Miten tällainen kannattaa laittaa?! Kiire! Nälkä!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Näytä liitetiedosto 15534

Jääkaapistamme löytyi tuollainen pääosin kirkkaaseen kutistemuoviin pakattu elintarvike. Pakkauksessa luki teksti "HK Sininen Lenkki". Kuvassa elintarvike on poistettu myyntipakkauksestaan ja asetettu varovaisuutta noudattaen muoviselle leikkuulaudalle vasemmalle kyljelleen.

Miten tämä tulee valmistaa kuvan mukaisesta tilanteesta eteenpäin, jotta nälkä lähtee?
Interaktiiviset ja pikaiset vihjeet tähän toijkiin, kohta lähtee nälkä!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mitä itse ongelmaan tulee, niin jos on kovin kova kiirus, niin itse valmistaisin kyseisin eineen niin, että raastaisin siitä kuoret pois, sitten sinappituubi toiseen käteen, ja välillä tuubista sinappia makkaran päähän puristaen alkaisin järsimään yläpäästä pala kerrallaan tuota vihannesta.

Alkoikin muuten tehdä mieli just tollasta. Milloinkohan viimeks moista syönyt... Missäs se jääkaappi...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Mitä itse ongelmaan tulee, niin jos on kovin kova kiirus, niin itse valmistaisin kyseisin eineen niin, että raastaisin siitä kuoret pois, sitten sinappituubi toiseen käteen, ja välillä tuubista sinappia makkaran päähän puristaen alkaisin järsimään yläpäästä pala kerrallaan tuota vihannesta.

Alkoikin muuten tehdä mieli just tollasta. Milloinkohan viimeks moista syönyt... Missäs se jääkaappi...
Kiitos! Juuri tällaista kaipasin.
Takaisin keittiöön!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti

Tämä oli hyvä vinkki. Mutustin toisen puolikkaan otuksesta yo. ohjeilla, samalla kun jatkoin toisen puolikkaan valmistusta.
Toisen puolikkaan siivutin ja paistoin voissa pannulla.
Ei paskempaa sekään. Noin niiku nälän häätämiseen.

Paisto alkuvaiheessa
Näytä liitetiedosto 15536

Fileet kerran käännettyinä.
Näytä liitetiedosto 15537

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Meillä ei kuulemma ole ainakaan puoleen vuoteen ollut tuollaista vonkaletta.
Joudunkin täten tyytymään "Wilhelm Kypsä grillipihvi" -nimiseen lajikkeeseen, joka tuossa perusmuodossaan on mielestäni mitä suurinta kusetusta, koska tiedän että ei se mitään pihviä ole nähnytkään. Chilillä maustettu versio sen sijaan on varsin maukas sämpylän välissä. Pariloituna. Noh, sitäkään meillä ei tietenkään ole, vaan tuota tavan "grillipihviä". Eli paksuja makkarasiivuja. Yöpalana saa nyt luvan kelvata sämpylän välissä, koska tämä toikki aiheutti hiuon.

Ja parila jo poriseekin iloisesti keittiössä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kun nyt tälleen myöhästyin niin tulevaisuuden varalle seuraavaa:

1. Kuoret pois kahdesta HK:n sinisestä
2. Omenaporalla reikiä pötköihin noin 3 sentin välein
3. Reikiin pystyyn keskeltä katkaistuja nakkeja katkaisupää alaspäin ja pyöreä yläpää nauravaksi leikattuna
4. Nakitetut bleut uunipellille suurinpiirtein samaan asetteluun kuin ovat paketissa
5. Pötköjen väliin jäävään tilaan tomaattilohkoja ja tomaattilohkojen päälle juustoraastetta
6. Koko hoito uuniin sopivaan lämpötilaan sopivaksi ajaksi ja makkarasiili on valmis