Moderointikeskustelu

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Vaadin, että "vapaa keskustelu"-osasto muutetaan "älyvapaa keskustelu"-nimiseksi välittömästi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Että te jaksatte valittaa tuosta Vapaasta. Ei h*lvetti sitä tarvitse lukea(tai edes huolia) jos sen taso ei nappaa. Joillekin vissiin elämäntehtäviin kuuluu saada kaikki siihen kuntoon että itse tykkää? Entäs jos me muut Vapaan keskustelijat ollaan sitä mieltä että tuon on juuri hyvä tuollaisena?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Dominic:
Että te jaksatte valittaa tuosta Vapaasta. Ei h*lvetti sitä tarvitse lukea(tai edes huolia) jos sen taso ei nappaa. Joillekin vissiin elämäntehtäviin kuuluu saada kaikki siihen kuntoon että itse tykkää? Entäs jos me muut Vapaan keskustelijat ollaan sitä mieltä että tuon on juuri hyvä tuollaisena?
:D :D :D
...että näin wink

Mulla jääkin sieltä yli 90% otsikoita avaamatta, tason kun voi jo arvata vilkaisemattakin :rolleyes:

abc

DNF
Mielestäni kilpaveneet-osioissa voitais keskustella enemmän muistakin kilpaveneistä kuin f1-veneistä. Mielestäni Muu moottoriurheilu -alueella voitaisiin keskustella enemmän Formula Renaulteista ja vastaavasti Ralli-puolella enemmän SM-ralleista. Lisäksi ForumGPL-alueella voitais jutella enemmän muistakin aiheista.