Ja mikä kone?
Omalla pääsee melko tarkkaan 1000 km kun ajotietokoneen ilmoittama keskinopeus pidetään maltillisessa 120 km/h lukemassa moottoritiellä.
Kun keskinopeus on 80 km/h, vähän yli 1100 km, joten ihan kauheesti ei noinkaan iso keskinpeuden nosto vaikuta.
(Kone siis 2,7 litrainen tublaturbodiisseli)
Matkailuauton kulutusta en kehtaa edes laskea.
Onko dieselautoilijoilla kokemusta Pro-Dieselistä?
Itsellä on tosi hyvä kokemukset: Koneen käynti on selvästi pehmeämpi, kuluttaa jopa toista litraa vähemmän/100 km sen kanssa, kiihtyy niin paljon paremmin, että tuntee perstuntumalta (ja sen saa todennettua GPS:lläkin) jne.
Itsellä on tosi hyvä kokemukset: Koneen käynti on selvästi pehmeämpi, kuluttaa jopa toista litraa vähemmän/100 km sen kanssa, kiihtyy niin paljon paremmin, että tuntee perstuntumalta (ja sen saa todennettua GPS:lläkin) jne.
Unbusted BS
Kokemukseni mukaan kuluttaa desin tai kaksi vähemmän kuin muut disukkalaadut. Minun kohdalla (hintaero huomioiden) liian vähän, että hyötyisin vaihtamisesta ko. laatuun kokonaan. Persedynokaan ei indikoi tehon lisäystä sen koommin kuin käyntiäänten muutosta.
Niin toki jos maanteillä suhailisi. 600km sekalaisessa ajossa.. 57l tankilla kokoa.Vois päästä 700km. 3.1l bentzeeni.
Kokeilin, en huomannut eroa mun ajotavalla.
Mulla tossa asuntoautossa sama. Ihan sama onko pro diisseliä vai ryssändiiseliä...ihan samallalailla menee aina. Ois kiva tietää miks se ei toimi samallalailla kaikissa autoissa.
57l tankilla kokoa.
Häh?Suht pieni tankki kyllä jenkkiautoksi. 20 USG oli meidän vanhassa jenkkiautossa, vaikka oli peräti pienempi tankki.