Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

Trullinkaasu

Well-known member
Entäs talveeeeel? nii ja syksyyl myös?
Hyvä kysymys. Voin perata tämän kalan.

---

Talvella: Joku sisään ja ulospäin hengittävä mukava takki.

Syksyllä: Aika rento pukeutuminen. Ehkä joku tyylikäs ja valovoimainen yksilö. Hups, taisin saada orgasmin pelkästä olemisesta.

Paras.

Örfil

Guest
Salihousut, purkkarit, college housuihin tungettuna since 1985 :cool:

Joni

Well-known member
Mikäs on ihmisten syksyn pukeutumiskoodi? Joko menee takkia vai pärjätäänkö hupparil? Entäs onko heijastimet jo hankittu tai valmiina? Mulla on kyl heijastava pääkallohuppari et se auttaa jo hyvin. :p

jjv

Arschloch
Huppari on lasten vaate. Itsekin sellaisiin kakarana pukeuduin, kun potkuhousuista pääsin eroon. Äitee huppareita ompelikin.

Örfil

Guest
Olin eilen illalla sen verran hurjapäinen että kävin kellohameessa ja topissa K-Marketissa hakemassa jätskiä. Ihmiset vähän katsoi pitkään, etenkin naapuri, mutta mitäs ovat itse sellaisia vilukissoja!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Syyspukeutumiseni on trendikäs, kuten aina.
Tämän vuoden syysmallistoon kuuluu mustat farkut ja musta farkkutakki. Kuuman yllättäessä heitän takin rennosti olalle ja takin alta paljastuu musta kauluspaita. Sään mukainen, lyhyin hihoin varustettu, toki.
Jaloissa on sadepäivinä ns. maiharit. Mallina on ajaton Tšekkoslovakian armeijan käyttämä malli. Valmistusmaakin on tuo kyseinen, laadukkaista kengistään tunnettu Tšekkoslovakia. Väriksi maihareihin olen valinnut muun asusteen kanssa hyvin yhteensopivan, mustan värin. Hieman räjähtyttä ulkomuotoa on äskettäin korjautettu suutarilla, joka samalla lankkasi kengät.
Sateettomina päivinä kävelimien virkaa toimittavat edulliset converse-kopiot. Värimaailma noudattelee niissäkin muuta kokonaisuutta, joskin valkoiset kengänkärjet ja -nauhat rikkovat muuten niin harmoonista kokonaisuutta hieman.
Jalkoja isommilta hiertymiltä suojaa ja lämmittää tietenkin sukat. Mustat sukat jalassa ei tarvitse olla mustasukkainen, kuten me täällä kaupungissa niin hauskasti sanomme.
Farkkujen alla, kaikkein arvokkainta pääomaa suojaamassa on bokserit. Vaikka tämä vaatekappale onkin käytännössä näkymättömissä, luo oikeanlainen värivalinta itseluottamusta muutenkin varmaan mieheen. Millainen olisikaan mies, joka pukeutuu lapsen vaatteiden värisiin alusvaatteisiin? Aivan, lapsi. Siksi... musta.
Ja mitäpä olisi asukokonaisuus ilman kruunua. Tuo vaatekappale, joka erottaa herran ja hidalgon tavallisesta, paljaspäisestä rahvaasta. Asukokonaisuuteni kruunuksi on tarkan harkinnan jälkeen valikoitunut lippalätsä, jonka iätön väri, musta, sopii tilaisuuteen kuin tilaisuuteen.

jjv

Arschloch
Pitkien kalsarien kausi alkaa olla käsillä :ahem:

jjv

Arschloch
Pidin viime elokuussa pitkiksii shortsien alla lahkeet käärittynä sääristä ylöspäin. Ihan toimiva ratkaisu.
Esimerkillistä asialle omistautumista :thumbup:
Olin jo varautunut ensi lauantain ralleihin pitkikset laittamaan, mut pahuksen lämmintä ennustavat. Kai se on vielä siirrettävä kauden alkua pitkin hampain.

Sijainti
Oslo
Esimerkillistä asialle omistautumista :thumbup:
Olin jo varautunut ensi lauantain ralleihin pitkikset laittamaan, mut pahuksen lämmintä ennustavat. Kai se on vielä siirrettävä kauden alkua pitkin hampain.
Ainut paikka, jossa muistan pitkiksiä viime vuosien aikana käyttäneeni on laskettelurinne.

Lunssila

Well-known member
Ehti saatana lainaamaan!

En tunnusta mitään, täyttä sepitettä koko viesti.

jjv

Arschloch
Ehti saatana lainaamaan!

En tunnusta mitään, täyttä sepitettä koko viesti.
:p
Sanahelinää oli tuo mun "varautumisenikin". Kaikki pitkiksenihän ovat rikki viime talven jälkeen. Tarttis vihdoin ostaa uudet. Onneks on tuo Tsekkoslovakian reissu tulossa, ehkä sieltä sais kestävät.