Mitä sinä olet varastanut? Kerro tapauksesta

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26859
Punaisen Transitin. 90-luvun alun vuosimallia. 9-hengen pikkubussi. Perhetuttujen pojalta vein käydessämme heidän luonaan. Huvittavaa oli, että myöhemmin hänen käydessään minun luonani, hän käyttikin kyseistä pakua, muttei silti hoksannut, että se itse asiassa on hänen autonsa. Kyseinen auto saattaa olla mulla vieläkin tallessa vanhempien luona, jos ei äiti ole myynyt sitä.

Se oli sellanen tilaisuus tekee varkaan -tyyppinen tapaus ja mä todella himoitsin sitä pakua. Siinä oli pahuksen hyvä maalipinta.
 

Makkonen

Guest
Ikää taisi olla alle kymmenen, kävin leluliikkeestä pöllimässä suht' ison Technic-Lego rakennussarjan. Siinä oli hiahoja pneumatiikka-systeemejä yms. muuta mielenkiintoista. Hinta oli siihenaikaan niin kova, ettei ollut mitään mahdollisuutta kinuta vanhempia ostamaan sitä joten tyhjä reppu mukaan ja "ostoksille". Salaa sitten yksinollessa rakentelin ja leikin sillä.

-edit- Tarkemmin ajatellen ajankohtaa, ikää oli 12-13v.
 
Viimeksi muokattu:

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Tämmöisiä nyt ensimmäiseksi tuli mieleen:

- huoltoaseman irtokarkkihyllystä karkkilaatikoiden edessä olleisiin kouruihin tippuneita karkkeja
- kaupasta avainnauhoja, avaimenperiä ja juomalaseja (sellaisia joita olisi saanut kaupan päälle kun ostaa jotain limpparia)
- pikkusiskolta rahaa useaan otteeseen (yhteensä ehkä noin 200-300 markkaa) ja Pokemonkortteja
- koulusta pyyhekumeja, lyijykyniä ja kalvotusseja
- liikuntatunnin jälkeen pukuhuoneesta löytyneen rannekellon

Eihän se puolustus ole, mutta viimeisin noista tapauksista lienee jostain kuuden-seitsemän vuoden takaa.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Vessapaperirullia yliopiston vessasta. On rahat vahan piukassa, ja niita on siella aina nateissa pinoissa. :frown:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26859
Vessapaperirullia yliopiston vessasta.
Ai niin sekin on varkaus :D Mä oon 8,5 vuoden yksinasumisen aikana tainnut ostaa yhden kerran vessapaperia. Aina sitä on jostain mukaan tarttunut. Joskus koulusta, nyttemmin työpaikalta. Työttömyysaikana taisi mukaan tarttua kirjaston vessan paperirulla. Olen huono ihminen mutta mulla on paljon vessapaperia
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Seuraavat varkaudet olen tehnyt. Kaikki alle 15..eiku 16 veenä:
- erkkaria pari rullaa
- Karzan lehti
- Armiro kartonki

Inhoan varkaita ja varastamista...hyi olkoot...:nope:

Toki jonkin verran on tullut myös matkustettua vahingossa tai tahallaan liputta - enimmäkseen aikoja sitten.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Seuraavat varkaudet olen tehnyt. Kaikki alle 15..eiku 16 veenä:
- erkkaria pari rullaa
- Karzan lehti
- Armiro kartonki

Inhoan varkaita ja varastamista...hyi olkoot...:nope:

Toki jonkin verran on tullut myös matkustettua vahingossa tai tahallaan liputta - enimmäkseen aikoja sitten.
Wau. Kultti kamaa:D

Itsellä on joskus pienenä lähikaupassa sattunut putoamaan puoliksi täytetty irtokarkkipussi "vahinkossa" saappaaseen. Sitten toiseen pussiin muutama karkki ja ei kun kassalle :eek:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ai niin sekin on varkaus :D Mä oon 8,5 vuoden yksinasumisen aikana tainnut ostaa yhden kerran vessapaperia. Aina sitä on jostain mukaan tarttunut. Joskus koulusta, nyttemmin työpaikalta.
Tuo on erittäin viisasta, kyseessä kun on työsuhteen purkuperuste.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ai niin sekin on varkaus :D Mä oon 8,5 vuoden yksinasumisen aikana tainnut ostaa yhden kerran vessapaperia. Aina sitä on jostain mukaan tarttunut. Joskus koulusta, nyttemmin työpaikalta. Työttömyysaikana taisi mukaan tarttua kirjaston vessan paperirulla. Olen huono ihminen mutta mulla on paljon vessapaperia
Vitun ärsyttävää toimintaa ja vitun ärsyttävä asenne.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Vitun ärsyttävää toimintaa ja vitun ärsyttävä asenne.
Mitähän jjv tuumaisi kun hänen kotonaan syystä tai toisesta käyvät (vieraat, huoltomiehet, remonttimiehet jne.) ottaisivat mukaan mitä nyt kuvittelevat tarvitsevansa?
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mitähän jjv tuumaisi kun hänen kotonaan syystä tai toisesta käyvät (vieraat, huoltomiehet, remonttimiehet jne.) ottaisivat mukaan mitä nyt kuvittelevat tarvitsevansa?
Näinpä. Mulla on kokemusta yrittäjän ja maksajan roolista siitä, kun ei voi, enemmän tai vähemmän yleisiin, sosiaalitiloihin laittaa käsipyyhepapereitakaan kuin muutaman hassun ja vararullaa paskapaperia ihan turha laittaa yhtenkään koppiin. Kaikki viedään. On aivan vitunmoisen ylentävää ostaa varkaille paperia parhaimmillaan sadoilla euroilla viikossa.

Voin hyvin kuvitella jonkun yliopiston wc-paperimenekin olevan ihan järjettömän.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
On aivan vitunmoisen ylentävää ostaa varkaille paperia parhaimmillaan sadoilla euroilla viikossa.
Eikö sulle tullut mieleen, jotta niillä oli varmaan siihen suuri tarve, mitäpä sitä itse niillä rahoilla olisi tehnyt. Käyttänyt kenties kaikenmaailman turhuuksiin.
 

Örfil

Guest
Silmäilin tuossa äkkiä läpi "Suomen Laki" osat 1 ja 2, niissä ei ollut erikseen kyllä mainintaa vessapaperista :ahem:
 
Ylös