Mitä tallia et kannata kaudella 2011?

Mikä talli ei iske sinuun?

• Äänestäjiä yhteensä
    95

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Haluaa monivalintapollin!
Samoin... Tässä ihan selkeästi johdatellaan Ferrarin suureen äänimäärään. Osoitin mieltäni ja vastasin silmät kiinni jonkun vaihtoehdon. Vaadin kolmatta kertaa uuden pollin monivalinnalla. :frank:
Tässä on kyse siitä, mistä et pidä lainkaan. Inhokkitiimejä saa olla monia, mutta mikä niistä vituttaa eniten?

JVR

Banned
Ihan mielenkiinnosta vaan kysäisen, mitä tekopyhää Red Bullissa on?
Itelle jäi ainakin kaudesta sellanen maku, että Red Bull halusi jopa riskillä väkisin Vettelistä mestarin, ja Webberin mestaruus olisi ollut tallille pieni pettymys, kun "kakkonen" olisi vienyt tittelin. Tunsihan Webber välillä itsenä kakkoskuljettajaksi tallissa, vaikka talli mukamas "rakastaa" tasapuolisesti molempia kuskejaan yhtä paljon. Poikien välisestä Turkin kolaristakin johtoportaassa syytettiin heti kättelyssä Webberiä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En vihaa mitään, mutta Virginiä kannatan vähiten.. Senkin suhteen on kuitenkin aikalailla neutraali fiilis.

Pollista puuttuu vaihtoehto "En vihaa mitään tiimiä".. Ei muuta kuin uutta kehiin. :D

Porttilan Laki

Well-known member
Yllättävää että Red Bull nähdään niinkin huonossa valossa täällä. Itse arvostan tallin suhtellisen nopeaa nousua voittoihin suurten autovalmistajien joukossa. Talli pyörii myös hyvin urheilulliselta pohjalta ja jättää turhan politikoinin pois, mukaan lukien tallimääräykset. Siispä olisi mukava kuulla perusteluja. Itse äänesti Ferraria, koska tallis ei ole kuin ripaus jäljellä sitä hohtoa mitä se oli takavuosia. Kuljettat eivät mielytä ja vielä vähemmän nykyiset johtohenkilöt.
Minulla ei sinällään tallia tai sen toimintaa vastaan ole, mutta kun minä vihaan energiajuomia, niin on vaikea nähä kannattavan tallia nimeltä Red Bull Racing. Ja Red Bullin toiminnassa on muutakin, mikä oksettaa minua. Esim. jalkapalloseurojen ostaminen ja niitten brändääminen 'Red Bull [kaupunginnimi]'.

Capello

Well-known member
Kyllä se on SantAlonsoFerrariScuderia. :frank: Symppispisteet kuitenkin Massalle.

Capello

Well-known member
Juuh, ehdottomasti. Felipehän on niin IHQ-symppis. :yuck:
Niin no, koitappa itse työskennellä tollaisessa tallissa, missä toisella kuljettajalla on takanaan satoja miljoonia halutessaan pulittava pankki ja se toinen kuljettaja on muutenkin aikamoinen tyyppi. Ei toi ole mun mielestä oikein Massaa kohtaan. Onhan Felipekin ärsyttävä välillä, mutta osoitti nopeutensa kaudella 2008. Miksei hän saa käyttää sitä tasavertaisesti Alonsoa vastaan? Tai en ainakaan usko, että saa. FerrariSantander pitää huolen, että suosikkipoju on aina muutaman kymmenyksen nopeampi. Nytkin Alonso saa testata ensimmäisenä Ferrarin penkkejä ja ensi kauden autoa. Pieniä asioita sinänsä, mutta nuo kaiken muun ohella vain vahvistavat sen, kuka tulee olemaan santanderhässäkän ykkösmannekiini myös ensi kaudella. :thumbdown

Niinpä toivon, että Massa pärjäisi ensi kaudella.

Porttilan Laki

Well-known member
Voi voi Massaa. Miten hän on joutunutkaan tilanteeseen, että ajaa maailman suosituimmassa F1-tallissa? Pakotettiinkohan hänet aikanaan ajamaan tallissa?

Eiköhän Felipelle ollut tiedossa millaiseen talliin siirtyi, kun korvasi Barrichellon Ferrarilla. Muistetaan nyt, että Massan tallikaverina ensimmäisellä Ferrari-kaudella oli Schumacher, joka oli juuri voittanut viisi mestaruutta Ferrarilla. Schumin suosiminen oli vielä vahvempaa kuin mitä se on Alonsolla nyt.

En näe Massaa sympaattisena, enkä todellakaan pidä häntä Alonson tasoisena kuljettajana, vaikka Massa melkein voitti mestaruuden vuonna 2008. Ylipäätänsä olen ihmetellyt, että miten Ferrari valitsi kaikista maailman kuljettajista Massan aikanaan talliinsa. Debyyttikausikin aikanaan ykkösissä oli niin heikko, että sai seuraavana kautena tyytyä vain testikuskin rooliin.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Felipe voisi olla ihan symppis jos pitäisi päänsä kiinni. Sellaista naurettavaa kitinää sieltä on tullut ihan koko Ferrari-uran ajan. Se, että Alonso on vielä ärsyttävämpi ei tee Felipestä symppistä. Ei edes siedettävää.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Eikä mies ole muuttuut miksikään (isä vain on kadonnut varikolta).
Nojaa, jos vertaa esim. Alonsoon, jolla pissa nousi McLaren aikana/sen jälkeen aika pahasti päähän, niin Hamilton on kyllä saanut jalat aika tukevasti maahan. Tai ainakin tälläisenä hänet nykyään näen. Ei enää lainkaan inhokkilistan kärjessä.

Shämito

Well-known member
Ferraria en kannata tällä kaudella. Talli on mennyt vain huonompaan suuntaan koko ajan :nope:

C?NSCRIPT

Member
Sijainti
Där
Ääni meni Ferrarille, kun sai vain yhtä äänestää. Useammalla olisi Red Bull saanut äänen kaveriksi.

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Mclarenia ja Red Bullia en erityisemmin suosi.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Veljeksillä samat fanituksen kohteet? :nope:

Taino eihän se multa ole mitenkään pois, jos joku muu Alfonsoa symppaa.
No ei hän Alonsoa kannata, katsoa hänen sivua ketä kannattaa ja minä en vihaa Mclarenia.