Miten toimia.

  • Viestiketjun aloittaja lara
  • Aloituspäivämäärä

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
no mutta mikäs sitten on ongelma? esität molemmilta kysymyksen, että "haluatteko saunoa homon kanssa vai saunonko minä hänen kanssaan?". Tietysti kontrastia lieventääkseen kannattaa tuossa lauseessa sana "homo" korvata hahmon nimellä.
No ei ookkaan! Lähinnä mua nyt vaan kiinosti noin niinku yleensä, että mitä ihmiset ajattelee tilanteesta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tähän ajatusleikkeilyyn kannattaa ehdottomasti heittää skenaario, jossa isän ja veljen kanssa viattomasti saunovalla homolla alkaa ottaa vähemmän viattomasti eteen. Puikkari tyrnään tanaan. Mitäs sitten tehdään?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oli muuten jossai leffassa myös sellainen tilanne, että kaks kaveria istu saunanlauteilla ja toinen sitten kysyä päräytti jotenkin että "Mitä jos mä ottaisin tosta sun kalusta kiinni ja vähän venkuttaisin". Toinen kaveri katto vähän aikaa takas, nousi ja käveli pois.

En muista leffaa, joku _homompi_ vois muistaa! :thumbup:
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Oli muuten jossai leffassa myös sellainen tilanne, että kaks kaveria istu saunanlauteilla ja toinen sitten kysyä päräytti jotenkin että "Mitä jos mä ottaisin tosta sun kalusta kiinni ja vähän venkuttaisin". Toinen kaveri katto vähän aikaa takas, nousi ja käveli pois.

En muista leffaa, joku _homompi_ vois muistaa! :thumbup:
Näin.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
saunassa ei seksiä mietitä. miehet ja naiset voi saunoa yhtäaikaa, miksei siis miehet ja homotkin?
Saunassa ei seksiä -juttu ei ole ihan aina toiminut täälläkään ja kaikki voi saunoa keskenään mikäli kaikille sopii.

Jos nyt pidetään lähtökohtana sitä, että miksei ylipäätänsä voisi mennä toisen kanssa saunaan oli sitten nainen tai mies, homo tai hetero?
Paino sanalla jos.

No ei ookkaan! Lähinnä mua nyt vaan kiinosti noin niinku yleensä, että mitä ihmiset ajattelee tilanteesta.
Olen varmasti ollut saunassa jossa on ollut homoja vaikka en tiedä yhtäkään kuka on ollut. Jos tietäisin, saattaisi asia olla mielessä. Laita miehet saunaan vaan yhtäaikaa ilman mitään puheita mutta hyväksy syyt tai tekosyyt poisjäämiseen ilman että siitä tehdään numeroa. Jos työkaveri tuntuu vilkuilevan ahkerasti väärään suuntaan tai veri alkaa pakkautumaan alapäähän niin tunnelma saattaa kiristyä, mutta isot pojat osaa kyllä pitää puolensa.
 
Ylös