Moderaattoreissa närpee

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En kyllä ihan pysty samaistumaan tuollaiseenkaan herkkähipiäisyyteen. Kai sitä ihminen itse parhaiten tietää onko huono isä tai epärehellinen, vai mitä? Sitä paitsi nehän ne yleensä älähtää, johon kalikka kolahtaa.
Kaipa ihminen itse parhaiten tietää, miltä tuntuu silpoutua helikopterin roottoriinkin.

Jos toisten valheista suuttuu, niin mitä siinä on herkkähipiäistä?

Mangelo

Well-known member
No kyllä. Eihän pään lentäminen viittaa homouteen tai alkoholismiin mitenkään. Tai muuhunkaan piirteeseen. Vodkapullolla on selkeä viesti ihmisestä.

Mutta kuten monta kertaa aiemmin, toiset loukkaantuu eri asioista kuin toiset.
Pään tai raajojen lentäminen viittaa brutaaliin kuolemalla vitsailuun. Jotenkin en usko, että monikaan haluaisi olla sellaisen vitsailun kohde, vaikkei homovitseistä pahastuisikaan.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kaipa ihminen itse parhaiten tietää, miltä tuntuu silpoutua helikopterin roottoriinkin.

Jos toisten valheista suuttuu, niin mitä siinä on herkkähipiäistä?
No mut eikös tuo homoksi tai juopoksi nimittäminen olisi ihan samalla tavalla valhe? En nyt vieläkään ihan hahmota, miten kestät alkoholinkäyttöön tai seksuaali-identiteettiin kohdistuvaa piikittelyä, mutta vanhemmuuteen ja rehellisyyteen liittyvää et? Totuushan on kuitenkin liukuva käsite; ihmiset tuppaavat arvioimaan asioita ja esim. vertailemaan toisia omista lähtökohdistaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pään tai raajojen lentäminen viittaa brutaaliin kuolemalla vitsailuun. Jotenkin en usko, että monikaan haluaisi olla sellaisen vitsailun kohde, vaikkei homovitseistä pahastuisikaan.
Tää on just tätä. Kyllä minä ainakin kestän hyvin sen jos joku tekee kuvan jossa mun pää lentää punavärin saattelemana. En kyllä pahastu homovitseistäkään, ei sen puoleen. Ei se tietysti mikää peruste ole jos ei itse jostain pahastu, mutta jos aletaan oikein urakalla miettiä, että pahastuuko joku joskus jossain ehkä jostain jutusta niin aika poliittisesti korrektiksi menee touhu kyllä ja kohta kellään ei ole enää kivaa.

Tein kuvan, jossa kertausharjoitusavatarini pää lentää:
Näytä liitetiedosto 11064

Mangelo

Well-known member
Tää on just tätä. Kyllä minä ainakin kestän hyvin sen jos joku tekee kuvan jossa mun pää lentää punavärin saattelemana. En kyllä pahastu homovitseistäkään, ei sen puoleen. Ei se tietysti mikää peruste ole jos ei itse jostain pahastu, mutta jos aletaan oikein urakalla miettiä, että pahastuuko joku joskus jossain ehkä jostain jutusta niin aika poliittisesti korrektiksi menee touhu kyllä ja kohta kellään ei ole enää kivaa.
Itse en hirveän hauskoina pidä vitsejä joissa veri roiskuu vaikkei ne läheltä liippaisi, mutta älkööt suotta anna sen antakoon haitata postailujaan. Jos jollakin on erilainen huumorintaju niin sittenpä on, ja jos se on jollekin ongelma niin sitten voi itkeä siitä vaikka modeille, jotka yrittävät pitää siellä toimituksessa sellaista linjaa millaisena F1-forum esittäytyy.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Niin kauan kuin modet pysyy asialinjalla, ei närpee mikään. Mutta auta armias, jos asialinjaltaan lipsuvat niin sillon tulee sanomista; juotetaan humalaan, viedään saunan taakse ja laitetaan tervaan ja höyheniin.

Ai niin, erään moden kohdalla vain kaksi jälkimmäistä, tuo eka asia hoitunee ilman juottamistakin.:D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Niin kauan kuin modet pysyy asialinjalla, ei närpee mikään. Mutta auta armias, jos asialinjaltaan lipsuvat niin sillon tulee sanomista; juotetaan humalaan, viedään saunan taakse ja laitetaan tervaan ja höyheniin.

Ai niin, erään moden kohdalla vain kaksi jälkimmäistä, tuo eka asia hoitunee ilman juottamistakin.:D
Eiköhän se itsekseen kekkuloi sinne saunan taaksekin ja kaatuu tervatynnyriin, sulle jää vain höyhenten levittely.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eiköhän se itsekseen kekkuloi sinne saunan taaksekin ja kaatuu tervatynnyriin, sulle jää vain höyhenten levittely.
Höyhentyynyyn tai untuvapeittoon vaan sopivasti reikää, niin hoituu sekin viran puolesta itsekseen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki