Kieltämättä vähän hassulta kuulostaa tuo Jensonin puhe, kun mies pääsi itse Williamsin rattiin 19-vuotiaana..Button: Räikkönen yliarvostettu
26.12.2003 11:49
Brittikuljettaja Jenson Buttonin mukaan Kimi Räikkönen ja Fernando Alonso ovat päässeet formula ykkösten huipulle liian helpolla.
- Jotkut ovat onnekkaita tullessaan formula ykkösiin. He ovat oikeassa paikassa oikeaan aikaan, esimerkiksi Kimi. Hänen ensimmäinen vuotensa oli hyvä, muttei mitenkään loistelias. Toisella kaudellaan hän pääsi sitten suoraan McLarenin rattiin, Button kertasi BBC:n haastattelussa.
- Kimistä ja Alonsosta puhuttaessa unohdetaan, että formula ykkösissä on paljon muitakin lupaavia kuljettajia, 23-vuotias Button jatkoi viitaten Juan Pablo Montoyaan ja Mark Webberiin.
Button aloitti oman F1-uransa Williamsilla, mistä tie on kulkenut Renaultin kautta BAR-talliin. Britti hakee yhä ensimmäistä palkintopallisijoitustaan, mutta uskoo pitkäjänteisen työn lopulta tuottavan tulosta. - Itse olen joutunut näkemään enemmän vaivaa, mutta uskon olevani oikealla tiellä. Olen saanut paljon arvokasta kokemusta eri talleista, Button tuumi.
(MTV3)
-->Ilmari<--Ilmari:
Niin joku voisi nähdä asian näinkin:
Kimi menee Sauberille ja ottaa heti avauskaudella turpaansa tallitoveriltaan. Sitten tapahtuu onnenpotku, Kimi pääsee McLarenilla. Vaikka vastassa on vanha hampaaton ja väsynyt Coulthard, Kimi häviää hänelle kuitenkin. 03 sitten lopulta näkyy vähän valoa putken päässä (Davidin auto levisi neljässä kisassa), mutta miksi ei näkyisi, kun kaverille on tarjoiltu kaikki hopeatarjottimella?
Joo joo, ei tarvitse aloittaa sitä hillitöntä perusteluiden sarjaa, sanoin että JOKU saattaa nähdä asiat näinkin.
Olet kirotun oikeassa. Suomalaiset ovat varmaan juuri tätä mieltä. Espanjalaiset ovat tietenkin toista mieltä, mutta espanjalaisethan ovat väärässä ja me suomalaiset oikeassa.oldez:
Voishan joku ajatella näinkin:
Alonso ei saanu muualta kuin Minardilta tallipaikkaa ja siitäkin Renault joutui maksamaan. Minardilla Alonso ei saanut mitään aikaseksi ja Renaultin mielestä olisi halvempaa ajattaa miestä tallin testikuskina. Vuoden jälkeen Renault ei ollut tyytyväinen Buttonin suorituksiin ja päättivät korvata tämän. Valitettavasti ainoastaan hidas luuseri Alonso oli ainoa, joka markkinoilla oleva kuljettaja, joka oli Buttonia nopeampi
Ne joille riittää tilastojen lukeminen varmaan saattavat nähdä asian näin. Ne jotka jaksavat katsoa kisat ovat varmaankin eri mieltä.Ilmari:
Niin joku voisi nähdä asian näinkin:
Kimi menee Sauberille ja ottaa heti avauskaudella turpaansa tallitoveriltaan. Sitten tapahtuu onnenpotku, Kimi pääsee McLarenilla. Vaikka vastassa on vanha hampaaton ja väsynyt Coulthard, Kimi häviää hänelle kuitenkin. 03 sitten lopulta näkyy vähän valoa putken päässä (Davidin auto levisi neljässä kisassa), mutta miksi ei näkyisi, kun kaverille on tarjoiltu kaikki hopeatarjottimella?
Joo joo, ei tarvitse aloittaa sitä hillitöntä perusteluiden sarjaa, sanoin että JOKU saattaa nähdä asiat näinkin.
Tota niin tuskin yltää ku näyttää siltä että JV:n ajot ykkösissä on ajettu.. Pidätkö muuten rehellisesti Jenson Buttonia parempana kuskina kuin Kimiä tai Alonsoa?Jacques:
Jo yksin Villeneuven 'kyykytys' on sellainen saavutus jollaiseen Kimi Räikkönen ja Fernando Alonso tuskin koskaan yltää (he tuskin edes saavat koskaan tallikaverikseen Villeneuven tasoista selvästi kokenempaa maailmanmestaristason huippukuljettajaa saati sitten kykenisivät voittamaan häntä).
Sanoin et Villeneuven tasoista. Onhan tuolla vielä ainakin yksi Villeneuven tasoinen (Schumacher) mukana.Observer:
Tota niin tuskin yltää ku näyttää siltä että JV:n ajot ykkösissä on ajettu.. p
lue se mun kommenttini.Pidätkö muuten rehellisesti Jenson Buttonia parempana kuskina kuin Kimiä tai Alonsoa?[/QB]
Eikös se ollut kausi 2000?pmv:
Kausi 2001 BMW.Williamsin ratissa meni mielestäni aivan mainosti, vaikkakaan mihinkään kohuun ei ollut syytä.</strong>