https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/rally-estonia-announces-route-details/Reitistä mitään käryä?
Nimim. hoodeilla.
Voi olla mutta luulen että paikalliset vetää kyl sen vodka kortin tällä kertaa.Ehkä sinne ei haluta suomalaisia vodka-turisteja?
Hieman kuin Japanin MM-pre ralli viime marraskuussa Nagoyassa, jossa kaikki ohjeet vain japaniksi...kaikki ohjeet on viroksi. Aika kaukana ollaan tällaisella toiminnalla kansainvälisestä rallikilpailusta.
https://www.rallyestonia.com/en/spectators/rally-passes/#rp-1Onko kellekään selvinnyt mistä nuo paketit ostetaan, rallin nettisivuilta vai jostain paikallisesta lippu.fi sta.
Eilen olin näkevinäni jonkin maininnan autopassista missä hinta oli 10 €, mutta kaikki info tosiaan vain vironkielisellä puolella.
Lähinnä koronaviruksen näkökulmasta Tänak heitti sen kommenttinsa. Mutta toistaiseksi jokaisella (suomalaisella) on mahdollisuus ostaa lippu sinne jos kinostaa.No siis ihan selvästi vaikuttaa, että ulkomaalaisille ei lippuja haluta myydä.
Varmaan niille olisi ottajia ihan oman maan porukoissakin...
No tuollainen homma ei kyllä auta tulevaisuuden mm-haaveita...
Sama jos Neste rallissa kaikki info olisi Suomeksi. Ei se kovin hyvää kuvaa antais, olkoon kuinka Corona.Lähinnä koronaviruksen näkökulmasta Tänak heitti sen kommenttinsa. Mutta toistaiseksi jokaisella (suomalaisella) on mahdollisuus ostaa lippu sinne jos kinostaa.
Nimenomaan sitä tuodaan heidän puolesta koko ajan esille että haluaisivat pitää sen omana tapahtumana. (Www, Tänäk) Ehkä propseja tulee nopeasta järjestämisestä, missä toki Valtio auttaa paljon. Mut fanien näkökulmasta ei oo hyvää kyllä kuullu. Muuta kun toki Virolaisten puolesta jotka tietysti on innoissaan.Luulen että jos onnistuvat tällaisella varoitusajalla järjestämään ensimmäisen MM-rallinsa, vieläpä järjestäjien taannoisten erimielisyyksien jälkeen, on pointseja ja propseja tulossa maailmalta runsaasti.
Uskon että itse ralli menee hyvin. Tää oheistoiminta vaan jättää kovin sisäsiittoisen kuvan.Pianhan se nähdään mistä puusta on Otepään porukka tehty. Mikäli siis covid pysyy siellä hyvin aisoissa siihen asti.
Ei ihan. Rallit.fiEn tiiä, selkee homma mun mielestä. Valitset pakettiautomaatin mistä noudat passit päästyäsi maihin ja voilá.