Monacon Aika-Ajot

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mikkoz84 sanoi:
Enhän minä sinua miksikään nimittänyt :doubtful:
No etet, vaikka kyllä mua saa nimitellä :D Mutta jotain esim. Kekeä ei, ainakaan ilman perusteita...

Mikkoz84

Schufosi
justF1fan sanoi:
Ärsyttävää kun Alonsolla ei ole kanttia mennä samalla tavalla meuhkaamaan suumakkaralle tuosta tahallisesta estelystä, mitä rehtori meuhkasi davidin tempun jälkeen tuossa videolla.
Senna ois varmaan käyny pistämässä nenukkiin jos ois ollu Alonson saappaissa. :wink:
Eihän nyt Lonsosta moiseen ole, Schumi olisi nykäissyt takaisin ja Lonso ottaisi lukua vielä huomennakin. Sitä paitsi Lonsoltahan olisi saattanut katketa jopa kynsi metakassa :eek!:

Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
pyrydaman sanoi:
nii paitsi että se oli varikolle menossa, eli jäähdyttelykierroksella. hieno selitys
Ai että tuommoinen 'virhe' jäähdyttelykierroksella :D

DFiaA

I told you so
Joni sanoi:
Sama nauratti suorassa lähetyksessä. Ja Weberin ilmeet hetkeä myöhemmin :D

Ne oli sellasisia 'kyllä Schumacher tietää keinot' ilmeitä.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Tulipahan tännekin elämää :D Ei ole tainnut näin pitkää threadia saada edes kisat nyt kun Kimillä ei kulje.

Kisasta voi tulla melkoisen mielenkiintoinen Monacoksi :D

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Kekeltä hyvää settiä tulosruudussa

'- Kyllä ainakin minun silmissäni mies menetti aika paljon pisteitä. Sitten kun ottaa huomioon, että eiköhän hän ole presidenttinä GPDA:ssakin (kuljettajien yhdistyksessä) ja taistelee muka turvallisuuden puolesta. Hävetä saa, Keke moitti Schumia MTV3:n haastattelussa.'

Mikkoz84

Schufosi
Jr- sanoi:
Kekeltä hyvää settiä tulosruudussa

'- Kyllä ainakin minun silmissäni mies menetti aika paljon pisteitä. Sitten kun ottaa huomioon, että eiköhän hän ole presidenttinä GPDA:ssakin (kuljettajien yhdistyksessä) ja taistelee muka turvallisuuden puolesta. Hävetä saa, Keke moitti Schumia MTV3:n haastattelussa.'
Kylläpä se Keke nyt jaksaa itkeä ja mitäs hävettävää muka Kekellä on?

Toni_V

Well-known member
No, jopas tuli juttua Häkkisen Macao-kisasta ja muusta vanhoista jutuista.

Itse en tilannetta nähnyt, kohtahan se varmaan tulee... Katsotaan onko uudistetulla tuomaristolla (nykyään pitäisi olla samat tuomarit kisojen läpi) pokkaa laittaa rangaistus paalumiehelle sekä Ferrain ykköskuskille.

mrj-fin

Banned
Sijainti
Helsinki
Mikkoz84 sanoi:
Kiitoksia tittelistä, että näin helposti sitä pääsee Schufosi jäseneksi, ketkäs muut lukeutuu tähän?
Lukeudun, onneksi, tähän täälläpäin harvapäiseen sorrettuun joukkoon. Kyllä, kaikki mitä schummeli tekee on oikein vaikka se muista kuinka tuntuisikin väärältä. Voitto hinnalla millä hyvänsä. Häviäjät itkeköön kameroiden ulottumattomissa. :alppu: Juu eihän tämä mikään hauska tapaus ollut kuten ei ollut Adelaide 1994, mutta jos kerta homma onnistuu niin se on tärkeintä. :)

Mikkoz84

Schufosi
Lonsolta opitulta kusipäisyydellä Schumi voisi sanoa: " Paras tapa ottaa paalu, näitä lisää!!! "

Jape

Well-known member
Sokea apinakin näkee, että kyseessä oli tahallinen keltaisten lippujen aiheuttaminen!
Ja paikalla ollut yleisökin osasi reagoida oikein kyseiseen tilanteeseen, buuaten Schumacherille, kun tämä tuli varikolle.

