Miten äänestyksiä voi tehdä??

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
jaska sanoi:
Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.

Kannatan Jaskan ehdotusta :thumbup:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mielestäni forumistit voisivat olla hissukseen ja mukautua Antin alkuperäiseen ehdotukseen.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Mielestäni forumistit voisivat olla hissukseen ja mukautua Antin alkuperäiseen ehdotukseen.
Antin foorumi, Antti tekee mitä tahtoo. Mutta edelleen foorumisteilla voi olla omia kantoja.

Muistaakseni edellisessä keskustelussa lupasin heti lobata sulle avatarin, kun lupaat laittaa siihen oman pärstäsi ... kummasti hiljenit.

Joten miksi avataria oikein tarttet ?
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
jaska sanoi:
Antin foorumi, Antti tekee mitä tahtoo. Mutta edelleen foorumisteilla voi olla omia kantoja.

Muistaakseni edellisessä keskustelussa lupasin heti lobata sulle avatarin, kun lupaat laittaa siihen oman pärstäsi ... kummasti hiljenit.

Joten miksi avataria oikein tarttet ?
Siihen voisi jokainen laittaa jotain persoonastaan... Sulla siinä on Micra! :D HAASKAUSTA! :nope: :wink:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
jaska sanoi:
Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
Jos mä haluan vipiksi, miksi maksaisin jos vanhojen vippien maksukausi on mennyt umpeen ja pitävät oikeudet maksamatta mitään :confused:

Jos rahantarvetta on, voisi pistää uuden sopivan maksun kaikille vippihalukkaille ja vipeille.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
Minun mielestäni tämä olisi ainoa oikea ratkaisu. Silloin voisi luvata elinikäiset vipit, joten sen rahasumman ei pitäisi olla suuri kenellekään OIKEALLE kunnon forumilaiselle. Ja rahat menisivät varmasti hyvään tarkoitukseen eli F1-forumin jatkokehitykseen tai Antin lauantai illan juomisiin (mitkä hän varmasti ansaitsee :))..
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:
Jos mä haluan vipiksi, miksi maksaisin jos vanhojen vippien maksukausi on mennyt umpeen ja pitävät oikeudet maksamatta mitään :confused:

Jos rahantarvetta on, voisi pistää uuden sopivan maksun kaikille vippihalukkaille ja vipeille.
hinta ois pienempi kuin vanhoille oli ja vipit ois elinikäiset.. Ihan loogistahan se on!
Jos sä ostat 2 vuotta vanhan kännykän, niin eihän niiden tarvii maksaa sitä uudestaan, jotka ostivat vastaavan mallin silloin 2 vuotta sitten!

Toisaalta minä olen kyllä valmis maksamaan vipeistäni uudestaankin, että ei siinä mitään.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16915
Tuck sanoi:
Avatarit vois olla kaikilla käyttäjillä uusillakin heti, koska niistä ei ole paljoa haittaa, jos koko on tarkkaan rajattu.
Kannatan ehdottomasti.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Jacques sanoi:
Minun mielestäni tämä olisi ainoa oikea ratkaisu. Silloin voisi luvata elinikäiset vipit, joten sen rahasumman ei pitäisi olla suuri kenellekään OIKEALLE kunnon forumilaiselle. Ja rahat menisivät varmasti hyvään tarkoitukseen eli F1-forumin jatkokehitykseen tai Antin lauantai illan juomisiin (mitkä hän varmasti ansaitsee :))..
Ei ny välttämättä kyllä elinikäisiä vippejä, mutta ainakin siihen asti saisi fiitsöt pitää kunnes foorumi taas on ahdingossa ja tarvii lisää rahaa pysyäkseen olemassa.
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Jacques sanoi:
Jos sä ostat 2 vuotta vanhan kännykän, niin eihän niiden tarvii maksaa sitä uudestaan, jotka ostivat vastaavan mallin silloin 2 vuotta sitten!
Olipa taas sarjassamme "loistavia vertauksia". :D
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Olga sanoi:
No, itselläni ei kyllä ole todellakaan intoa kasvattaa viestimäärää.

Buddha-juttuun lähdin mukaan sen typeryydestä huolimatta siksi, että yritin ujuttaa sen juonta sellaiseksi, että seuraavat sanat olisivat jatkoa edelliselle valinnalle. Muutamien kirjoittajien kanssa se sujuikin niin. :cool:
Sarjassamme "seli seli selityksiä". ;)
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Jacques sanoi:
Jos sä ostat 2 vuotta vanhan kännykän, niin eihän niiden tarvii maksaa sitä uudestaan, jotka ostivat vastaavan mallin silloin 2 vuotta sitten!
:jaska:

Jos sä syöt päivässä pitsan, eihän niiden tarvii maksaa menneen vuoden pitsoja jotka alkavat syödä vuoden myöhemmin kuin sä.

:jaska:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
jaska sanoi:
Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
Sopisko tuo sama homma jaskalle tuon...mikäs se olikaan....tv-luvan suhteen, jos se jonain päivänä lopetetaan?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:
:jaska:

Jos sä syöt päivässä pitsan, eihän niiden tarvii maksaa menneen vuoden pitsoja jotka alkavat syödä vuoden myöhemmin kuin sä.

:jaska:
Nimenomaan!

Maksavat vain niistä pitsoista jotka syövät eivätkä saa niitä sentään ilmaiseksi!
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Perustetaan uusi osio...

...nimeltään Pollivapaa, jonne voi tunkea pollit häiritsemästä Vapaan niin tasokasta muuta keskustelua. :ahem:

EDIT: Pitipä vielä oikein tarkistaa, että teinköhän tämän nyt oikeaan toikkiin, mutta näköjään näkyy pollitoikki muuttuneen VIP-maksutoikiksi (liittyyhän se toki asiaan).
 
Viimeksi muokattu:
Ylös