Monacomöötte Tampereella 25.5.2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Albert Oil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Zervuska, Follo ja minä! Auta armias. Thylliksenä pakenisin.

Mä olen istunut Micrassa Jaskan, Jacquesin, Charlien ja Matxin kanssa. Enköhän mä teidät handlaa yhden illan ajan.

Edit: todistusaineistoa.

1966_43074138511_7056_n.jpg

Viimeksi muokattu:
Mä olen istunut Micrassa Jaskan, Jacquesin, Charlien ja Matxin kanssa. Enköhän mä teidät handlaa yhden illan ajan.

Kesällä ihmisillä on aina mukavaa. Ei irtoaisi tuollaisia peukutuksia talvipakkasella keinovalon loisteessa.

Pitää neuvotella ravintolapäällikön kanssa lähiaikoina. Läpi meni tai ei niin kyllä reppuun mahtuu hyvin lonkeroita piiloon ;)

Pitää neuvotella ravintolapäällikön kanssa lähiaikoina. Läpi meni tai ei niin kyllä reppuun mahtuu hyvin lonkeroita piiloon ;)

Jos minä tulen paikalle ja jos havaitsen sun nauttivan omia juomia niin voit olla varma, että joko sinä tai juomasi lentää ravintolasta samantien. Luonnollisesti siis mainitsen asiasta henkilökunnalle, joka hoitanee homman.

Jos minä tulen paikalle ja jos havaitsen sun nauttivan omia juomia niin voit olla varma, että joko sinä tai juomasi lentää ravintolasta samantien. Luonnollisesti siis mainitsen asiasta henkilökunnalle, joka hoitanee homman.

:D
:thumbup:

Kyl mä sen tiesin. Kuhan kiusasin teidän hermojanne ;) Nykyään cash money päivinä niin mitää "omia juomia" tartte ;P

Miksi joko tai? :doubtful:

Hehee! Mahtavaa!

Myös hieno suoritus, sillä jos noin täydessä Micrassa (eli 2 enemmän henkilöä) kun nostaa peukun pystyyn, on se automaattisesti jonkun otsassa tai perseessä. Tässä on saatu kuva niin, ettei näin ole. Ellei sitten takaikkunalla elpaa näkymätön mies peukku perseessä.

Jaskan kippo luo etäisesti mielikuvia paavin lasikopista.
Ikkunapintaa on onnistuttu jollain insinöörien taikatempulla loihtimaan mööpeliin enemmän kuin tilat fyysisesti mahdollistavat.

Laveet julkisivut!

Kuin moni on lähdössä sinne Tampereelle stadista päin? Mietin vain, että jonkun omppu-hotellin majoituksen vois laittaa pariin osaan, jos muitakin lähtijöitä olis. Ellei sitten joku paikallinen herramies lupaa makuupaikkaa sieltä kämpän lattialta tai sohvalta.