Nuo ovat siis Italian aikaa, Suomen aikaa tunti lisää. Ensimmäinen WUP klo 9.40 Moto3.No nyt olis taas voittoon hyvä mahdollisuus kun Mika ajoi Misanon aika-ajoissa paalupaikalle.
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2014/RSM/Moto2/QP/Classification
Oli muuten todella tiukka ja upea kisa paalupaikasta.
Ero kakkoseen oli selkeet 7 satkua.
Joten huomenna on tulossa tiukka kisa kun aika-ajossa oli 0,5 sekan sisään 9 kuskia.
Moto 2 Warm-up 09:10 (Suomen aikaa) ja kisa 12:20
Hupsan... Jooo olet oikeassa kirjoitin Italian aikoja. Moto2 kisa alkaa 13:20 Suoman aikaan.Nuo ovat siis Italian aikaa, Suomen aikaa tunti lisää. Ensimmäinen WUP klo 9.40 Moto3.
Jep, YLE:llä tuo tieto oli ollut jo useamman tunnin, mm. Teksti-TV:ssä.edit.
Ohjelmassa heitetiin "tieto" että Mika olis saanut Aspar/Honda tiimiltä tarjouksen ajaa
ens vuonna MotoGP luokassa mutta Mika olis hylännyt tarjouksen liian huonona.
Jep, nyt on vaihtoehdoiksi huhuissa tullut myös Aprillia ja Pramac Racing.edit.
Ohjelmassa heitetiin "tieto" että Mika olis saanut Aspar/Honda tiimiltä tarjouksen ajaa
ens vuonna MotoGP luokassa mutta Mika olis hylännyt tarjouksen liian huonona.
Joo nuo tais olla myös selostajien spekulation alla. No sanoivat myös että jos ei kunnonJep, nyt on vaihtoehdoiksi huhuissa tullut myös Aprillia ja Pramac Racing.
Toivon mukaan ei Pramac, Ducati on riskipyörä. Ajon Moto2-kuskiksi ovat povanneet Zarcoa. Asparin tarjouksen hylkääminen kuulostaa kummalliselta, etenkin jos pyörinä ovat tämän vuotiset tehdas-Hondat.Joo nuo tais olla myös selostajien spekulation alla. No sanoivat myös että jos ei kunnon
sopimusta löydy MotoGP puolelta niin Mika voi jatkaa myös Moto2 teemissään.
(teemin 3:lla pyörällä).
Toki ohjelmassa oli muitakin spekulaatioita aika paljon joista vois heittää vielä
sen että Ajo tiimi saattaa olla ens vuonna myös Moto2 luokassa yhdellä pyörällä.
No pyörä olis varmaan hyvä mutta ilmeisesti palkka ei. Tälle yrittivät saada Mikalta vahvistustaToivon mukaan ei Pramac, Ducati on riskipyörä. Ajon Moto2-kuskiksi ovat povanneet Zarcoa. Asparin tarjouksen hylkääminen kuulostaa kummalliselta, etenkin jos pyörinä ovat tämän vuotiset tehdas-Hondat.
Joo, raha siinä on ilmeisesti se kynnyskysymys. Ducatilla on asiat nyt paljon paremmin kun Gigi tuli taloon. Hiilikuiturunko taitaa olla edelleen se murheenkryyni. Nyt huhuillaan Mikan jäämisestä Moto2-luokkaan Italtrans-tiimiin.Aika kapinat käytiin. Niklakselle on tullut paha tapa valua vähän taaksepäin kisan kuluessa. Mistä lie johtuu? Mika veti taas kylmästi, mutta Titolla taisi takanakki pitää kutinsa piirun verran paremmin. Muuten olisi voinut katteet kumista vika kierroksilla kun johtopaikasta olisi kammettu. Ei se Rabat nimittäin ihan eetteriinkään kadonnut vaikka pääsikin jo ohi. No, mitä näitä pekuleeraamaan. Draamalla oli taas kaarensa ja siihen on tyytyminen.
ps. en mä yhtään ihmettele jos Mikalle ei palkaton/kehnopalkkainen Aspar-tallipaikka kelpaa. ton tason janttereille sopii maksaa rahnua ajamisesta. vaikka sitten joku nuorempi ja sortittomampi paikan ottaisikin. olisiko tuo Ducati enää varsinainen riskipaikka? hyvin tulee Dovi ja Iannone, väliinsä myös Hernandezkin. saattaisi se olla ensi vuonna hyväkin motukka?
Redding oli neljä vuotta tiimissä ja ystävystyi kovin. Marc VDS:n Stefan Prein on näkynyt Reddingin liepeillä jo tovin eli on siellä tätä siirtoa tehty. Kallion siirtymistä Italtranssille pidetään Italiassa varmana. Ei paha.Tuo että MarcVDS nousee MotoGP luokkaan ilman Mikaa kuulostaa hieman oudolta. Mikahan hakee nimenomaan MotoGP paikkaa. Samalla kuitenkin puhutaan jos hyvää MotoGP sopimusta ei saada aikaiseksi niin Mika vois jatkaa Moto2 luokassa MarcVDS:n kolmannella pyörällä.
No nää taitaa olla vaan niitä varikko jorinoita ja myöhemmin tiedetään paremmin.