MotoGP uutisia

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Mikan näillänäkymin viimeiset aika-ajot sujuivat kohtalaisesti, vaikka kärkeen jäi aikaeroa huimasti. Kylmä on ollut.

ADVANCEIVECO AUSTRALIAN GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2010

Phillip Island, Saturday, October 16, 2010

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 27 Casey STONER AUS Ducati Team Ducati 323.4 1'30.107
2 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 319.8 1'30.775 0.668 / 0.668
3 11 Ben SPIES USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 319.8 1'31.386 1.279 / 0.611
4 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 319.3 1'31.402 1.295 / 0.016
5 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 317.9 1'31.415 1.308 / 0.013
6 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 319.8 1'31.530 1.423 / 0.115
7 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 319.5 1'31.554 1.447 / 0.024
8 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 316.0 1'31.627 1.520 / 0.073
9 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 325.2 1'32.018 1.911 / 0.391
10 33 Marco MELANDRI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 322.2 1'32.367 2.260 / 0.349
11 41 Aleix ESPARGARO SPA Pramac Racing Team Ducati 321.4 1'32.542 2.435 / 0.175
12 36 Mika KALLIO FIN Pramac Racing Team Ducati 318.9 1'32.816 2.709 / 0.274
13 7 Hiroshi AOYAMA JPN Interwetten Honda MotoGP Honda 318.3 1'33.190 3.083 / 0.374
14 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 317.4 1'33.224 3.117 / 0.034
15 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 305.5 1'33.384 3.277 / 0.160
16 40 Hector BARBERA SPA Paginas Amarillas Aspar Ducati 324.1 1'33.390 3.283 / 0.006
17 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 311.5 1'34.269 4.162 / 0.879

Weather Conditions:
| Track Condition: Dry| Air: 11º| Humidity: 47%| Ground: 22º

Ajon tiedote:

Ajo Motorsportin Marquez ja Cortese aika-ajon nopeimmat Phillip Islandilla

Suomalaistalli Ajo Motorsportin Derbi-kaksikko oli hurjassa vauhdissa tänään Phillip Islandin radalla Australiassa ajetuissa kauden viidennentoista GP:n aika-ajoissa. Perjantain sateen jälkeen tämän päivän aika-ajot saatiin ajaa aurinkoisessa mutta tuulisessa ja kylmässä säässä.

Red Bull Ajo Motorsport –väreissä ajava espanjalaiskuljettaja Marc Marquez otti jännittävän aika-ajon päätteeksi jo kauden yhdennentoista paalupaikkansa. MM-sarjaa kolmella pisteellä ennen huomista kilpailua johtava Marquez oli syystäkin tyytyväinen päivän aika-ajoon:
- Aika-ajo sujui hyvin ja olen tietenkin tyytyväinen siihen että saamme taas lähteä paalulta. Sää on ollut vaihteleva, mutta olen luottavaisella mielellä, sillä meillä näyttäisi olevan hyvä vauhti niin kuivalla kuin märälläkin radalla.

Marquezin tallikaveri Avant Mitsubishi Ajo –väreissä kilpaileva saksalainen Sandro Cortese oli myös hyvässä vauhdissa päivän aika-ajossa. Saksalaiskuljettaja lähtee jälleen eturivistä kellotettuaan toiseen lähtöruutuun oikeuttavan ajan.
- On tietenkin hienoa lähteä jälleen eturivistä. Pidän tästä radasta ja huomiseen kilpailuun lähdetäänkin hyvillä sillä tuntuu että vauhtimme olisi nyt kohdallaan, kertoi Cortese.

Kaksikkonsa työhön tyytyväinen tallipäällikkö Aki Ajo muistutti kuitenkin kilpailun tärkeydestä:
- Aika-ajo tänään sujui jälleen todella hyvin ja pojat tekivät hienoa tiimityötä radalla. Malesian kuumuuden jälkeen olosuhteet täällä ovat olleet varsin erilaiset, mutta olemme löytäneet hyvän vauhdin niin märällä kuin kuivallakin radalla. Pisteet jaetaan kuitenkin vasta huomisen kilpailun jälkeen joten hyvä valmistautuminen starttiin oli keli mikä hyvänsä on todella tärkeää.

