-Kun väki vähenee, niin pidot paranee- sanotaan. Nyt ei tuo vanha hokema pidä paikkaansa ainakaan rallin MM-sarjassa.
Mitsun vetäytyminen tekee pahaa ensi vuoden sarjalle; se tekee pahaa myös Rovikselle, jolla olisi ollut potentiaalinen menestyjäauto kauden kisoissa. Rovis olisi tuonut oman värinsä kauteen ja ainakin muutamissa kisoissa kisaillut tasaväkisesti muiden kanssa palkintopallisijoituksista.
Nyt kenttä jää muutaman, tai sanotaan kahden, mahtitallin temmellyskentäksi ja ainakin mestaruuden arvoa se tulee osaltaan himmentämään. Toivottavasti Loebin autossa on potentiaalia haastaa tehdastiimit tasaväkiseen taistoon ja ainakin siltä osin tuomaan lisäväriä kauteen, Loebhan itse on kova luu eikä ajajanlahjoissa häviä muille ensi kauden kuskeille.
Vuosi 2006 tulee olemaan mielenkiinnoton kausi juuri merkkien vähyyden takia. Toisaalta, nythän pöytä on katettu Grönholmille, ellei sitten Petteri Subarullaan vie mestaruutta. Ford panostaa varmasti kaikkensa mestaruudesta taisteltaessa niin kaluston kun kuskienkin osalta. Kieltämättä niin tekee myös Subaru, mutta heillä tullee olemaan vain yksi potentiaalinen voittajaehdokas, Petter Solberg, ja niin ollen Ford tullee viemään ainakin merkkimestaruuden suht helposti.