Monta työtuntia teet viikossa?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Itse perus 40. T. Kokenut duunari ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Itse perus 40. T. Kokenut duunari ;)
Mä veikkaan että kuitenkin teet maksimissaan 37,5h.
(ruokatunteja kun ei lasketa työajaksi, kokenut duunari saattaisi tietää senkin ;-) )

edit. Itsellä tuntimäärä 37,5h/vk
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
38,5 tuntia kun poistettiin pekkaset, ja työpäivä lyheni 7h 42min pituuteen. Reilu vuosi sitten.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Mä veikkaan että kuitenkin teet maksimissaan 37,5h.
(ruokatunteja kun ei lasketa työajaksi, kokenut duunari saattaisi tietää senkin ;-) )

edit. Itsellä tuntimäärä 37,5h/vk
Joo voi olla niin mutta mulla on vielä melkeen tuntia plussaa liukumassa joten mennyt hieman ylitöiksi mutta valitettavasti meidän sopparissa ei makseta ylitöistä palkkaa :/
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joo voi olla niin mutta mulla on vielä melkeen tuntia plussaa liukumassa joten mennyt hieman ylitöiksi mutta valitettavasti meidän sopparissa ei makseta ylitöistä palkkaa :/
Ei meilläkään liukumista makseta :)

(eikä tää kommentti nyt liittynyt kyllä Klickiin millään tapaa :-D)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Silleen ne laskettiin menevän tasan työaikana vrt aiempaan jolloin pekkasia kertyi. mutta 7h + 30-40min tuo (työpäivä) käytännössä on :)
oliko toi pekkasten poistaminen millä tapaa toteutettu? vaihdettiinko TES:iä vai miten?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
oliko toi pekkasten poistaminen millä tapaa toteutettu? vaihdettiinko TES:iä vai miten?
En tarkemmin tiedä (ei liikaa jaksa kiinnostaa). En vaan pidä talvilomia nyt putkeen, vaan pitkin vuotta siellä täällä päivän, kun tarvis.
Kesälomaahan meillä on 5vk, ja talvilomaa 2vk / vuosi.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
En tarkemmin tiedä (ei liikaa jaksa kiinnostaa). En vaan pidä talvilomia nyt putkeen, vaan pitkin vuotta siellä täällä päivän, kun tarvis.
Kesälomaahan meillä on 5vk, ja talvilomaa 2vk / vuosi.
OK. Ja lomien määrähän teillä on kyllä ihan kivalla tasolla :)
Meillä tulee se tyypillinen 4vk kesälomaa ja 1vk talvilomaa, tai siis talviloma tulee kun tulee, en ees tiedä koska itselle tulee ekan kerran....
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Työnantajani kiusaksi en kerro. Kuukausipalkkaani en juurikaan (pl. mahdollinen vuosittainen pikku bonus) pysty juurikaan vaikuttamaan mutta tuntipalkkaani pystyn. Ja teen sen häikäilemättä :p
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
37,5h viikossa. Ylitöitä pyrin välttelemään koska niistähän ei makseta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Musta se, että tän topicin laatija on juuri joka se on, on jotenkin sympaattista, taistelutahtoa nostattavaa ja peräti mahtavaa.

Itse en tunteja laskeskele.
 
Ylös