Jännä Moto2-kisa tiedossa. Mika painaa varmaan minkä kykenee, mutta nyt tarvitaan jo vähän muutakin kuin hyvää omaa ajoa. En mä nyt tietenkään epäonnea manaile Rabatillekaan, on se niin häijyn hyvin ajanut läpi kauden, mutta jospa Mika onnistuisi uberhyvin ja muutama muukin siihen perään, niin saataisiin Rabatia kiinni. Panosten koveneminen on kelle tahansa paha paikka ja etenkin sellaiselle, joka ei ole vastaavassa liemessä aiemmin juurikaan usikennellut. Noh, se nähdään kohta. Harmittaa jo etukäteen mun sisäinen kello. Sillä on ollut tapana herättää mut noihin epämiellyttävän aikaisin ajettaviin kisoihin ihan itsestään. Ei ole auttanut, vaikka kuinka olen illalla päättänyt olla heräämättä hitusen ennen kisoja. Nyt tämä taipumus on voitettava! Uusintojahan tulee pitkin päivää ja ihan samat tapahtumat ne on sielläkin.
ps. ei ollut muuten kaukana, vain noin tunnin päässä, että Kallio olisi voinut tehdä sopimuksen MotoGP-luokkaan Forward Yamahalle. Sopimus Italtransin kanssa Moto2-sarjaan oli juuri tullut allekirjoitetuksi kun faksista tai mistä lie oli napsahtanut tarjous Forward Yamahalta ensi vuodelle. enpä tiiä:dunno:
näillä näppylöillä tuntuu varmemmalta ja hauskemmalta nakilta Italtrans-vaihtoehto.