Ukyo Katayama sanoi:Miihkali sai hieman ripitystä ohituksistaan tai ohitusyrityksistään muilta:
Ralf: "välillä hänellä ei ole kaikki ihan kotona. En edes jaksa keskustella asiasta, kun ei hän kuitenkaan tajua".
Radio Tele Luxemburgtriniemi sanoi:Mïkäs toi RTL on?
fan1 sanoi:
Mitäs ne säännöt sanoo urista!?!
En oo perehtyny viimeisimpiin rengassääntöihin, mutta ainakin Bridgestone ja Michelin tekivät kaudella 2001 "herrasmiessäännön", etteivät protestoi toistensa renkaiden kunnosta kisojen jälkeen. Tiedä sitten, mitä FIAlla on renkaista sanottavanaan, mutta ainakaan protestia ei muualta tule.Bobakki sanoi:Muistankohan ihan väärin, etteivät nykyisellään sano mitään siitä, millaiset urat pitää olla kisan jälkeen kun siitä pariin kertaan oli nuita tulkintaerimielisyyksiä. Eikä tosta slicksiksi kulumisesta tainnut olla liiemmin hyötyä
Rehellisyyden nimissä on mainittava, että kyllä Schumikin on moisesta kertaalleen rangaistuksen saanut. Oli muistaakseni Ranskan GP, vuotta en muista.lankine sanoi:mutta kyllä toi on aika naurettavaa jos shumi ei saa rangaistusta.
samalla tavalla on mm. kimi ja monet muut rangaistu. suorastaan vituttaa tommonen juttu :mad_old:
No ei kyllä pitäisi tulla mitään ongelmaa, uraongelmahan on siinä että voitaisiin tehdä rengas jossa varsinainen kisapinta olisi slicksi joka kuluisi urien alta esiin. Renaultin renkaat olivat totaalisen loppu ja syy surkeaan menoon joten mitään lisärangaistusta ei todellakaan tarvita.verge sanoi:En oo perehtyny viimeisimpiin rengassääntöihin, mutta ainakin Bridgestone ja Michelin tekivät kaudella 2001 "herrasmiessäännön", etteivät protestoi toistensa renkaiden kunnosta kisojen jälkeen. Tiedä sitten, mitä FIAlla on renkaista sanottavanaan, mutta ainakaan protestia ei muualta tule.
2002, Kimi meinas saada ekan voittonsa ton ansiosta.OoPee sanoi:Rehellisyyden nimissä on mainittava, että kyllä Schumikin on moisesta kertaalleen rangaistuksen saanut. Oli muistaakseni Ranskan GP, vuotta en muista.
kisahan oli yksi parhaista pitkään aikaan!312T4 sanoi:Hieno voitto Kimille, ja muutenkin kisa oli ihan jees:ahem:
No niin oli.jaska sanoi:kisahan oli yksi parhaista pitkään aikaan!
On se, tosin ulkoasussa saattaa näkyä se, että tietokone kaatui ja en näköjään osaa käyttää autosave-toimintoa Mutta hyvä jos kelpaa, teen jatkossakin, piditte tai etteJeeves sanoi:Onko tuo kisakooste Bobakin kirjoittama? Värikästä ja humoristista sanailua. :thumbup:
Ferrarin tilanne muistuttaa huomattavasti McLarenin alkukautta, eli heillä on suuria ongelmia saada renkaita lämpenemään nopeasti eikä nän ollen esim aika-ajoissa ei kulkenut. "Kadonneen mekaanisen pidon etsiminen" alkanee suunnittelupöydän kautta.Charlie sanoi:Ferrari näyttivät kisan jälkipuoliskolla parasta vauhtia. Kisan nopein kierros meni hieman yllättäen Schumacherille, mikä osoitti että vauhtia olisi pitkässä juoksussa, mutta kisat ovat viime aikoina menneet pieleen jo ennen sitä. Niin kävi tänäänkin Schumin siipirikon ja Rubensin läpiajorangaistuksen muodossa.
Niinhän se tais sanoa ja kisassa itsekin epäilin samaa. Mahtaisiko olla niin että nyt kun Rellujen pitää ajella vähän kovempaa pysyäkseen muiden vauhdissa (vrt. kauden ekat kisat) alkaa ongelmia renkaiden kanssa tulla enemmän ja enemmän? Australiassa Fisi ajeli rauhassa voittoon, Malesiassa Alonso, Imolassa Alonso kisan lopussa suht hidas ja Barcelonassa Alonsolla ongelmia nakkien kanssa kisan alussa (yritti vastata Kimin vauhtiin?). Eipä siinä suurta ongelmaa vielä ole kun Kimi on ainoa joka menee kovempaa niin Alonso voi vaikka säästellä kakkoseksi mutta kunhan Williamsit, Toyotat tai Ferrarit saa vauhdin kohdalleen niin alkaa olla Rellulla kiire.Aiwinar sanoi:Sinänsä oli hauska, että Alonsolta niinkuin Fiscoltaki loppu renkaat samaan aikaan. Kisassahan epäilin että kyse oli vain laihemmasta bensan seoksesta. Eikös tämä Michelinin kisavastaava sanonut aikasemmin, että kuljettajan on vaikea itse tuhota renkaitaan normaaliajossa?