125-kuutioiset starttaavat Australian GP:hin huomenna sunnuntaina aamuviideltä suomenaikaa.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Mika Kallio lopetti MotoGP-uransa toistaiseksi ihan kelpo suoritukseen. Virallisilla sivuilla Mikan mietteitä. Kipeän olkapään syyksi pantiin paljolti heikko menestys. Harkitsee ensi kaudeksi siis sekä moto2- että superbike-luokkia, nyt tuntuu moto2 paremmalta vaihtoehdolta
http://www.motogp.com/en/news/2010/Kallio+enda+his+adventure+with+Pramac+Racing+Team

Ja Rossi sai siis Yamahalta kuitenkin luvan Ducatin testaamiseen Valencian osakisan jälkeen. Ja heti sen jälkeen leikkaukseen.
 

Ghetto

Well-known member
Liittynyt
27.5.2004
Viestit
915
Mika Kallio lopetti MotoGP-uransa toistaiseksi ihan kelpo suoritukseen. Virallisilla sivuilla Mikan mietteitä. Kipeän olkapään syyksi pantiin paljolti heikko menestys. Harkitsee ensi kaudeksi siis sekä moto2- että superbike-luokkia, nyt tuntuu moto2 paremmalta vaihtoehdolta
http://www.motogp.com/en/news/2010/Kallio+enda+his+adventure+with+Pramac+Racing+Team

Ja Rossi sai siis Yamahalta kuitenkin luvan Ducatin testaamiseen Valencian osakisan jälkeen. Ja heti sen jälkeen leikkaukseen.
Hienoa ja Kalliokin lupas olla paikalla. Moto2 taitaa kutsua!

Ei muutakuin uuteen nousuun!!!!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ajon tiedote:

Niklas Ajo ajaa ensimmäisen
MM-osakilpailunsa Valenciassa

Niklas Ajo kirjoittaa nimensä suomalaisen ratamoottoripyöräilyn MM-historiaan, kun MotoGP-sarjan kauden päätösosakilpailu ajetaan marraskuun ensimmäisenä viikonvaihteena perinteisesti Valenciassa.
Toisen polven ratamoottoripyöräilijä, heinäkuussa 16 vuotta täyttänyt valkeakoskelainen Ajo tekee unelmastaan totta Ricardo Tormo-radalla, jossa hän ajaa villin kortin voimin nousujohteisen uransa ensimmäisen MM-osakilpailun 125-kuutioisten luokassa.

“Askel kohti
päätavoitetta”

