Mitä kuuntelet radiosta?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Aattelitko muuten silloin, kun vaihdoit nimimerkkiäsi, että FAGerholm nimimerkistä voi tulla homovitsejä ja kuittailuja kaikissa huvittavissa muodoissa? Jos et, niin kuinka humalassa sä mies olet ollut?
Pitääpä sanoa että se kiinnosti sillä hetkellä liki yhtä vähän kuin tälläkin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hetkonen hei! Ei oo kun neljä vuotta aikaa ja oot ollu sillon Ipan miehiä?
Näinhän se tosiaan on nyt käynynnä. Neljässä vuodessa noobiesta faniyhdistyksen hallitukseen. Repikää siitä.. :p

edith: Linkissä siis se min (tai Renkkuhan sen eriytti yleisistä kiekkouutisista tjsp) ensmäinen yksinpuhelutoikkeli kaudelta 10-11. Jännästi sattuu samaan aikaan ylläolevan omaquoten kanssa

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Näinhän se tosiaan on nyt käynynnä. Neljässä vuodessa noobiesta faniyhdistyksen hallitukseen. Repikää siitä.. :p
Tämä oli kyllä totaalinen ylläri.
Mua on moni manselainen kaveri yllyttänyt myös kääntämään takkia ja valitsemaan jompikumpi täkäläisistä jengeistä mutta kun ei innosta niin ei vaan innosta.

burb

.
Ai niinku ihan ite valita? Eikös se katsota sarjataulukon perusteella että ketä kannattaa kannattaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tämä oli kyllä totaalinen ylläri.
Mua on moni manselainen kaveri yllyttänyt myös kääntämään takkia ja valitsemaan jompikumpi täkäläisistä jengeistä mutta kun ei innosta niin ei vaan innosta.
Isoin osa täkäläisistä tuttavista fanittaa Tapparaa. Kiusaksensa väitän fanittavani Ilvestä. Vaikka tosiasiassa ei vois vähempää kiinnostaa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
En löytänyt mitään paranormaalit ilmiöt- toikkia, joten tungetaan nyt vaikka tänne sitten tämä merkillinen tapaus.

Illalla äkisti pälähti mieleen Banglesin biisi Eternal Flame. Haa, ajatteli Al-setä, hieno unohdettu klassikko, sitähän voisi vaikka kysyä jossain musavisassa joskus. Jaa mutta onkohan Bangles vielä olemassa, jatkoi Alppu pohdiskeluaan, no, eipä vissiin, Susan Hoffshan taisi lähteä omille teilleen jo vuosia sitten. Mikäs se muuten olikaan se Hoffsin soolouran suurin hitti...
Ja sillä samalla hetkellä radiosta pamahti soimaan juuri tämä kyseinen kappale, My side of the bed! Biisi, jota en ole kuullut soitettavan missään varmaan 15 vuoteen!

Olen valmis kirjautumaan Pitkäniemen sairaalaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
En löytänyt mitään paranormaalit ilmiöt- toikkia, joten tungetaan nyt vaikka tänne sitten tämä merkillinen tapaus.

Illalla äkisti pälähti mieleen Banglesin biisi Eternal Flame. Haa, ajatteli Al-setä, hieno unohdettu klassikko, sitähän voisi vaikka kysyä jossain musavisassa joskus. Jaa mutta onkohan Bangles vielä olemassa, jatkoi Alppu pohdiskeluaan, no, eipä vissiin, Susan Hoffshan taisi lähteä omille teilleen jo vuosia sitten. Mikäs se muuten olikaan se Hoffsin soolouran suurin hitti...
Ja sillä samalla hetkellä radiosta pamahti soimaan juuri tämä kyseinen kappale, My side of the bed! Biisi, jota en ole kuullut soitettavan missään varmaan 15 vuoteen!

Olen valmis kirjautumaan Pitkäniemen sairaalaan.
Kappas. Susanilla olis lauantaina 56 synttärit. Niin se aika rientää..

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mitä muuten Banglesiin tulee, niin ovathan nuo olemassa ja myös Susanna Hoffs on mukana. Taitaa olla muutenkin ihan alkupeäriskokoonpanolla liikenteessä lukuunottamatta basistia (Michael Steele). Tuli meinaan jostain syystä tässä jokunen kuukausi sitten pohdiskeltua vastaavaa asiaan kuin Alppu ja sitä kautta tuon nykystatuksen tsekkasin.

ihQjahan nuo on aina ollu.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mun frendillä oli teininä tyttöystävä, joka oli ihan Susanna Hoffs hoteimmillaan. Vittu se oli kuuma, herrajjumala. Mitähän sillekin kuuluu? En muista nimee, voi jehna. Veikkaan kyllä, että ei ole enää Susannan hotti. Tai mistä sitä tietää. Mutta en muista nimee, joten jätetään tähän. Voi jehna.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mun frendillä oli teininä tyttöystävä, joka oli ihan Susanna Hoffs hoteimmillaan. Vittu se oli kuuma, herrajjumala. Mitähän sillekin kuuluu? En muista nimee, voi jehna. Veikkaan kyllä, että ei ole enää Susannan hotti. Tai mistä sitä tietää. Mutta en muista nimee, joten jätetään tähän. Voi jehna.
No siis, minähän se olin.