Miten pitkälle olet joutunut matkustamaan naisen takia?

IWE

Well-known member
Hohhoijaa mitä paskaa. Et tosiaankaan tunne mua kun tollasta huuhaata väittelet.

En väittele, vaan oletin ja reaktiosta päätellen osui arkaan paikkaan.

Tai siis tottahan tuo näkyi valitettavasti* olevan..

* = sinun kannaltasi

Toistaiseksi enkka on Kajaanissa(550km) asti. Jospa koittas vähän pohjoisemmaksi ensi kerralla? :alppu:
Kajaanin tyypissä oli kyse tapauksesta jonka kanssa olin ehtinyt jutella lähes 1.5v melkeenpä jokapv mesessä ja puhelimessa ja ehti oikeasti kehittymään tunteita. Ainoastaan sain sen bestikseltä kuullaa että se leikki koko pitkän ajan mun tunteilla alusta asti. Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta. :eek:

Tai oikeastaan.. Kait teillä nyt oli molemminpuolinen siveyslupaus tuolle ajalle? :D

Viimeksi muokattu:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mun takia on yks mies matkustanu ~2530km (Turku - Cagliari), toinen ~3570km (Mola di Bari - Reykjavík).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mun takia on yks mies matkustanu ~2530km (Turku - Cagliari), toinen ~3570km (Mola di Bari - Reykjavík).
No ei tua viälä mitään! Mun takia on taas yks nainen matkustanu noin 40 000 kilometriä. Ei omannu suuntavaistoa lain ja lähti vahingossa väärään suuntaan :frank:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
No ei tua viälä mitään! Mun takia on taas yks nainen matkustanu noin 40 000 kilometriä. Ei omannu suuntavaistoa lain ja lähti vahingossa väärään suuntaan :frank:
No ei tossa vielä mitään! Kerran hippivuosieni homostelukaudella juksasin yhtä häiskää, että olen kuussa! Vahvakäden Niiloksi mä sitä nimitin. En muista mikä sen oikea nimi oli. No jätkä usko sen ja kävi OIKEESTI siellä kuussa! Tyhmä jätkä.

Sitten väitti rakastavansa mua to the moon and back. Että meitä nauratti sen keikan jälkeen. Seuraavana vuonna aloinkin sitten heteroksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No ei tossa vielä mitään! Kerran hippivuosieni homostelukaudella juksasin yhtä häiskää, että olen kuussa! Vahvakäden Niiloksi mä sitä nimitin. En muista mikä sen oikea nimi oli. No jätkä usko sen ja kävi OIKEESTI siellä kuussa! Tyhmä jätkä.

Sitten väitti rakastavansa mua to the moon and back. Että meitä nauratti sen keikan jälkeen. Seuraavana vuonna aloinkin sitten heteroksi.
Mites nykyinen homostelukausi sujuu?