....samoin sitten Fx jolla RB on myös henk koht tukija, mutta toisin kuin Tänakin tapauksessa, jossa suuri osa RBn rahoista menee Tänakin taskuun, FXn tapauksessa oletettavasti suuri osa RBn rahoista menee Wilsonin taskuun, koska FXn status on enemmän "asiakas". Joten tavallaan Msport säästää palkkakuluissa jos Tänak vaihtuu esim FX/ Oliveriin, koska heidän henk koht sponssit maksaa tallille ajattamisen. Ihan selvä kuvio, näin toimii asiat yksityistiimissä jolla ei ole autotehtaan suurta budjettia takana, ja oletettavasti Wilson on toiminut samalla logiikalla myös silloin kun Ford oli tehdastallina mukana. Ja ihan myös painettuna faktana, Isä Sohlbergin kommentti sen jälkeen, kun lopetti uran Fordilla oli jotain luokkaa, en aio enään maksaa 250k dollaria vuodessa ajamisesta.....
Syy miksi Msport on vielä mukana on Wilsonin tiukka talouskuri, hän ei ole koskaan tavoitellut menestystä hinnalla millä hyvänsä. silloin kun ei ole hyviä (ilmaisia) kuskeja ollut saatavilla, on ajatettu esim Ranskan liiton rahoilla pariakin eri junnua.....
Ja vielä ihan faktana, silloin kun Ogier ajoi Msportilla, hänen palkkansa maksoi Red Bull ja Vokswagen.