Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Jo pelkkä vilkaisu sattuu silmiin.
Jo pelkkä vilkaisu sattuu silmiin.
Formula1.comissa. Mutta ei niissä kuvissa näy kuin rakennuksia.Onko näitä kuvia jossain nähtävillä? Autosportin juttu ei tietenkään linkkaa mihinkään, ja googlettamalla löytyi uutisia jostain viime keväältä. Luulisi olevan asvaltit paikoillaan jo, jos viikonloppuna on tarkoitus ajella.
Eli downforcen kadotessa tiputaan kuin kärpäset katosta?Miten olis sellanen rata, missäkä tulee pitkä suora joka kaartuu sivuttain, kunnes ollaan downforcen varassa katossa ajamassa, ja sitten tulee tiukka jarrutus?
Ei nimi Rollcage tyhjästä tule.Eli downforcen kadotessa tiputaan kuin kärpäset katosta?
Bernielle sähköpostina nämä... ties jos vaikka innostuisikin, kun hänen ehdottamansa oikoreitit ym. eivät ole vielä toteutuneet. :wink:Miten olis sellanen rata, missäkä tulee pitkä suora joka kaartuu sivuttain, kunnes ollaan downforcen varassa katossa ajamassa, ja sitten tulee tiukka jarrutus? Olis ihan sairaan mageen näköstä! Näin toimittiin eräässä PS1 pelissä aikanaan, nimeltä Rollcage. Hauskoja kaljahetkiä. Autot oli myös varustettu mm ohjuksin.
Niin, mutta jarrutuksen on osuttava täsmällisesti, sillä alapuolella on 4x10m kokoinen aukko, josta on tiputtava läpi vesialtaaseen, seuraa siis hydrodynaaminen haaste.Eli downforcen kadotessa tiputaan kuin kärpäset katosta?
Abu Dhabi auttaa Bulgarian F1-kisaa
Kansainvälinen autoliitto FIA ei toistaiseksi ole suuremmin lämmennyt Bulgarian F1-kisahankkeelle, mutta bulgarialaisen Sofia News-uutistoimiston mukaan kisahanke on yhä hengissä. Uutta F1-kelpoista moottorirataa suunnitellaan Dobroslavtsiin, joka sijaitsee vain 15 kilometrin päässä Bulgarian pääkaupungista Sofiasta. Radan rakennustyöt rahoittaisi Abu Dhabi.
Bulgarian kisa voitaisiin ensi kertaa järjestää kaudella 2012. Bulgarialaisilla voisi olla toivoa pääsystä kisakalenteriin, mikäli Turkin Grand Prix pudotettaisiin pois. Turkin GP:n jatko on epävarmaa vähäisten yleisömäärien takia.
Lähdelaza.fi
Pahalta kyllä näyttää toi, ja Bulgarian gp...Itku tuosta Tanelin raiskatusta Spasta kyllä tulee. Eau rouge suoraksi ja shikaaneja sinne tänne:yuck:
Abu Dhabi Span rahoittajana kyllä kuulostaisi ihan hyvältä, joten ei se rahan lähteestä ole kiinni.Pahalta kyllä näyttää toi, ja Bulgarian gp...
rahoittajina Abu Dhabi alkaa kuulostaa jo aivan uskomattomalta schaibalta.
Vielä hovisuunnittelija kehiin niin saadaan taas yksi hieno "superrata" ?
Abu Dhabin pojat tulee rahoittamaan Bulgarian hanketta tuon mukaanAbu Dhabi Span rahoittajana kyllä kuulostaisi ihan hyvältä, joten ei se rahan lähteestä ole kiinni.
Kunhan antaisivat mäkisen tontin. Mutta koska sitä rataa suunnitellaan Dobroslavtsiin, entisen lentotukikohdan alueelle, niin lättänää taitaa olla. Menee taas keinotekoisten nyppylöiden kasaamiseksi.
Täytyy kyllä sanoa, ettei kenenkään radat hirveästi kuumota. Jos nyt noista joku pitäisi valita niin ehkä mä Häkkisen radan ottaisin. Tuo Villeneuven tuherrus on jotain niin kauheaa.Törmäsinpäs tällaiseen. Schumin, Häkän ja Villen suunnittelemat radat ennen kauden 2001 alkua.
http://forums.autosport-atlas.com/lofiversion/index.php/t57476.html
Wipeout 2097 meininkiä vaan peliin.Miten olis sellanen rata, missäkä tulee pitkä suora joka kaartuu sivuttain, kunnes ollaan downforcen varassa katossa ajamassa, ja sitten tulee tiukka jarrutus? Olis ihan sairaan mageen näköstä! Näin toimittiin eräässä PS1 pelissä aikanaan, nimeltä Rollcage. Hauskoja kaljahetkiä. Autot oli myös varustettu mm ohjuksin.
Niin niin, mutta vastasin siihen kun kirjoitit "rahoittajina Abu Dhabi alkaa kuulostaa jo aivan uskomattomalta schaibalta." Ikään kuin Abu Dhabin rahoitus olisi erityisen negatiivinen asia. Mutta jos se sama Abu Dhabi rahoittaisi Span pysymistä kalenterissa, niin se olisi pelkästään positiivista. Eli ongelma ei ole Abu Dhabissa sinänsä.Abu Dhabin pojat tulee rahoittamaan Bulgarian hanketta tuon mukaan
Mutkia siinä ainakin ois riittämiin, mutta ei tuollaisella radalla olisi mitään järkeä ajaa.Tuo Villeneuven tuherrus on jotain niin kauheaa.