*wruuum*

Well-known member
Mikkoz84 sanoi:
Niin tuo kertoo miten kovasti Schumi taistelee kun on voitosta kyse.
Nytpä heitän mielenkiintoisen näkemyksen, koska täällä aina puhutaan, kuinka Schumi taistelee voitosta ja vain voitot motivoivat häntä. Kilvan ajamisessa kuten useissa muissakin lajeissa suoritusta tehdään keskittymällä siihen olennaisesti liittyviin tekijöihin, eli keskittymällä itse suoritukseen, voitto sinänsä tulee lopulta kun keskittyminen ja suoritus pienine osineen ja tekijöineen on onnistunut. Kilpaa ajettaessa keskitytään siis hyvään kierrokseen, joka koostuu pienempinä tekijöinä hyvin ajetuista mutkista, jotka koostuvat jarrutuksesta, sisäänmenosta, ulostulosta jne.

Nyt minua ihmetyttää, että miksi Schumacher, jota itse arvostan todella paljon ja jota pidän hyvänä juuri keskittymisessä ja kierros kierroksella parantajana, voi sortua tällaiseen virheeseen jäähdyttely kierroksella (oliko?) aika-ajojen ratkaisu hetkillä? Eli Schumi siis kyllä ajattelee ja ajatteli Monacossa voittoa ja paalupaikkaa, eli ilmeisesti teko oli harkittu, hän ei enään keskittynyt nopean kierroksen ajamiseen vaan auton parkkeeraamiseen radalle.

Ja kyllä, jos teko oli tahallinen, oli se kenen tekemä tahansa, niin en voi hyväksyä kyseistä tekoa vaikka sen olisi tehnyt "suuri suomalainen kaikkien palvoma sankari hallintopäällikkö Räikkönen" (niin kuin ilmeisesti Ferrari fanit näkevät tilanteen Suomessa).

Monet täällä jo sanoivat katsovansa Formuloita draaman, tilanteiden, romurallien ja vaikka minkä muun syyn takia, mutta itse katson sitä vain sen takia, että ihannoin sitä tapaa jolla kuljettajat vievät autojaan virheettömästi, kymmenyksen tarkkuudella keskittyen ja parantaen suoritustaan. Tämä saattaa tarkoittaa jonossa ajelua, mutta siltikin kisan jälkeen totean, että helevetin hyvin ne pojat osaa ajaa.

Miljoona kertaa hidastuksena tuon incarin katsoin ja pakko se on myöntää, on se kaiken kaikkiaan aivan käsittämättömän ihmeellinen suoritus ja virhe seitsemän kertaiselta maailmanmestarilta. Tosin ymmärsin jo, että ilmeisesti myös itse myönnät, että teko oli tahallinen?

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
stone age sanoi:
Currently, however, the stewards are to review ‘incidents’ involving cars 2, 5 and 14 - Fisichella, Schumacher and Red Bull’s David Coulthard - so these positions remain provisional. Fia;n sivuilta
Jaa no itse katoin ihan www.fia.com; en formula1.com sivuja..

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Hukkaan meni sitten Schumin vuosia vaalittu työ paremman maineen hankkimiseksi. Sääli, mut ei näytä olevan saksalaisessa miestä kilpailemaan reilun pelin hengessä, vieläkään.

Ja tuomio: DSQ Schumille tähän kisaan ja muut pykälällä eteenpäin lähtöruudukossa. Lisäksi FIA:n olisi jo aika palauttaa aika-ajojen viimeinen osio viime vuoden mukaiseksi (tyhjillä tankeilla), ettei vastaavaa pääse tapahtumaan tästä eteenpäin. Noihin blokkailutilanteisiinkin alkaa jo vähän kyllästyä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.