Olga
.
I see!Il Tempo Gigante sanoi:Olenpa pyrkinyt samaan.
I see!Il Tempo Gigante sanoi:Olenpa pyrkinyt samaan.
Silmämeri! :eek!:Olga sanoi:I see!
jaska sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
Antin foorumi, Antti tekee mitä tahtoo. Mutta edelleen foorumisteilla voi olla omia kantoja.patriot sanoi:Mielestäni forumistit voisivat olla hissukseen ja mukautua Antin alkuperäiseen ehdotukseen.
Siihen voisi jokainen laittaa jotain persoonastaan... Sulla siinä on Micra!jaska sanoi:Antin foorumi, Antti tekee mitä tahtoo. Mutta edelleen foorumisteilla voi olla omia kantoja.
Muistaakseni edellisessä keskustelussa lupasin heti lobata sulle avatarin, kun lupaat laittaa siihen oman pärstäsi ... kummasti hiljenit.
Joten miksi avataria oikein tarttet ?
Jos mä haluan vipiksi, miksi maksaisin jos vanhojen vippien maksukausi on mennyt umpeen ja pitävät oikeudet maksamatta mitäänjaska sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
Minun mielestäni tämä olisi ainoa oikea ratkaisu. Silloin voisi luvata elinikäiset vipit, joten sen rahasumman ei pitäisi olla suuri kenellekään OIKEALLE kunnon forumilaiselle. Ja rahat menisivät varmasti hyvään tarkoitukseen eli F1-forumin jatkokehitykseen tai Antin lauantai illan juomisiin (mitkä hän varmasti ansaitseejaska sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
hinta ois pienempi kuin vanhoille oli ja vipit ois elinikäiset.. Ihan loogistahan se on!J.Heldenview sanoi:Jos mä haluan vipiksi, miksi maksaisin jos vanhojen vippien maksukausi on mennyt umpeen ja pitävät oikeudet maksamatta mitään![]()
Jos rahantarvetta on, voisi pistää uuden sopivan maksun kaikille vippihalukkaille ja vipeille.
Kannatan ehdottomasti.Tuck sanoi:Avatarit vois olla kaikilla käyttäjillä uusillakin heti, koska niistä ei ole paljoa haittaa, jos koko on tarkkaan rajattu.
Ei ny välttämättä kyllä elinikäisiä vippejä, mutta ainakin siihen asti saisi fiitsöt pitää kunnes foorumi taas on ahdingossa ja tarvii lisää rahaa pysyäkseen olemassa.Jacques sanoi:Minun mielestäni tämä olisi ainoa oikea ratkaisu. Silloin voisi luvata elinikäiset vipit, joten sen rahasumman ei pitäisi olla suuri kenellekään OIKEALLE kunnon forumilaiselle. Ja rahat menisivät varmasti hyvään tarkoitukseen eli F1-forumin jatkokehitykseen tai Antin lauantai illan juomisiin (mitkä hän varmasti ansaitsee)..
Olipa taas sarjassamme "loistavia vertauksia".Jacques sanoi:Jos sä ostat 2 vuotta vanhan kännykän, niin eihän niiden tarvii maksaa sitä uudestaan, jotka ostivat vastaavan mallin silloin 2 vuotta sitten!
Sarjassamme "seli seli selityksiä".Olga sanoi:No, itselläni ei kyllä ole todellakaan intoa kasvattaa viestimäärää.
Buddha-juttuun lähdin mukaan sen typeryydestä huolimatta siksi, että yritin ujuttaa sen juonta sellaiseksi, että seuraavat sanat olisivat jatkoa edelliselle valinnalle. Muutamien kirjoittajien kanssa se sujuikin niin.![]()
:jaska:Jacques sanoi:Jos sä ostat 2 vuotta vanhan kännykän, niin eihän niiden tarvii maksaa sitä uudestaan, jotka ostivat vastaavan mallin silloin 2 vuotta sitten!
Sopisko tuo sama homma jaskalle tuon...mikäs se olikaan....tv-luvan suhteen, jos se jonain päivänä lopetetaan?jaska sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, mittä siihen toiseen vastaavaan toikkiin kirjoitin, niin musta nykyset VIP:t jatkaa ja uudet pääsee maksamalla sopivan summan, vaikka pikkasen aiempia vippejä pienemmän Antille.
Nimenomaan!J.Heldenview sanoi::jaska:
Jos sä syöt päivässä pitsan, eihän niiden tarvii maksaa menneen vuoden pitsoja jotka alkavat syödä vuoden myöhemmin kuin sä.
:jaska: