Mitä forum merkitsee sinulle?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Alkaa käymään psyykeen päälle tämä pitkä myrkkykuuri, kuulemma sivuvaikutuksena masista ja kun en ole krapulamasista oikeastaan kummempaa eläissäni pitkäkestoisena kokenut niin nyt tämä jatkuva -50% henkinen teho alkaa käymään kropan päälle :frown:
Syö jotain sellaista mikä aiheuttaa sopivasti pahoinvointia masennuksen lisäksi, muistele mitä Pyryf on kirjoitellut reissuistaan ja kuvittele itsesi Pyryfin tilalle.

Sitten päättelet olevasi kankkusessa, jotta eipä tämä sitten niin kehnompi homma ollutkaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tällä hetkellä pientä henkireikää ja saa aikaan onneksi naurunhörähdyksiä muuten niin ryytyneeseen henkiseen olotilaan.

Alkaa käymään psyykeen päälle tämä pitkä myrkkykuuri, kuulemma sivuvaikutuksena masista ja kun en ole krapulamasista oikeastaan kummempaa eläissäni pitkäkestoisena kokenut niin nyt tämä jatkuva -50% henkinen teho alkaa käymään kropan päälle :frown:

Onneks on vormulat ja vorum mutta toukokuu sais tulla nopeammin.
Kerää kaikki Pirkkalan koiranpaskat!

Piristyt!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tällä hetkellä pientä henkireikää ja saa aikaan onneksi naurunhörähdyksiä muuten niin ryytyneeseen henkiseen olotilaan.

Onneks on vormulat ja vorum mutta toukokuu sais tulla nopeammin.
Tottakai tommonen käy psykkeen päälle, melkein olisin enemmän huolestunut, jos ei kävis. Helppohan tässä on tsemppejä ja vastaavia toivoa, mutta kai se paras tsemppaaja olet sinä itte ja ne sun läheiset siellä kotinurkilla, mutta vaikkei jonkun puolitutun forumhörhön kaukaiset toivotukset jostain Keski-Euroopasta varmaan todellisuudessa paljoa lämmitä, niin toivon siitä huolimatta kaikkea hyvää. Jokainen päivä on lähemäpä sitä myrkkykuurin loppua, joten suunta ei voi olla kuin parempaan. Kesäkin kohta ovella :thumbup:

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Hassuttelun takia täällä itsekin jaksaa käydä. Eipä oikeastaan muissa tarkoituksissa tule Vapaata selailtua. Karting-puoli sitten erikseen.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hassuttelun takia täällä itsekin jaksaa käydä. Eipä oikeastaan muissa tarkoituksissa tule Vapaata selailtua. Karting-puoli sitten erikseen.
Ai säkö niinku hassuttelet?:eek:

Tuli tuon itävallanveitikan kirjoituksesta mieleen, kun nuorna poikana (paljon nuorempana kuin Joni) ajeltiin pyörällä pitkin euroopaa, niin Wienissä joku ruåttalainen homo alkoi vikittelemään meitä kovasti...tai ainakin kaveria. Olisi ehkä kellojen alkaa soida, kun tyyppi tarjosi lounasta ja yösijaa. Ei tosin huolittu kumpiakaan, ja joidenkin juttujen jälkeen totuus ukosta paljastui. Niin, että kannattaa varoa liian ystävällisiä ruåttalaisia ulkomailla!

Mangelo

Well-known member
F1-forum on sama asia kuin ääneen ajatteleminen. Osa nauraa sille ja loput katsoo kieroon.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyt kun olen hetken tätä asiaa puntaroinut ja pähkäillyt olen tullut siihen lopputulokseen että eiköhän se merkitse minulle homoutta.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Forum merkitsee minulle sitä että

OLET ILLLLMA JOTA HENGIIITÄÄÄÄÄÄÄÄN, OLET KAIKKI MITÄ YMMMMÄRRÄÄÄÄNN!

sen lisäks vielä

VAAN MITÄ JÄÄÄÄÄÄ JOS MENET POIIISSSSS?

jne...

burb

.
Olen nännipiha ilman sädettäjää. Beam me up, Scotty!

Vitsi olio make ksimä.