Häiritseekö se sun pelehtimistä Ogezin vaimon kanssa?Parempi sekin, kun vaimos aina valittaa että sä tulet liian aikaisin :wall:
Joo, niistä tulee aina vaan sellaiset 2/3 kimppakivat!Häiritseekö se sun pelehtimistä Ogezin vaimon kanssa?
No ei meilläkään noilla bonareilla kuuhun matkata; maksimi on kaksi ja puoli kuukautta, viime vuodesta tulossa 5 viikon palkka. Verot siitä pois niin saa sillä pari laskua maksettua, siinä se. Ei kannusta tavoittelemaan maksimia - semminkin kun sen saavuttaminen vaatisi ihan urpoa, ei-relevanttia reuhtomista.Hähähäää, sama paitsi ettei saa bonareita.
Sullon mun luonto. Sama vika tuon urheilun kanssa. Laiska paska olen, mutta teen kumminkin.Minen oo hirveän työorientoitunut. Sitoutunut kyllä mutta peruslaiska sellainen
Älä sossupummi rupee isotteleen! Tää on työmiesten toikki.Tällä hetkellä 0h. Viimeksi taisi sopimuksen mukaan olla 36,25 h/vko, todellisuudessa pyöri reilussa neljässäkympissä.
P.S. Ketjun aloittajan työmiehen elkeet ovat lähes hellyyttävää seurattavaa. Ei liene minkään alueen keskustelijoille epäselvää, että nyt on miehellä RÖITÄ!
Aijai, tuo kelpais mullekin, vähempikin. Senkun vielä tekis kolmessa päivässä niin jäis kivasti vapaa-aikaakin. Nykyäänkin tuo 7,5 tunnin palkka vaatii 10 tunnin reissun työmaalle, matkat mukaanluettuna.30 tuntia viikossa. Ja enempää en ota, enkä tee, vaikka on useamminkin ehdotettu. Okei, joskus jotain lisätöitä, mutta vasta sitten, kun se on ainoa kohtuullinen vaihtoehto, mutta ei pysyvää tuntien lisäystä, ei ei ei ja nou nou nou.
Palkkahan mulla sitten on aivan käsittämättömän pieni, joten ei sovi tuollainen, mikäli on tottunut elämään leveämmin, tahi sellaista elämää tavoittelee. Mulle toi riittää kyllä mainiosti, siksipä en enempää tee.Aijai, tuo kelpais mullekin, vähempikin. Senkun vielä tekis kolmessa päivässä niin jäis kivasti vapaa-aikaakin. Nykyäänkin tuo 7,5 tunnin palkka vaatii 10 tunnin reissun työmaalle, matkat mukaanluettuna.
Vaikuttaako tuo sun vuosilomapäivien määrään, verrattuna esim. 37,5 viikkotyötuntiin?Palkkahan mulla sitten on aivan käsittämättömän pieni, joten ei sovi tuollainen, mikäli on tottunut elämään leveämmin, tahi sellaista elämää tavoittelee. Mulle toi riittää kyllä mainiosti, siksipä en enempää tee.
Oi mikä hullu mää oon, voi kuinka pieni mää oon.Mitä nyt? Salkkumiehet nurkissamme häärii!
Eeei... tietääkseni ainakaan. Oon tosi hyvin selvillä noista, kun katselen vasta lähempänä kesää, että kuinka paljon on lomapäiviä jäljellä, ja onko edellisestä lomakaudelta mitään. Tulee satunnaisesti käytettyä niitä pitkin vuotta, niin ei oo ihan selvää käsitystä aina, kuinka paljon niitä on tai edes kuinka paljon pitäis olla.Vaikuttaako tuo sun vuosilomapäivien määrään, verrattuna esim. 37,5 viikkotyötuntiin?