- Tämä on yksi askel kohti päätavoitetta, mikä on kilpailla täysipainoisesti MM-sarjassa viimeistään vuonna 2012, kertoo Niklas Ajo.
Niklas Ajo tekee MM-debyyttinsä isänsä Aki Ajon johtamassa Ajo Motorsport-tiimissä, jonka vakiokuljettajina tällä kaudella kiitävät maailmanmestaruudessa kiinni oleva espanjalainen Marc Marquez ja saksalainen Sandro Cortese.
- Niklas kilpailee Valenciassa Derbin RSW-pyörällä, joka on tehtaan tuotantokilpuri, eikä varsinainen tehdaspyörä. Nuorelle kuljettajalle sillä ei ole kuitenkaan niinkään merkitystä. Tärkeintä on pitää pää kylmänä ja jatkaa oppimisprosessia nöyrin mielin, tähdentää tallipäällikkö Ajo.
Isän ja pojan ajatukset liikkuvat täsmälleen samoilla linjoilla. Päällimmäisenä mielessä tulee ehjä kolmen päivän kokonaisuus, jolloin spekulointi kisatuloksen osalta saa jäädä suosiolla muiden murheeksi.
- Oma tavoitteeni on lähteä tekemään hyvää suoritusta ja tasaisen kovia aikoja heti ensimmäisestä harjoituksesta lähtien. Kisassa oleellisinta on maaliin pääsy. Ja eipä silti, kyllä minun pyöräni on aikalailla samanlainen kuin vastaavan tasoisilla kilpailijoillakin. Enhän minä vielä yltäisi kärkikuljettajien vauhtiin, vaikka allani olisikin samanlainen pyörä.
Kummallakaan Ajolla ei ole, ei ainakaan vielä, perhosia vatsassaan Valencian osalta. Kyseessä on molemmille jo varsin tuttu ympäristö ja kilpailu, jossa näyttöjä annetaan ilman suurempia paineita.
- Valencia merkitsee “Nikille” nimenomaan mahdollisuutta ammentaa lisää oppia. Valenciaan on keskityttävä samalla tavalla kuin mihin tahansa kilpailuun, evästää Aki Ajo.
Nuorempi Ajo on ehtinyt ajaa tähän mennessä jo kaksi kertaa kilpaa 4005 metrin mittaisella ja Chestessä sijaitsevalla Ricardo Tormo-radalla. Aina huikean yleisömäärän keräävä MM-sarjan päätösnäyttämö kävi edelleen entistäkin tutummaksi alkuviikolla, kun Ajo vetäisi siellä kahden päivän testit maanantaina ja tiistaina.
- Ihan ok testit, kuittaa määrätietoinen nuorukainen.

Menestys CEV-sarjassa
takuuna villille kortille

Niklas Ajon pääpaino on tällä kaudella Espanjan avoimessa mestaruussarjassa CEV:ssä, jota hän kiertää Marc Marquezin managerin ja vuoden 1999 piikkiluokan espanjalaisen maailmanmestarin Emilio Alzamoran johtamassa Monlau Competicion-tiimissä.
- Kansainvälisen moottoriliiton FIM:n myöntämän villin kortin takana on Nikin menestys Espanjan sarjassa. CEV on seuraavaksi kovin sarja MM:n jälkeen, painottaa Aki Ajo.
CEV-sarjasta on takana viisi osakilpailua ja edessä ovat vielä marraskuussa ajettavat Valencian sekä Jerezin osakilpailut. Ajo on sarjan yhteispisteissä seitsemäntenä.
- Alkukausi sujui jopa yli odotusten. Ajoin kolmessa ensimmäisessä kilpailussa sijoitukset 5-5-7, sekä edelleen kaksi eturivin lähtöpaikkaa. Kaksi viimeisintä CEV-kisaa ovat päättyneet osaltani keskeytyksiin, mutta sunnuntain EM-kilpailu Albaceten radalla meni taas ihan hyvin, Ajo kertaa tiivistä kauttaan.

Kallio, Kyyhkynen,
Kuparinen ja Ajo

Ajo Motorsportilla on meneillään jo yhdeksäs täysipainoinen MM-kausi 125-kuutioisten luokassa. Suomalaistiimin toistaiseksi kirkkaimpana kruununa on vuoden 2008 maailmanmestaruus, joka oli ranskalaisen Mike Di Meglion käsialaa.
Aki Ajon merkitys suomalaisessa ratamoottoripyöräilyssä on muutenkin kiistaton. Niklas Ajo on nyt jo neljäs suomalalaiskuljettaja, jonka hän tuo MM-tasolle.
Villin kortin voimin MM-sarjassa ovat Ajo Motorsportin riveissä tätä ennen debytoineet Mika Kallio vuonna 2001 ja Eeki Kuparinen vuonna 2009. Molempien estradina oli Saksa ja Sachsenringin rata.
- Lisäksi Mikko Kyyhkynen tuurasi kaudella 2004 kahdessa osakilpailussa tanskalaista Robbin Harmsia, muistuttaa Aki Ajo.
Valencian MM-osakilpailusta kehkeytyy historiallinen siinäkin mielessä, että Aki ja Niklas Ajon tilit ovat sen jälkeen tasan MM-starttien määrässä.
Aki Ajo ajoi omalla aktiiviurallaan yhden MM-osakilpailun vuonna 1993 piikkiluokassa. Sen hän teki niin sanottuna keikkakuskina Unemoto-tiimissä ja Salzburgringin radalla Itävallassa.

