Miten toimia.

  • Viestiketjun aloittaja lara
  • Aloituspäivämäärä

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tiesittekö, että ihan joka ikiset tietämättään ovat bi-seksuaaleja. Ei ole olemassa hetero- tai homoseksuaalisia ihmisiä? Joka toisin väittää, pettää itseään.

Ei se minua häiritsisi lainkaan mutta kuppi on enemmän naisiin päin.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kyllä se vähän sillai on, että jos nyt tommosta arastelee, niin taitaa itsellä olla jotain salattavaa - TAI SALAISIA AJATUKSIA JA PELKOJA.
Niinpä.
Minkä ihmeen takia tuollaista asiaa pitäisi aristella tai pelätä?
Herranen aika sentään.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Olen kuullut, että lähes kaikki homot saunaan tullessaan läiskivät itseään kovaäänisesti takapuolelle ja äännähtelevät. Tämä pitäisi kuulemma innostaa saunakumppaneita ja monet tavallisetkin miehet heittäytyvät heti mitä erilaisempiin yhdyntäasentoihin.

Jos sattuu saunomaan homon kanssa, joka ei tee tuota läpsyttelyjuttua, niin on olemassa myös toinen koulukunta, johon kuulemma lähes kaikki muut kuuluvat. Kesken saunomisen, esim. vettä kiukaalle ja -"ihan hyvä löylyt näinkin pieneen saunaan"-meiningin lomassa homo alkaa letkullaan läiskytellä mahdollisia heteroita otsaan. Tämän rituaalin tarkoituksena on kuulemma "käännyttää".

Nämä kaksi juttua olen kuullut faktana ja lisäksi jotain muita ihan huhujuttuja, mutten niitä nyt viitsi laittaa tähän, kun en voi sanoa aivan varmoiksi.

Kannattaa siis harkita kahteen kertaan laskeeko homoa saunaan ylipäätään. Yksinään ollessaankin niillä on kuulemma jotain kihnutusleikkejä niiden lauteiden rakojen kanssa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Oli sellainen tapaus kuten serkkuni kertoi, että heillä peruskoulussa oli tapana kiusata muita kavereitaan siten, että esittivät hämmästeleviä ilmeitä ja tuijottivat vieruskaverinsa haaroja, että toinen tuli kiusaantuneeksi ja koitti työntää kaveria, mutta toinen vaan ilmeenkään värähtelemättä vaan tuijotti edelleen vastustelusta huolimatta toisen haaroja.:D
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Mun mielestä kaikki vois mennä samaan saunaan yhtäaikaan. Kun kävin viime kesänä Peurungalla niin sellainen systeemi oli höyrysaunan kohdalla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mun mielestä kaikki vois mennä samaan saunaan yhtäaikaan. Kun kävin viime kesänä Peurungalla niin sellainen systeemi oli höyrysaunan kohdalla.
Toimii siten, että ei näe juuri mitään eteensä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
No ei sitten muuta kuin laput silmille kaikille jos vähän ujostuttaa.
Semmoiset remodifioidut hevoslaput, että ylhäältä ja alhaalta on suojalaput peitteenä, ei tiedä ketä paneskelee, urosta vai naarasta.:eek:
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Mun mielestä kaikki vois mennä samaan saunaan yhtäaikaan. Kun kävin viime kesänä Peurungalla niin sellainen systeemi oli höyrysaunan kohdalla.
saunassa ei seksiä mietitä. miehet ja naiset voi saunoa yhtäaikaa, miksei siis miehet ja homotkin?
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Semmoiset remodifioidut hevoslaput, että ylhäältä ja alhaalta on suojalaput peitteenä, ei tiedä ketä paneskelee, urosta vai naarasta.:eek:
tietääkö edes että onko itse uros vai naaras?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä laittaisin homon miesten saunaan.. ja sohvalle!... heii... perkeles, mä oon missannut nyt pointin! :jaska:

*rukkaa aikatauluja uusiksi*

Mun raja menee siinä, että kyllä homon kans voi saunoa siinä missä naisenkin, joka ei miellytä lainkaan seksuaalisesti. Mutta samaan ammeeseen en menis kummankaan kans.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toi saunassa ei seksiä -juttu on osoittautunut kovin huonosti toimivaksi ainakin tässä elämässä.
Sama.
Itse kun en juuri saunasta välitä muuten, niin kyllä siellä viihtyvyyttä voi parantaa just tollasilla keinoilla.
Mutta se on vaan mekapeipen kanssa.

Homojen kanssa mä en alkais saunaviihtyvyyttä noilla keinoin parantamaan, mutta ei mua saunominen homon seurassa haittaiskaan.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mä laittaisin homon miesten saunaan.. ja sohvalle!... heii... perkeles, mä oon missannut nyt pointin! :jaska:

*rukkaa aikatauluja uusiksi*

Mun raja menee siinä, että kyllä homon kans voi saunoa siinä missä naisenkin, joka ei miellytä lainkaan seksuaalisesti. Mutta samaan ammeeseen en menis kummankaan kans.
No et ilmeisesti laittais.
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Meetten saunaan ja otattu nii kovat löylyt että katotte kuka lähtee ekana pois._:D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
No et ilmeisesti laittais.
Tarkotin, että mieluiten mä saunon naisen kans jota panisin, mutta jos on sekasauna niin ei musta homon tiirailut oo sen kummempia kuin naisenkaan, jota en missään tapauksessa panis.

Erikoisin saunayhdistelmä ois tietysti lesbo, jota panisin. Tai kaksi. Sekin kelpais.

Mun kuntosalilla kun on joskus homoenemmistö saunassa kun käy noita keskustan vaatekauppojen ja -parturikampaamojen henkilökuntaa aika lailla bodypumppaamassa.
 
Ylös