Mitä forum merkitsee sinulle?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Aattele toisille se voi olla ihan totisinta totta. ;D Kannattaa nyt nauttia koska kenties parin vuoden päästä elän makoisaa laiffia carbialla ja sillon tuskin availen tätä sivua enää.
Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Tuota tummentamaani en ymmärrä. Kaikki kolme sanaa ovat enemmän ja vähemmän mulle tuntemattomia. Laiffia on varmaan lainattu Nykäsen Matilta? Carbialla ja makoisaa ovat kyllä nyt aivan outoja. Sanoja.
Oletan, että on tarkoitettu sanoa "makeaa elämää Karibialla", mutta tässä kohtaa on ymmärrettävä, että osalle meistä kirjallinen ilmaisu tuottaa aika ajoin vaikeuksia.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Sasi oli joskus muutens kalastelemassa ääniä opiskelijabileiden ravintolajonosta. Jumalauta että hävetti kaikkien osapuolten puolesta kun kaverit rupes häntä tenttaamaan päivän polttavista poliittisista aiheista. Siirryin taka-alalle itkemään.
Itse kerron tapaamisestani Kimmo Sasin kanssa 23.8. herran vuonna 4550.

DW

2009-2016
Onks toi keno7 joku paikallinen jakorasia vai?
En nyt ole ihan varma, oletko oikeasti pihalla jos ulkomaan pellejä olet. Veikkaus Oy:n pelejä tämä. Jos jakorasia olisi, niin kyllä se sitten pitäisi olla ainakin keno17, jotta hyvän maun ja lain rajoissa pysytään. Sillekään tosin ei rahaa saa silloin tarjota.

Marussia

Well-known member
F1-asiapuoli ihan ok, muuten paskaa läppää joka puolella.

Örfil

Guest
F1 Forum on keksinyt internetin. Sitä se minulle merkitsee. Ja kaikki tutut/kaverit, joita ei oikeasti ole olemassa.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
paskaa läppää joka puolella.
Tässä pitää tietää, että siitä paskasta läpästä voi jopa nauttia, jos osaa asennoitua siihen oikein. Ja kyllä täällä ihan aidostikin hauskaa huumoria viljellään, mutta eipä siihen voi oikein törmätä, jos eksyy Vapaalle kerran kuukaudessa.

DW

2009-2016
Liian jämäkät säännöt minulle on formulapuolella. Lukemassa tulee käytyä. Ja jos olisin Ellos kevät2014 alusvaatekatalogi, niin se osasto suorastaan pelottaisi minua.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En tiiä merkitseekö enää mitään, ehkä ennen merkitsi, ehkä tulevaisuudessa voi merkitä, katsoo minne päin tie vie.

Davros

Well-known member
Eihän mulla muuta elämää rekkautumisen jälkeen ole ollut.

No oikeesti onhan tänne mukava kirjoitella ja muitten "vitsejä" ja "läppiä" lueskella.

Nurtsi

Registered Loser
Delta on muuten niin vakaa kaarteissa, että se on kuulkaa nopeempi ku formula ykkönen!