Mitä ystävänpäivälahjaksi ystävättärelle?

Mangelo

Well-known member
Mitenkä olisi tällainen rationaaliselle miehelle täysin käsittämätön asia kuin kimppu ruusuja? Täysin hyödytön ja jokseenkin kertakäyttöinen turhake, mutta juuri siksi keskeiseksi pointiksi kiteytyy itse antaminen ja ajatus.
Vau. Vihdoinkin järkevä selitys ruusujen funktiolle lahjana. Ne voi heittää ennemmin tai myöhemmin pois hyvällä omallatunnolla, eikä jää ikävästi nurkkiin muistuttamaan antajastaan.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Viestejä lukiessani tuli tosiaan mieleen , että yski ruusu olisi varmaan parsain vaihtoehto , itsellä ainakin toiminut. Kimppua ei kannata ystävätytölle viedä . Mutta se ruusun väri kannattanee tarkkaan miettiä...

WebSlave

Trackman
Mutta se ruusun väri kannattanee tarkkaan miettiä...
Se on tuo hemmetin Google kun nykyään tekee sen, että värikoodeista tietämätönkin voi tarkistaa takana olevan ajatuksen (vaikka antaja olisi yhtä autuaan tietämätön).

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse en niin värikoodeista olisi kiinnostunut. Maalaisjärjellä(ni) joku(nen) väri olisi kumminkin poissa laskuista.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Se on tuo hemmetin Google kun nykyään tekee sen, että värikoodeista tietämätönkin voi tarkistaa takana olevan ajatuksen (vaikka antaja olisi yhtä autuaan tietämätön).
Niitä värejä voi ajatella monella tavalla , joten ei ole yhtä autuasta tapaa , pari kaiketi sellaista pääsääntöä on , mutta niitäkin voi sitten ajatella toisellakin tapaa. Eiköhän se eniten merkitse miten kirjoittaa siihen korttiin ruusun kylkeen ja mitä sillä värillä ajaa takaa. Itse olen nuita kukkia tytöille antanut jo ekan kerran 8v :eek:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Niitä värejä voi ajatella monella tavalla , joten ei ole yhtä autuasta tapaa , pari kaiketi sellaista pääsääntöä on , mutta niitäkin voi sitten ajatella toisellakin tapaa. Eiköhän se eniten merkitse miten kirjoittaa siihen korttiin ruusun kylkeen...
Jep.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Eiköhä riitä nää tunnekukkahöpöttelyt omalt osalt tääl foorumil , alkaa itekki funtsii kaikkee ja oottelen jo ensimmäist vinoilua ...

WebSlave

Trackman
Sopii varmaankin paremmin erovaiheeseen , mutta voihan tuollakin yhdistelmällä ilmaista tunteita monellakin tapaa.
Kuten ylempänä totesin, ainakin ajattelin antaa mustan ruusun, koska se kuvastaa antajaansa (pukeudun aina mustiin). Vastaanottaja, joka tuolloin oli jo tyttöystävä olisi kyllä tajunnut pointin. Ei välttämättä tuolloin 80-luvulla olisi tullut kovin monen mieleen antaa mustaa ruusua.

No, annoin myös mustat pitsithongit (tosin taisi olla syntymäpäivälahja eikä ystävänpäivälahja). Tulitikkurasiassa. :D

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Kuten ylempänä totesin, ainakin ajattelin antaa mustan ruusun, koska se kuvastaa antajaansa (pukeudun aina mustiin). Vastaanottaja, joka tuolloin oli jo tyttöystävä olisi kyllä tajunnut pointin. Ei välttämättä tuolloin 80-luvulla olisi tullut kovin monen mieleen antaa mustaa ruusua.

No, annoin myös mustat pitsithongit (tosin taisi olla syntymäpäivälahja eikä ystävänpäivälahja). Tulitikkurasiassa. :D
Kato , oon tajunnu webslavesta asian näin vähäisellä foorumilla viettämälläni ajalla :D jo ennenkuin se asiasta mainitsi ( vaatetus ) Se on totta , että ei se musta ruusu aina pahaa merkitse , se voi yhtälailla juri kuvastaa antajaansa tai tunteita niin hyvässä kuin pahassa tai jotakin muuta . Alkkarit oli hyvä veto *thumbup*

EDIT : tai sitten en tajunnu , öö ajatus harhailee täs.

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tätä kukaan ei ole vielä sanonutkaan. Mun mielestäni hyvä lahjaidea olisi dildo. :ahem:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kaikki manostaa täällä dildoa. Miks ei hieromasauvaa kukaan mainosta :thumbfh: