Miten toimia.

  • Viestiketjun aloittaja lara
  • Aloituspäivämäärä

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mä laittaisin homon miesten saunaan.. ja sohvalle!... heii... perkeles, mä oon missannut nyt pointin! :jaska:

*rukkaa aikatauluja uusiksi*

Mun raja menee siinä, että kyllä homon kans voi saunoa siinä missä naisenkin, joka ei miellytä lainkaan seksuaalisesti. Mutta samaan ammeeseen en menis kummankaan kans.

Luin: "*Runkkaa aikatauluja uusiksi*"

Lara innostui näemmä.:eek:
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Joo siis en mä nyt sitä meinaa että kaikkien homojen tulisi olla erillään muista heteroista. Onhan armeijoissakin kaikki yhdessä sulassa sovussa.
Armeijassahan on homoille ihan oma puolustushaaransa - merivoimat. Vettä pelkäävät homot taas sijoitetaan sotilaspoliiseiksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kyllä minä homon sinne miesten saunaan pistäisin, jolleivat tiedä suuntautumistaan ja ole foobikoita.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jos tän kysymyksen kääntää niin päin, että jos itte ois homo niin kenen kans menis saunaan?

No ihan salettiin niiden kahden lesbon kans. Ois paljon yhteistä puhuttavaa, niinku vähemmistönä olemisesta ja nussimisista.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Entä jos ois semmoinen saunailta jossa yhdessä menis aikuiset ja lapset ja se homo ois siellä :confused:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Entä jos ois semmoinen saunailta jossa yhdessä menis aikuiset ja lapset ja se homo ois siellä :confused:
Niin :eek!::eek!::eek!:

Vai meinaatko että ne lapset näkee heti ja huutavat kovaa, toi on homo, ja vanhemmat joutuis sen homon kanssa noloon tilanteeseen.

Vai meinaatko että kun se on homo, niin se on varmaan pedofiilikin :doubtful:
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Ystäväni on homo. Ei mikään neitimäinen super gay, joka tuo asiaansa jatkuvasti esiin, mutta homo kuitenkin.
Tämä ystäväni on nyt tulossa kanssani suomeen. Ja aloin tässä miettiä, että miten saunominen nyt sitten tulisi hoitaa.
Itse en niin välitä nähdä työkavereitani alastomana, koska keskustelumme töissä on 80% alapään juttuja. Pitää minimoida mielikuvat. Mutta en jotenkin osaa kuvitella, että työnnän homoa ja isääni samaan saunaan. Se vaan ei jotenkin täsmää.
Homosta ja veljestäni puhumattakaan.
Tuleeko minun nyt siis uhrautua perheeni miesten puolesta ja mennä tämän homon kanssa saunaan.
Vai mitenkä tässä nyt.

Mitenkä te suhtautuisitte ajatukseen?
Vie se Härmän-nykyisen Kauhavan puolelle saunaan. Eiköhän parane.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Tuli mieleen että jos käytännön pilana laittaisi isukin sen homon kanssa sinne saunaan. Sitten saunan jälkeen laittaisi kaverin kuvaamaan nurkan takaa kun itse pokkana ilmoittaisi että se tyyppi oli muuten homo. Sitten uppaisi sen videon Youtubeen ja linkittäsi tähän toikkiin.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tuli mieleen että jos käytännön pilana laittaisi isukin sen homon kanssa sinne saunaan. Sitten saunan jälkeen laittaisi kaverin kuvaamaan nurkan takaa kun itse pokkana ilmoittaisi että se tyyppi oli muuten homo. Sitten uppaisi sen videon Youtubeen ja linkittäsi tähän toikkiin.
Siis kyllähänne kumpikin tietää sekä isä että veli, että mun työkaveri on homo.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos nyt pidetään lähtökohtana sitä, että miksei ylipäätänsä voisi mennä toisen kanssa saunaan oli sitten nainen tai mies, homo tai hetero?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Siis kyllähänne kumpikin tietää sekä isä että veli, että mun työkaveri on homo.
no mutta mikäs sitten on ongelma? esität molemmilta kysymyksen, että "haluatteko saunoa homon kanssa vai saunonko minä hänen kanssaan?". Tietysti kontrastia lieventääkseen kannattaa tuossa lauseessa sana "homo" korvata hahmon nimellä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
no mutta mikäs sitten on ongelma? esität molemmilta kysymyksen, että "haluatteko saunoa homon kanssa vai saunonko minä hänen kanssaan?". Tietysti kontrastia lieventääkseen kannattaa tuossa lauseessa sana "homo" korvata hahmon nimellä.
"vitun homo" olisi ihan korrekti ilmaisu kanssa..

Eikun ihmettelin mistä ne tietää hänen homo olevan, kun ei minulta kavereitten suuntautumisesta ole kysytty tai minä sanonut..ai niin, miesparturi.
 
Ylös