Montako F1 kisaa livenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastahan tuo tänä vuonna Antti järkkäs vuoden forumistit Nyrrelle möhlöttämään.
Nyrrelle?
Itse en ole ainakaan vielä kertaakaan ollut paikan päällä F1-kisaa katsomassa. Kenties joskus kuitenkin.

En yhtään. Tuo saldo pitäis kyllä jossain vaiheessa korjata.

Komp. Nolottaa kyllä. Odottelen Tampereen GP:tä ni sitte moon ihan euturivissä. Tai Turengin!

Pikkupoikana muuten suunnittelin Turenkiin F1- kelpoisen katuradan! Ois edelleen kilpailullisesti parempi areena kuin yksikään keinotekoinen Tilkering.

Pikkupoikana muuten suunnittelin Turenkiin F1- kelpoisen katuradan! Ois edelleen kilpailullisesti parempi areena kuin yksikään keinotekoinen Tilkering.
Jaksakkonä kertoa kadut, ni katsoisin millaisen?

Komp. Nolottaa kyllä. Odottelen Tampereen GP:tä ni sitte moon ihan euturivissä. Tai Turengin!

Taisinpa muuten itsekin moista suunnitella samaan paikkakuntaan. Radalla oli kyllä ainakin yksi aika kiva eau rougea etäisesti muistuttava mutka..
Myös Hyvinkäälle olin skidinä rataa suunnitellut..

Jaksakkonä kertoa kadut, ni katsoisin millaisen?

Meni muistaakseni näin: Lähtösuora Kuumolantiellä ja siitä kohti luodetta eli pääsuoran jälkeen tiukka oikea Kauppakujalle ja heti perään kääntö vasuriin Taimistotielle. Vasen Harvialantielle ja sen jälkeen oikea Tapailankujalle ja edelleen Tapailantielle. Tässä kohtaa asuu vanhuksia, jotka saattavat olla arvaamattomia, joten kuskien on AJETTAVA VAROVASTI!
Sitten tulee ns. takalenkki Kyterintie-> Hovintie -> Kiuruntie -> Ylikyläntie omakotitaloalueella. Kekanahontieltä kääntö vasemmalle Välimäentielle ja Lammintien yli Heikkiläntielle. Sitten Paturi-pyöritys Kuminatie -> Paturintie -> Lammintie ja liikenneympyrän (jota ei tosin lapsuudessain vielä siinä ollut) kautta Hausjärventielle ja sitten radan vaativin osuus: Kääntö Tuulimyllyntielle, jossa on JÄRJETÖN YLÄMÄKI, jonka jyrkkyyttä ei kartasta pysty edes arvioimaan. Siinä koneet ja miehet punnitaan. Sitten tullaankin yhtä jyrkkää alamäkeä pitkin takaisin pääsuoralle Kuumolantielle.

Mietin myös, että radalle saisi pituutta ja vaativuutta Vartiotien/Lehtotien lenkillä tai kurvaamalla Lukiontien ja Haukolantien kautta lukion pihaan, johon mahtuu vain yksi auto rinnan mutta jossa olisi vaativaa pinnanvaihtelua.

0 Vielä. Jospa nyt veikkaukset onnistuu tässä ensi kevääseen mennessä niin sit ollaan Monacossa kera posekuvien ja glamour beibien. Aika lähellä et olin kummin kanssa menossa Silverstonen GP:eeseen 2004 mutta suunnitelmat lopulta meni monkään.

0 Vielä. Jospa nyt veikkaukset onnistuu tässä ensi kevääseen mennessä niin sit ollaan Monacossa kera posekuvien ja glamour beibien. Aika lähellä et olin kummin kanssa menossa Silverstonen GP:eeseen 2004 mutta suunnitelmat lopulta meni monkään.

Stadin kebsun henkilökunta völjyyn ja posekuvat on taattuu laatuu!

0. Vois joskus jonkun Austinin/New Jerseyn käydä katsastamassa kun niillä nurkin liikkuu.

Nolo nolla mullakin.
Toki joskus pitää käydä yksi kisa fiilistelemässä mutta kisan seuraamisen ja ns. "kärryillä pysymisen" takia suosinen edelleen kotisohvaa kera kaikkien tarvittavien härpäkkeiden (livetiming + pitradiotwittu yms jne).

2
Spassa olin löruus mutkan ylämäen katsomossa (aivan huikea katsomopaikka) ja
Hungaroringillä pääkatsomossa lähtöviivan kohdalla (ei kaksinen paikka koska *viuh,viuh,viuh*).

Viimeksi muokattu: