Pyhännällä on sen verran pakkasta, että pää jäätyy. :eek!:Hannibal sanoi:Oberfeldwebel unohti Wurzin ja De La Rosan.
Kait ne odotti, että Ferrari olisi edes tuolla keinoin kärkeen saatuIde sanoi:Wo-hoo! Tulihan siihen kisaan säpinää! Prkl, että vähän rupesi se taktiikka turva-auton jälkeen epäilyttämään, mutta hienosti se Kimi veti. Mikähän pakko se turva-auto oli edes ottaa käyttöön, kun sen Midardinkin siitä saivat pikaisesti raahattua pois? No, mitäs pienistä kun voitto tuli.
No ei niistä varmaan kauheesti saisi irti. Itehän oon nauhottanut kaikki kisat vuodesta 2002.Jone sanoi:Joskus 2001 kun tuo ohjelma alko niin ajattelin, että niistä vois aina nauhottaa kisakoosteet talteen, mutta eihän nuo oo kisakoosteita nähnykkää...
Mukavinta tietty olisi, että Kimi hiljalleen hivuttautuisi Alonson kantaan muiden voittaessa kisoja ja saaden kauden huipentumaan loppua kohti:ahem:R24 sanoi:Lisää tälläsiä kilpailuja! Paitsi toivottavasti McLaren ja Kimi ei vaan olisi koko kautta yhtä ylivoimainen... :tongue:
Mie oisin tän kisan pistäny nauhalle, mutta en uskaltanu uhmata kohtaloa kun koskaan ei oo suomalainen voittanu kun oon kisan nauhottanu.Vilperi sanoi:No ei niistä varmaan kauheesti saisi irti. Itehän oon nauhottanut kaikki kisat vuodesta 2002.
Tiedä vaikka sen jälkeen Kimin autosta löytyisi jotain laitontaJone sanoi:Mie oisin tän kisan pistäny nauhalle, mutta en uskaltanu uhmata kohtaloa kun koskaan ei oo suomalainen voittanu kun oon kisan nauhottanu.
Huomisen uusinnan vois nauhottaa...
Ei se lämpötila auringonpistokseen kauheasti vaikutaOberfeldwebel sanoi:Sori jätkät! Miten se saattokaan meitiltä unohtua de la Rosan ja Wurzin pojot. täällä on 19.8 lämmintä, tosin auringossa!
Pistääkö pojat meitiä halvasta Hä?Ei se lämpötila auringonpistokseen kauheasti vaikuta
Sitähän sattuu...Oberfeldwebel sanoi:Sori jätkät! Miten se saattokaan meitiltä unohtua de la Rosan ja Wurzin pojot. täällä on 19.8 lämmintä, tosin auringossa!
Juu. Jone jättää nyt vaan nauhottamatta. Latailet sitten vaikka netistä kauden jälkeen.kouvotsvoni sanoi:Tiedä vaikka sen jälkeen Kimin autosta löytyisi jotain laitonta