Lisätietoja:

Sami Haanpää
sami.haanpaa@ajo.fi
+ 358 400 578 127
www.ajo.fi
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3410
Sijainti
Lahti
Olen kovin utelias näkemään, kuinka Carlos Checa kallistelee Pramac Ducatilla. Ainakin hän on tällä erää keski-ikänsä kukoistuksessa ja kilpa-ajajana kenties parhaimmillaan, yllättävää kyllä.

Samoiten on hauska nähdä kuinka kiivaasti Jorge, Vale ja Casey paukuttavat menemään.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olen kovin utelias näkemään, kuinka Carlos Checa kallistelee Pramac Ducatilla. Ainakin hän on tällä erää keski-ikänsä kukoistuksessa ja kilpa-ajajana kenties parhaimmillaan, yllättävää kyllä.

Samoiten on hauska nähdä kuinka kiivaasti Jorge, Vale ja Casey paukuttavat menemään.
Tämän päivän vapaat meni varmaan vähän hukkaan, kun oli märkää. 6 s kärjestä ja listan viimeinen. MSa:ssa Checa sanoi, että jos häviää 2,5 s kärjelle, niin se on katastrofi. Huomenna nähdään.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3410
Sijainti
Lahti
Sofuoglu ajoi hyvin jo heti ensimmäisissä Moto2-harjoituksissa. Niinköhän Moto2 sopisi näpsäkkäästi Supersportia käskyttämään tottuneen turkkilaisen hanskaan? Toivottavasti.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Hyvää sekoilua MotoGP:n palkintojenjaossa: Ensin jaettiin palkinnot ilman että kuunneltiin ensin kansallislauluja, sitten kuunneltiin kansallislaulut lippikset päässä. Viimeisenä odoteltiin vähän aikaa että saatiin kuohujuomat korokkeelle. :alppu:
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9344
Hienot kisat piikeissä ja Moto2:ssa. MotoGP:ssä muutamat ekat kierrokset myös mahtavia.

Sofuoglu tosiaankin ajoi hienosti. Jonkunlainen tekninen vika hidasti ajoittain vauhtia, ja sijoitus lopulta viides. Bradlille uran eka Moto2-voitto. Kahdeksan voittajaa kauden aikana. Baldoliniltä once in a lifetime -ajo? Vuosikausia pyörinyt mukana sarjassa ja tätä ennen kahdeksas sija uran paras.

Piikeissä draamaa. Pienen sateen takia ykkösmutkassa kaatui porukkaa solkenaan ja sitten laitettiin punainen lippu. Marquez vetää ulosmenokierroksella pihalle ja joutuu sen takia starttaamaan joukon perältä. No, ei mene kun pari kierrosta niin hän on kärkitaistelussa mukana, ja viimeisellä kierroksella sitten kärkeen ja voittoon. Mestaruus jäi auki, 17 pistettä eroa Teroliin ennen vikaa kisaa. Espargaro putosi MM-taistelusta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26891
Niin ja olihan MotoGp:ssä Simoncellillä ja Doviziosolla hyvä taistelu maaliviivalle asti. Harmi vaan, ettei ohjaaja malttanut seurata tuota taistelua viimeisen kierroksen ajan. Tuossa jälkilähetyksessä ei ainakaan näytetty edes jälkeenpäin Simoncellin ohitusta.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Piikeissä draamaa. Pienen sateen takia ykkösmutkassa kaatui porukkaa solkenaan ja sitten laitettiin punainen lippu. Marquez vetää ulosmenokierroksella pihalle ja joutuu sen takia starttaamaan joukon perältä. No, ei mene kun pari kierrosta niin hän on kärkitaistelussa mukana, ja viimeisellä kierroksella sitten kärkeen ja voittoon. Mestaruus jäi auki, 17 pistettä eroa Teroliin ennen vikaa kisaa. Espargaro putosi MM-taistelusta.
Koko kauden "kruunaisi" se, että Marquez keskeyttäisi kotikisansa ja Terol veisi mestaruuden ajamalla kakkoseksi... Tosin eipähän olisi edes kovinkaan kummallista 125cc:ssä, sillä espanjalainen Emilio Alzamora voitti maailmanmestaruuden 1999 ihan ilman voiton voittoa pisteellä ennen viiden voiton Marco Melandria. Myös MM-kolmonen Masao Azuma saavutti kaudella viisi voittoa, jensonbuttonmaisesti kaikki kahdeksasta ensimmäisestä kilpailusta.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Alzamorahan on Marquezin manageri eli aikamoista ironiaa olisi ilmassa. Muistan, kun Melandri yrittäessään saada tittelin viimeisessä kisassa kiilaili Alzamoraa useamman kerran.

