AnttiL
Reittinörtti
Ogierilla kulkee
YLE Areenasta tulee puolilta päivin yksi pätkä ja huomenna kaksi lisää.Näkyykö jostain live-kuvaa maksuttomasta lähteestä?
Ajelee tän kisan terveisiä. Toyotalle riittäää merkkimestaruuteen, että yksikin auto tulee maaliin. Evans ja Ogier saa taistella vapaasti. Kalle varmistaa merkkimestaruuden.Kallekin melkein kaksi sekuntia kilometrillä perässä kahden erikoiskokeen jälkeen.
No on kyllä vähän ihme juttu. ennenhän sai kuskeja jarrutella etteivät aja liian kovaa. Toki joo turha ottaa riskejä jos ei palvele TGR kokonaisuutta mutta silti. Taitaa kirjanpitäjät loppuviimein päättää nämäkin tulokset, se siitä urheilusta.Ajelee tän kisan terveisiä. Toyotalle riittäää merkkimestaruuteen, että yksikin auto tulee maaliin. Evans ja Ogier saa taistella vapaasti. Kalle varmistaa merkkimestaruuden.
Ja myöskään Tänak tai Breen eivät ole tulossa Kallen nelossijan ohi pisteissä. Eteenpäinkin on 19 pistettä Neuvilleen. Katsotaan muuttuuko strategia, jos Neuville jostain syystä keskeyttää.Ajelee tän kisan terveisiä. Toyotalle riittäää merkkimestaruuteen, että yksikin auto tulee maaliin. Evans ja Ogier saa taistella vapaasti. Kalle varmistaa merkkimestaruuden.
Saako rallin paskimman kommentin palkinnon jakaa jo nyt? Siellä taistelee Toyotan kaks autoo vapaasti toisiaan vastaan maailmanmestaruudesta..No on kyllä vähän ihme juttu. ennenhän sai kuskeja jarrutella etteivät aja liian kovaa. Toki joo turha ottaa riskejä jos ei palvele TGR kokonaisuutta mutta silti. Taitaa kirjanpitäjät loppuviimein päättää nämäkin tulokset, se siitä urheilusta.
En ymmärrä mitä sillä saavutettaisiin, että Kalle saisi ajaa niin kovaa kuin pystyy. Jos nyt haluaa jotain argumenttia päätökselle mitä tallissa on mietitty, niin Katalonian perusteella ei kuitenkaan taistelisi voitosta ja Kroatian perusteella on riskiä runkiin.No on kyllä vähän ihme juttu. ennenhän sai kuskeja jarrutella etteivät aja liian kovaa. Toki joo turha ottaa riskejä jos ei palvele TGR kokonaisuutta mutta silti. Taitaa kirjanpitäjät loppuviimein päättää nämäkin tulokset, se siitä urheilusta.
Se ilo sinulle suotakoon.Saako rallin paskimman kommentin palkinnon jakaa jo nyt? Siellä taistelee Toyotan kaks autoo vapaasti toisiaan vastaan maailmanmestaruudesta..
Eihän se mitään varmistele, ekalla hirveät pohjat ja tokallakin jäi Evansille kymmenyksen. Sehän voisi kyllä varmistella paljon enemmän.Se ilo sinulle suotakoon.
Ei tuolla tasolla tarvitsisi terveisiä ajaa. Ogierin osalta ymmärrän kun ajaa MM-johdosta ja siksi varmistelee.
Eipä tätä voisi suoremmin, paremmin ja kohteliaammin ilmaista.Eihän se mitään varmistele, ekalla hirveät pohjat ja tokallakin jäi Evansille kymmenyksen. Sehän voisi kyllä varmistella paljon enemmän.
En tiedä kuinka monta kilsaa rautalankaa nyt tarvittaisiin tämän selittämiseen. Tiimimestaruus on WRC-tallin tärkein tavoite, johon pistetään rekkalasteittain rahaa, ja se pitäisi lähteä riskeeraamaan sillä, että joku nuori kaveri saa ajaa mielensä mukaan, vain katsojien ja foorumipostaajien iloksi?
Mikkelsenin debyytti tapahtui Kataloniassa, jossa perjantaina ajettiin vielä tuohon aikaan soralla ja Mikkelsenillä oli lähtöpaikkaetu, joka toki pitää osata käyttää hyödykseen. Lauantaina asfaltilla ei enää niin hyvin kulkenutkaan, kuten ei ole monella muullakaan Hyundai-kuskilla kulkenut näiden viiden kauden aikana. Ja seuraavana vuonna se Mikkelsenin taso asfaltilla vasta heikentyikin. Hitaammissa, teknisissä soraralleissahan sitten lähes kaikki ovat pystyneet vähintään yksittäisiin loistaviin ek-aikoihin tuolla Hyundain autolla aika nopeastikin. Sunisenkin parhaat tulokset Fiestalla tuli muuten tuon kaltaisissa olosuhteissa. Mitä tulee tähän Monzaan, niin toki sitten juuri Solbergiin nähden toki Suniselta pitää vaatia hieman parempia aikoja olemalla jossain tuossa Danin ja Oliverin välimaastossa.Verrokkina voi käyttää esim. Mikkelsenin ensimmäistä Hyundai-kisaa 2017, uusi auto ei huippumiehillä liikaa saisi toimia syynä vauhtiin.