AnttiL
Reittinörtti
Neuvillen ex-kartturi Nicolas Gilsoul menossa Loubet’n kyytiin.
http://www.areacorse.com/loubet-con-gilsoul/
http://www.areacorse.com/loubet-con-gilsoul/
ihan hyvä mutta kun katsoo kyseisen provinssin päättäjälistaa (Alpes De Haute) kyseisen provinssin valtuustossa istuu Liberaalikonservatiivipuolue (Pro EU), Sosialistinen Puolue, Ranskan kommunistipuolue ja muutama Independent vassari ja sentristi.Paikallispersupoliitikkojen ärinä on saatu kuriin ja kisa ajetaan täysmittaisena!
Fourmouxkin se vielä jaksaa elätellä mahdollisuutta, riippuen Tänakin päätöksestä. Ja sen lisäksi vielä koitaa voimaantua Lapin urakehityksestä, kuinka alempaa voi uudelleen pompata ylös. Huoh, olisipa meillä härmäläisilläkin yhtä paljon pokkaa ja itseluottamusta. Lappiin vertailu on ehkä "hieman" kaukaa haettua, kun siinä puhutaan kuitenkin osakilpailuvoittajasta ja Adrianin osalta ei olla koskaan oltu lähellä edes podiumia, eikä voittoa ole irronnut edes siellä wrc2:ssa. Taitaa vähän unohtaa, että mennyt kausinkin hänelle aukesi tasan tarkkaan vain ja ainoastaan sen takia, että hän maksoi ajamisestaan. On siinä vähän eri lähtökohdat hakea vauhtia alempaa, jos ei edes maksamalla nyt saa ajaa. Kyllä tuossa kohtaa jo kannattaisi alkaa miettimään uravaihtoehtoja jostain muualta ja hyvä niin. Mitä vähemmän "heikompi kuin ynnä muita"-maksukuskeja, sen parempi. Greensmithin osalta voi sentään sanoa, että vaikka onkin maksukuski, niin voi ajotaitojensakin puolesta lähestulkoon hyväksyä ajamaan heikomman tallin kolmosautoa.http://www.areacorse.com/m-sport-promuove-loubet/
M-Sportille menossa tämän jutun mukaan Greensmith ja Loubet, tosin tässä puhutaan kakkos- ja kolmosautoista...ja Loubet'n kartturiksi Nicolas Gilsoul
En muista, että esim Katsutaa olisi ikinä kutsuttu maksukuskiksi, vaikka Toyota on 'rahoitanut' hänen ajattamisen lähes täysin tähänasti. Puhtaimmillaan ja aidoimmillaan maksukuski on silloin, kun hänellä on suhteidensa tms puolesta rahoittaja joka kaataa rahaa hänen ajamiseensa vuosikaudet riippumatta siitä onko kuski lahjakas tai menestyvä. Fxn tapauksessa esim RB tuskin paria kolmea vuotta pitempään makselee laskuja ellei tule menestystä. Fx on tai oli lupaava kuski jolla on hyvät tukijat. Maksukuskin leiman saa herkästi nykyään, jos FX olisi ajanut pari podiumia, ei kukaan puhuisi hänestä maksavana kuskina...Maksukuski terminä on moniselitteinen. Esimerkiksi Fourmaux'n tapauksessa hänellä on jokin rahoittaja, joka uskoo häneen ja rahoittaa ajamista siinä missä autotehdas, mutta ilmeisesti ihan sokeasti sitä rahaa ei pistetä ajamiseen vaan tuloksiakin pitää tulla. Joillain nimeltämainitsemattomilla kuskeilla taas rahoitusta tuntuu riittävän vuosi toisensa jälkeen tuloksista riippumatta. Ja sitä ei tosiaan tiedetä minkä verran M-Sport on tullut vastaan 2022 kauden hinnassa Fourmaux'n rahoittajille, muistelin että 2021 Wilson povaili Fourmaux'sta seuraavaa "Sebiä". Voi olla että vaikka tämä "alennus" on loppunut.
Mutta oikeassa olet, ei ole ihan Lappiin verrattavissa oleva tilanne kun puhutaan eri tason kuskeista.
Tässä on vaan se ironia, että Katsutasta puhutaan maksukuskina koska tiimi maksaa hänen ajamisen. Noh kärjistäen sanottuna sitten on Kalle, Ott ja kumppanit myös. Yhtälailla tiimit maksavat nekin ajot täysinEn muista, että esim Katsutaa olisi ikinä kutsuttu maksukuskiksi, vaikka Toyota on 'rahoitanut' hänen ajattamisen lähes täysin tähänasti. Puhtaimmillaan ja aidoimmillaan maksukuski on silloin, kun hänellä on suhteidensa tms puolesta rahoittaja joka kaataa rahaa hänen ajamiseensa vuosikaudet riippumatta siitä onko kuski lahjakas tai menestyvä. Fxn tapauksessa esim RB tuskin paria kolmea vuotta pitempään makselee laskuja ellei tule menestystä. Fx on tai oli lupaava kuski jolla on hyvät tukijat. Maksukuskin leiman saa herkästi nykyään, jos FX olisi ajanut pari podiumia, ei kukaan puhuisi hänestä maksavana kuskina...
vai tehdas? Tai tehdashan se tiimillekin lopulta maksaa, mutta ajaisiko Katsuta jos tiimi saisi päättää asian ilman tehdasta?Tässä on vaan se ironia, että Katsutasta puhutaan maksukuskina koska tiimi maksaa hänen ajamisen.
Mitäs se Bosse kertoili yhden Rally1-kisan hinnaksi? Oliko jotain luokkaa 500k? Näinollen ihan heti ei härmästä löydä mesenaattia, joka pistäisi sen 1.5M kiinni jonkun ralliharrastukseen.Ruotsi, Viro ja Suomi lienee ainakin varmat rallit, joita Ogier ei aja. Löytyisiköhän keneltäkään suomalaiselta paukkuja vuokrata Toyotaa johonkin noista?. Lindholm, Suninen (jatkaako Hyundailla?). Olisi mahtavaa jos joku pystyisi vuokraamaan useampaan kisaan auton, niin ei olisi kaikki munat yhdessä korissa.
Pari satkua? Eikö sen Loubetin Hyundain olisi saanut Jyskälään joku vuos sitten ykkösellä alkavalla summalla?Mitäs se Bosse kertoili yhden Rally1-kisan hinnaksi? Oliko jotain luokkaa 500k? Näinollen ihan heti ei härmästä löydä mesenaattia, joka pistäisi sen 1.5M kiinni jonkun ralliharrastukseen.
Se oli edellisen säännön auto... Nää hybridit on vielä kalliimpia...Pari satkua? Eikö sen Loubetin Hyundain olisi saanut Jyskälään joku vuos sitten ykkösellä alkavalla summalla?
Ja taisi olla muutenkin ihan jämäosista kasaan parsittu.Se oli edellisen säännön auto...