Eli tasan 0 metriä. Ei kannata odottaa mitään ihmeitä. :nope:Ma sanoi:voi olla kuitenkin aika paljon odottaa Montagnyn lyovan Saton heti ensi kisassa, kun tuosta Super Agurista ranskalaisella on "varsin vähän" kokemusta.
Ei ehkä niin lähelle että ohitusta kannattaisi yrittää mutta tästä huolimatta yritti väkisin ängetä Albersista Imolassa ohi, niin typerä ohitusyritys että Saton hölmöilyt viime vuonna (Belgia ja Suzuka) jää tuosta Iden Imolan tempusta valovuoden päähän. Pahimmillaan olisi voinut tappaa Albersin siinä. Äijä olisi järjestänyt varmaan Monacossa sellaisen ruuhkan, että siitä olisi ainoastaan Ritari Ässä KITT-autonsa turbo boostilla päässyt eteenpäin.sakuraba sanoi:No Saton tietysti. Ei kai Ide nyt ketään niin lähelle ole päässyt, että ohitusta voisi edes kokeilla.
No huh, olisi kyllä vaatinut jotain todella odottamatonta ja normaalista poikkeavaa. Vauhti on tuossa kohdassa kuitenkin aika hiljainen ja kuljettaja tuntuu olevan nykyautossa varsin hyvin suojassa, vaikka turvakaarikin painuisi hiekkaan. Ykkösissä ei volttisarjat ole tainneet De Angelisin jälkeen vammoja aiheuttaa, eikä Eliokaan kärrynpyöristään saanut juuri minkäänlaisia vammoja, vaan menehtyi ihan muista syistä.Teemu-84 sanoi:Pahimmillaan olisi voinut tappaa Albersin siinä.
Minä tarkoitinkin että jos sama tilanne olisi ollut vaikkapa 10 vuotta sitten. Tai sanotaanko 15.Bobakki sanoi:No huh, olisi kyllä vaatinut jotain todella odottamatonta ja normaalista poikkeavaa. Vauhti on tuossa kohdassa kuitenkin aika hiljainen ja kuljettaja tuntuu olevan nykyautossa varsin hyvin suojassa, vaikka turvakaarikin painuisi hiekkaan.
Niin no, aiheen vierestä, olisiko ollut niin huono asia jos Andretti ei olisi koskaan lisenssiä saanut?Bobakki sanoi:Itse lisenssiin ei edes vaadita minkäänlaista erityistä menestystä, täysi kausi vanhaa F3000:a / nykyistä GP2:a vastaavassa sarjassa on ainakin aiemmin riittänyt. 90-luvun taitteessa tuohon ei ollut poikkeuksia, mikä aiheutti ihan huvittavia tilanteita, esimerkiksi Michael Andrettin lisenssitoiveet hylättiin kahteen otteeseen
Vara-auto tallilla oli jo ainakin viime kisassa mukana. En sitten tiedä mistä tuo Iden ajamattomuus johtuu, kun tallinhan piti alunperin ajattaa nyt kolmea autoa perjantaina... FIA:n kieltoon en suostu uskomaan - saihan Datsunykin ajaa.Bobakki sanoi:Ideä on muuten ilmeisesti FIA:n toimesta kielletty toimimasta myöskään Super Agurin perjantaitestaajana toistaiseksi. Vara-auto tallilla kuitenkin on jo olemassa.
No kyllä mummielestä, koko hommahan lähti siitä, että tuolloin Indycar oli varmasti toiseksi kovatasoisin formulaluokka, eikä FISA voinut tunnustaa sen asemaa ja väitän kyllä, että Andretti olisi voinut pärjätäkin jos ei olisi päättänyt hoitaa hommaa vasurilla ja asustaa Amerikan Yhdysvalloissa kauden ajan. Ja siinä missä Häkä rääkkäsi autoja testiradalla kyllästymiseen asti, jäi Andrettin testit etenkin ennen kauden alkua todella vähiin.äxä sanoi:Niin no, aiheen vierestä, olisiko ollut niin huono asia jos Andretti ei olisi koskaan lisenssiä saanut?
Eipähän tuo Kimikään kovin montaa testiä ennen avaustaan Sauberilla ajanut ja heti napsahti pistesija... Ei noin surkeita tuloksia voi selittää sillä että lähdetään takki auki mukaan. Lahjoja ainakaan ykkösiin ei ole.Bobakki sanoi:No kyllä mummielestä, koko hommahan lähti siitä, että tuolloin Indycar oli varmasti toiseksi kovatasoisin formulaluokka, eikä FISA voinut tunnustaa sen asemaa ja väitän kyllä, että Andretti olisi voinut pärjätäkin jos ei olisi päättänyt hoitaa hommaa vasurilla ja asustaa Amerikan Yhdysvalloissa kauden ajan. Ja siinä missä Häkä rääkkäsi autoja testiradalla kyllästymiseen asti, jäi Andrettin testit etenkin ennen kauden alkua todella vähiin.
No hitsi. Ide oli mun uus suosikki kisojen piristäjäks ja nyt sitä ei nähdä ees harkka-koosteissa.Bobakki sanoi:Ideä on muuten ilmeisesti FIA:n toimesta kielletty toimimasta myöskään Super Agurin perjantaitestaajana toistaiseksi. Vara-auto tallilla kuitenkin on jo olemassa.
Sektoriajoissa kolme kymmenystä. Hyvin islti, jo ei yhtään ole testannut?Bobakki sanoi:Montagnyn alkuhan oli ihan lupaava, kymmenys Saton perässä.
Ei oo joo. Hieman ollut ajotaukoa kaverilla muutenkin, edellinen ajokerta on jostain kuukauden takaa Valencian GP2-testeistä.DFiaA sanoi:Sektoriajoissa kolme kymmenystä. Hyvin islti, jo ei yhtään ole testannut?
Aika-ajossa hämäännyin jo luulemaan Monteiroa Montoyaksi karsiutumislistalla ... mites käy nyt.Porttilan Laki sanoi:Aika paljon Mon-alkuisia kuskeja nykyisin F1:ssa. Vielä kun Mondini nousisi kisakuskiksi, niin olisi Montoya, Montagny, Monteiro ja Mondini.
Vertaaminen ehkä suurimpaan lahjakkuuteen sitten Sennan ei mielestäni ole ihan tavattoman fiksua tässä tapauksessa. Kokeneemmalla kaverilla kyse on aina myös siitä, että on tottunut tietyntyyppiseen kalustoon ja uusi työkalu saattaa vaatia suurtakin muutosta ajotyyliin. Vuoden '93 autot aktiivijousituksineen ja muine ajoapuineen saattavat kuulostaa helpoilta omaksuttavilta, mutta nimenomaan ero Andrettin aiempaan kalustoon oli todella suuri. Eikä tuolloin tapahtunut muutos ollut muillekaan kuljettajille helppo, hyvä esimerkki löytyy Williamsilla, jossa Patrese oli Mansellia hieman nopeampi niin pitkään kuin talli käytti passiiviautoa. Aktiivijousitukseen siirryttäessä Mansell meni täysin menojaan. Nimenomaan lahjoja olisin väittänyt olleen, mutta omistautumista ja työtä pärjääminen olisi hänen kyvyillään ihan ehdottomasti vaatinut.äxä sanoi:Eipähän tuo Kimikään kovin montaa testiä ennen avaustaan Sauberilla ajanut ja heti napsahti pistesija... Ei noin surkeita tuloksia voi selittää sillä että lähdetään takki auki mukaan. Lahjoja ainakaan ykkösiin ei ole.