Siirtoja ensi vuodeksi on jo varmistunut. Mm.:
- Elias siirtyy takaisin kuninkuusluokkaan Gresini-Hondalle
- Smith ja di Meglio muodostavat Tech3-Moto2-tiimin
- Espargaro siirtyy Ponsin Moto2-tiimiin
- Kieferin Moto2-tiimissa ajavat Bradl ja Krummenacher

Max Neukirhner empii superbiken ja Moto2n välillä - 50/50 kuulemma.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3410
Sijainti
Lahti
Max Neukirchner empii superbiken ja Moto2n välillä - 50/50 kuulemma.
Mitenkähän on asiainlaita kotimaisen empijämme kanssa? Yllämainitusta sen verran, että Neukirchnerin kausi oli sangen vaatimaton. Ihme edes kun on mitä empiä! Huippunopea kaveri, mutta vauhti katosi sen taannoisen Monzan starttikolarin jälkeen jonnekin huitsin nevadaan.

Moto2-luokassa tulee olemaan ensi vuonna(kin) kauhiat skabat. Jos edes suurin osa tämän vuoden parhaimmistosta on nyt mukaan tulevien lisäksi viivalla, voi huoleti sanoa että taso on riittävän leveä, ja terävä.

Toni Eliaksen siirtyminen takaisin isoimpaan luokkaan on huippuhyvä juttu. Johan Toni itsekin ihmetteli sitä, että mitä ihmettä hänen on tehtävä pitääkseen/saadakseen ajopaikka MotoGP-luokkaan. Hän kun on tehnyt hyvää tulosta joka vuosi. Pahat kielet tosin väittävät, että Tonin palkkavaatimukset ovat olleet kohtuullisen kovaa luokkaa.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2217
- Elias siirtyy takaisin kuninkuusluokkaan Gresini-Hondalle
Elias siis siirtyy LCR Hondalle. Randy de Puniet on ilmeisesti Dornan tukemana löytänyt uuden paikan Pramacilta. Väärä suunta uralle kun viimein alkoi pysymään pystyssä. Tosin ei tämänkään kauden suorituksilla ole nopeampaan laitteeseen asiaa.

Veikkaan ettei RdP ja Capirossi kaksikko ainakaan vähennä varaosakuluja Pramacilla. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Elias siis siirtyy LCR Hondalle.
Kah, muistelin väärin :eek:

Neukirhnerin apu on suuri suosio Saksassa.

Ensi vuosi on hiukan välivuosi, mutta 2012 kausi voisi olla jo mielenkiintoisempi, kun isoin ja pienin luokka uudistuu.

