä se sitten pitäisi olla ainakin keno17, jotta hyvän maun ja lain rajoissa pysytään. Sillekään tosin ei rahaa saa silloin tarjota.Onks toi keno7 joku paikallinen jakorasia vai?
Tässä pitää tietää, että siitä paskasta läpästä voi jopa nauttia, jos osaa asennoitua siihen oikein. Ja kyllä täällä ihan aidostikin hauskaa huumoria viljellään, mutta eipä siihen voi oikein törmätä, jos eksyy Vapaalle kerran kuukaudessa.paskaa läppää joka puolella.
Mä veikkaan että toi on muokattu kuva.
Mä veikkaan, että toi Lancia on just ajautumassa ulos radalta.Mä veikkaan että toi on muokattu kuva.
Joo.En tiiä merkitseekö enää mitään, ehkä ennen merkitsi, ehkä tulevaisuudessa voi merkitä, katsoo minne päin tie vie.
Ei haittaa, kato neliveto porskuttaaMä veikkaan, että toi Lancia on just ajautumassa ulos radalta.