Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

jjv

Arschloch
Ainut paikka, jossa muistan pitkiksiä viime vuosien aikana käyttäneeni on laskettelurinne.
Mä käytän kesälläkin työmatkalla 'sadehousuja' joissa on lämpimähkö vuori, joten ulkolämpötilassa ei lähiaikoina pitkiksiä tarvinne. Mut töissä alkaa olla paikoitellen viileää, haalarikangas ei niin hirveästi lämmitä. Toisaalta välillä on sitten hiki, aina vähän vaikeaa tuo työpukeutuminen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä oon kyllä JannuJermaelVilhelmin linjoilla siinä, että munia ei kannata kyllä palelluttaa vähäisimmässäkään määrin. Tai no, ei se multa toki pois ole. Itsepähän vanhana kärvistelette.

Lunssila

Well-known member
Mutta eivätkö lyhyet kalsarit (tai ns. bokserit) tarjoa ihan yhtä paljon kangasta hävyn suojaksi kuin pitkät kalsarit? Vai auttaako se pippelin lämpötilaan, että jalat on lämpimät.

Sijainti
Oslo
Mä oon kyllä JannuJermaelVilhelmin linjoilla siinä, että munia ei kannata kyllä palelluttaa vähäisimmässäkään määrin. Tai no, ei se multa toki pois ole. Itsepähän vanhana kärvistelette.
Kuka tässä on munia palelluttamassa? Empiirisen kokemukseni perusteella tiedän, että pitkikset, lähes kaikissa olosuhteissa, alkavat AHDISTAA.

Joni

Well-known member
Harmi ettei laatutason CIHM:eek:ja saa kun qummit tiellä mutjoo ainakaan ei ennenaikaista kuolemaa!

Joni

Well-known member
Fägis pukeutuu ilmeisesti "Its ok" paitoihin! Aaa!

Joni

Well-known member
Hei ette oo yhtään toikin säännöissä mukana. Fägis, Rene ja Alppu viikon jäähylle oppimaan. Modet!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mites CIM liittyy pukeutumiseen? :doubtful:
En tiedä, mutta avattaresta päätellen voisit haluta tulla messiin tähän:
Bikini Haaste on fitness-ammattilaisten kehittämä uskomattoman tehokas treeniohjelma sinulle, joka jo käyt salilla tai urheilet jonkin verran.

Päivitä treenirutiinisi aivan uudelle tasolle!

Rasva palaa kovempaa kuin koskaan ja tulet saamaan äärimmäisen kireät ja timmit lihakset. Nauti pepusta, josta muut kadehtivat!
Kokeile Bikini Haastetta tästä
Sain haasteen äsken. Sopisi varmaan sullekin, jos naama tuon näköinen kuin sulla. Niin miltä mahtaisi perseesi näyttää?

Joni

Well-known member
Mites CIM liittyy pukeutumiseen? :doubtful:
No ei niin mutta noi toiset alotti panohommakeskustelun joten heidän syy. Sit oli vaa pakko lisää tärkeä miinus seikka siihen. Anteeksi.. Mutjoo mun toikki.