Rossi taitaa saada koko nykyisen Yamaha-tiiminsä Ducatille.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Niklas Ajo on valmis
MM-debyyttiinsä

Suomalaisen ratamoottoripyöräilyn suurlupausta Niklas Ajoa odottaa ensi sunnuntaina hänen nousujohteisen uransa toistaiseksi merkittävin virstanpylväs. Vasta 16-vuotias Ajo ajaa silloin ensimmäisen MM-osakilpailunsa MotoGP-sarjan perinteisessä päätöskisassa Valenciassa.
Ammattimaisella asenteella 125-kuutioisten luokassa liikkeellä olevalla valkeakoskelaisnuorukaisella on iästään huolimatta jo siksi paljon kokemusta kansainvälisistä kuvioista, että hermokontrolli pitää kovemmankin paikan edessä.
- Lähden siitä, että tämä on yksi kisa muiden joukossa. Pyrin keskittymään ensimmäiseen MM-osakilpailuuni aivan samalla tavalla kuin Espanjan sarjan kisoihin.

Pyörä ja tiimi
Espanjan sarjasta

Ajo ajaa Valenciassa Monlau Compticion-tiimissä, jonka väreissä hän kilpailee Espanjan kovatasoisessa CEV-sarjassa.
Piikkiluokan maailmanmestaruuteen tukevan otteen omaavan Marc Marquezin managerin Emilio Alzamoran pyörittämä espanjalaistiimi tekee tiivistä yhteistyötä Aki Ajon johtaman Ajo Motorsportin kanssa.
- Derbi-pyöräni on Valenciassa täsmälleen sama kuin CEV-sarjassa. Sama pätee myös pääosin espanjalaiseen tiimihenkilökuntaan, jossa toisena mekaanikkona toimii Kari Vahteristo.
Ajo ei ota Valenciassa paineita sijoituksista. Tärkeintä on ajaa ehjä kisaviikonloppu perjantain ensimmäisistä harjoituksista lähtien.
- Tavoitteeni on tehdä hyvää työtä, tasaisen kovia kierrosaikoja ja kehittyä kuljettajana viikonvaihteen aikana.

Keskinopea rata
on tuttu “Nikille”

Hulppean yleisömäärän keräävän Valencian GP:n stadiontyyppinen estradi, 4005 metrin mittainen Ricardo Tormo-rata on “Niki” Ajolle entuudestaan tuttu.
- Olen kilpaillut täällä kahdesti. Ensimmäisen kerran pikkuluokan pyörällä ja viime vuonna 125-kuutioisella kalustolla Espanjan sarjassa. Lisäksi olen testannut tällä kaudella kahdesti Valenciassa.
Ricardo Tormo ei lukeudu MM-sarjan nopeimpien ratojen joukkoon. Sen luonne istuu kuitenkin hyvin Ajolle.
- Onhan rata kieltämättä suhteellisen hidas, mutta sieltä löytyy myös nopeita paikkoja. Pidän sitä niin sanottuna keskinopeana ratana. Testeissä vahvistui, että nuo keskinopeatkin mutkat onnistuvat minulta Minulla oli niissä aiemmin ongelmia.
Espanjassa ajetut kisat ovat osoittaneet, että Ajon vauhti riittää MM-sarjaan. Toisen polven ratamoottoripyöräilijä lunasti villin kortin Valenciaan nimenomaan CEV-sarjassa antamillaan näytöillä.
- Tietenkin kärkipään kaverit menevät MM-sarjassa omaa vauhtiaan, mutta uskoisin, että mukana on myös useampia sellaisia kuljettajia, joita vastaan nykyinen nopeuteni riittää.
Viimeisimpien sääennusteiden mukaan Valenciassa saattaa olla sateenuhka päällä perjantaina. Lauantain aika-ajot ja sunnuntaina piikkiluokan maailmanmestaruuden ratkaiseva kisa päästään ajamaan todennäköisesti auringon paisteessa.
- Ajan tietenkin mieluummin kuivalla radalla, mutta sadekelikään ei ole minulle ongelma, sanoo Ajo.

Lisätietoja:

Sami Haanpää
sami.haanpaa@ajo.fi
+ 358 400 578 127
www.ajo.fi
 
Ylös