MM Rally Estonia 4.-6.9.2020

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1394
Sijainti
Porvoo
Nyt ilmeisesti siis lippuja saa ostaa useamman mut nouto on jostain Omniva Balticin noutomaateista.

Vähän hämmentävää ja poukkoilevaa touhua eikä asiaa auta yhtään se että kaikki ohjeet on viroksi. Aika kaukana ollaan tällaisella toiminnalla kansainvälisestä rallikilpailusta.:mad:
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3488
Joo lippuinfot ja ehkä ostomahdollisuus? saatavilla tällä hetkellä Viron kielellä.

Vähän oudohkoa hommaa, mutta kyllä siellä oli todella rajattu paikat mistä katsoa ainakin havainnointikuvien perusteella.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3488
Turkin rallissa piti olla joku vip-paketti miss hotellit, kyydit jne kaikki samassa. Ikinä en saanut vastausta missä myydään, milloin ja mihin hintaan. Mutta kannatti kuulemma olla hereillä sen suhteen.

Mutta joo, onhan tässä se pointti että kun noin rajattu määrä niin on helpompi tapa tämä. Suomalaisille ja muille rallifaneille jotka nykytilanteessa saisi matkustaa tuonne niin vähän kurjempi homma.
 

Reinweib

Vetohenkilö
Liittynyt
28.3.2013
Viestit
942
Sijainti
Piilosa
No nyt on löysätty määriä, mutta nyt hölistään myös autopasseista ja -tarroista. Hinta niille kyllä ei mainittu. Up to 20 rally passes and up to 10 car passes can be bought with one purchase.

Tuo jälleenmyyjä ei liene sen kummempi kuin paikallinen Itella: The new international name of Eesti Post is Omniva
 

Tume88

Well-known member
Liittynyt
18.1.2019
Viestit
398
Onko kellekään selvinnyt mistä nuo paketit ostetaan, rallin nettisivuilta vai jostain paikallisesta lippu.fi sta.
Eilen olin näkevinäni jonkin maininnan autopassista missä hinta oli 10 €, mutta kaikki info tosiaan vain vironkielisellä puolella.

Aika aneemisilta näytti ne parit katselualueet mitä eilen katsoin havainnekuvien perusteella, mutta se ei tässä vallitsevassa tilanteessa kenellekään tullut varmaan yllätyksenä.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2070
Onko kellekään selvinnyt mistä nuo paketit ostetaan, rallin nettisivuilta vai jostain paikallisesta lippu.fi sta.
Eilen olin näkevinäni jonkin maininnan autopassista missä hinta oli 10 €, mutta kaikki info tosiaan vain vironkielisellä puolella.
https://www.rallyestonia.com/en/spectators/rally-passes/#rp-1
Tuosta kun rullaa sivun alareunaan ainaskin mobiililaitteella niin näkyy ostettavat tuotteet.

Passit tulee näköjään 04.08. klo 10:00 myyntiin.

Järjestäjällä on näköjään taktiikkana kertoa erikoiskokeista mahdollisimman vähän etukäteen, ettei metsät olisi täynnä ”metsäveljiä”. Toisaalta onko 1000 hlön karsinat parempi vaihtoehto kuin tiensivut täynnä porukkaa, en tiedä.

Aikamoista sumplimistahan tää rallin järjestäminen näyttäis olevan vallitsevassa tilanteessa.

Tänak sanoi haastattelussa että turvallisinta olisi jos paikan päälle saapuisi vain paikallisia katsojia ja muu maailma saisi nauttia rallista WRC+:n kautta.
 

sasha

Well-known member
Liittynyt
17.5.2019
Viestit
220
No siis ihan selvästi vaikuttaa, että ulkomaalaisille ei lippuja haluta myydä.
Varmaan niille olisi ottajia ihan oman maan porukoissakin...
No tuollainen homma ei kyllä auta tulevaisuuden mm-haaveita...
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2070
No siis ihan selvästi vaikuttaa, että ulkomaalaisille ei lippuja haluta myydä.
Varmaan niille olisi ottajia ihan oman maan porukoissakin...
No tuollainen homma ei kyllä auta tulevaisuuden mm-haaveita...
Lähinnä koronaviruksen näkökulmasta Tänak heitti sen kommenttinsa. Mutta toistaiseksi jokaisella (suomalaisella) on mahdollisuus ostaa lippu sinne jos kinostaa.

Luulen että jos onnistuvat tällaisella varoitusajalla järjestämään ensimmäisen MM-rallinsa, vieläpä järjestäjien taannoisten erimielisyyksien jälkeen, on pointseja ja propseja tulossa maailmalta runsaasti.

Pianhan se nähdään mistä puusta on Otepään porukka tehty. Mikäli siis covid pysyy siellä hyvin aisoissa siihen asti.
 

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1394
Sijainti
Porvoo
Lähinnä koronaviruksen näkökulmasta Tänak heitti sen kommenttinsa. Mutta toistaiseksi jokaisella (suomalaisella) on mahdollisuus ostaa lippu sinne jos kinostaa.
Sama jos Neste rallissa kaikki info olisi Suomeksi. Ei se kovin hyvää kuvaa antais, olkoon kuinka Corona.

Luulen että jos onnistuvat tällaisella varoitusajalla järjestämään ensimmäisen MM-rallinsa, vieläpä järjestäjien taannoisten erimielisyyksien jälkeen, on pointseja ja propseja tulossa maailmalta runsaasti.
Nimenomaan sitä tuodaan heidän puolesta koko ajan esille että haluaisivat pitää sen omana tapahtumana. (Www, Tänäk) Ehkä propseja tulee nopeasta järjestämisestä, missä toki Valtio auttaa paljon. Mut fanien näkökulmasta ei oo hyvää kyllä kuullu. Muuta kun toki Virolaisten puolesta jotka tietysti on innoissaan.

Pianhan se nähdään mistä puusta on Otepään porukka tehty. Mikäli siis covid pysyy siellä hyvin aisoissa siihen asti.
Uskon että itse ralli menee hyvin. Tää oheistoiminta vaan jättää kovin sisäsiittoisen kuvan.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2070
Rallipassi 65€
Autolipuke 10€

En tiiä, selkee homma mun mielestä. Valitset minkä passin kuudestatoista vaihtoehdosta haluaisit ja oot kärppänä ostamasa kun lipunmyynti alkaa. Yks ihminen saa ostaa 20 lippua + 10 autopassia omalle porukalleen. Kaikki liput sit henk kohtasia. Valitset pakettiautomaatin mistä noudat passit päästyäsi maihin ja voilá. Sit vaan Eckerö Linen sarjalippua kehiin.
 

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1394
Sijainti
Porvoo
En tiiä, selkee homma mun mielestä. Valitset pakettiautomaatin mistä noudat passit päästyäsi maihin ja voilá.
Ei ihan. Rallit.fi
Lippujen toimitus alkaa 17. elokuuta ja itse ralli ajetaan 4.-6. syyskuuta. Omniva säilyttää lähetyksiä automaateissaan seitsemän vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa siis sitä, että ralliin mielivän henkilön, joka ei asu Baltiassa, pitäisi tehdä ennen rallia reissu Viroon, Latviaan tai Liettuaan saadakseen liput tai turvautua paikallisen henkilön apuun.

Kuten kirjoitin, ei tuota kyllä tehdä kuin paikallisille. 👎
 

sasha

Well-known member
Liittynyt
17.5.2019
Viestit
220
No tuo kyllä alleviivaa homman totaalisesti!
Kiitos täsmällisestä tiedosta, Fiesta!
 
Ylös