AnttiL
Reittinörtti
Olishan se kyllä vähän outo tilanne kun oma poika on yksi kuljettajista…Eikä olisi välttämättä ollenkaan huono tallipäällikkö. Aika paljon sitä paljon puhuttua kokemusta, vähän kaikenlaisesta pyörittämisestä.
Olishan se kyllä vähän outo tilanne kun oma poika on yksi kuljettajista…Eikä olisi välttämättä ollenkaan huono tallipäällikkö. Aika paljon sitä paljon puhuttua kokemusta, vähän kaikenlaisesta pyörittämisestä.
Jotain isoa kenties?Torstaina tulossa jotain Fordin suunnalta
Onko kukaan huomannu vielä mitään?
Torstaina tulossa jotain Fordin suunnalta
Rauhassa. Ajetaan nyt testiä ensin.Onko kukaan huomannu vielä mitään?
Aika vahvat viitteet, että Ford tehdastallina kaudelle 2022. Ja Fourmaux yhtenä kuljettajana.Ford is back??
Se että R5 (tai siis nyt Rally2) autolla ajettaisiin paras sijoitus koskaan ei olisi mitenkään yllättävää mutta täytyy kuitenkin muistaa että siellä on 11 Rally1 autoa viivalla. Se että R5 auto kilpailun voittaisi niin vaatii jo muutaman auton suistumista ja muutamia superralleja sunnuntaille. Viiden joukkoon voi olla hyvätkin mahdollisuudet.Veikkaukseni kaudesta 2022:
Monacon avauskisassa tehdään historiaa. R5 auto voittaa kisan. Hybrid-teknologia on vielä liian keskeseräistä kauden alussa, eikä kestä kisan rasitusta.
Kauden päätteeksi kuullaan shokki-uutinen. Huyndai vetäytyy, koska ei vieläkään voita mestaruutta. Syyksi vetäytymiselle kerrotaan, että automerkki suuntaa kaikki kilpailutoimintaan käytettävät resurssit ympäristöystävällisten teknologioiden kehittämiseen.
Hieman ohi aiheesta, mutta superralli-säännöllä ei ole asiaa asiaa sunnuntaille Montessa, jos on keskeyttänyt lauantaina. Sunnuntaille otetaan mukaan lauantain jälkeen yleiskilpailun 50 ensimmäistä, joten aiemminkin keskeyttäneille voi tulla kiire tuohon sakkiin.... muutamia superralleja sunnuntaille...
Toyotan Tom Fowler tosin sanoi, että heidän testiautonsa ei vastaa lopullista ralliautoa:Mestaruuden ja suurimman osan voitoista vie Toyota. Katsokaa auton takapään aerodynamiikkaa. Auton kattolinja menee takaa todella alas joten taakse saadaan aivan tajuton downforce.
Toyota Prius tuli myyntii vuonna 1997. Tietysti, nyt kaikki hybridiyksiköt ovat yhden ulkopuolisen valmistajan ja kaikki on toki mahdollista. Vrt. Peugeotit Monten 2000 yötauolla. Tässä "nopeusvertailua" kolme eri sukupolvien ralliautoista:Monacon avauskisassa tehdään historiaa. R5 auto voittaa kisan. Hybrid-teknologia on vielä liian keskeseräistä kauden alussa, eikä kestä kisan rasitusta.
Yhtä hyvin voidaan pidätttää hengitystä siksi, että viiden miljardin vuoden kuluttua Aurinko on käyttänyt kaiken sisältämänsä vedyn ydinfuusiossaan. Jos niin käy, niin sitten on sopeuduttava siihen. Mutta viime vuosina Hyundai on ollut mukana luomassa hienoimpia rallivuosia aikoihin ja tämä vuosi on vasta alussa. Naatitaan siitä!Kauden päätteeksi kuullaan shokki-uutinen. Huyndai vetäytyy, koska ei vieläkään voita mestaruutta.