AJ
Well-known member
Tämä on tätä nykyaikaa. Jos joku ei toimi, niin siitä pitää tulla nettiin vinettään.
Taidan piirtää sinulle sarjakuvan.Tää nyt rönsyilee eivätkä daijut tajua, että MULLA EI NETTI TOIMII enkä täten pääse lukemaan em. viestejä tai mitään!
MITÄ??
Vastaisen varalle vois tehdä "Voimapakarat" -ketjun, jossa olis ekassa viestissä toi kuva. Sitten ketju lukittaisiin ja stickytettäisiin. Näin olisi voimapakarakuva aina kätevästi klikattavissa sivun yläreunassa. Voisi sen tietysti lukitsemattakin jättää, mutta lukittuna säilyisi mukavan kompaktina kokonaisuutena.Olinkin unohtanut nuo voimapakarat. Olipa hyvä, ettei netti toimi.
Ei tätä ole kukaan unohtanut ja olemme kaikki kollektiivisesti kovin onnellisia tästä.Tämä tollo postaus pilasi topicin ja vei huomion pois siltä ongelmalta, että MULLA EI NETTI TOIMI!
Oma syys, että postasit tuon tollon postauksesi.Tämä tollo postaus pilasi topicin ja vei huomion pois siltä ongelmalta, että MULLA EI NETTI TOIMI!
Älä muuta sano! Albert on Onageri!Oma syys, että postasit tuon tollon postauksesi.
Ootko koittanu esim. buuttaa konetta? Sit millä selaimella selaat? Niissä on eroja, monet käyttää esim. expoleria. Niissä on eroja, toisilla esim. pääsee nettiin ja toisilla ei. Voit ehkä myös kysyä joltain joka tietää jotain esim. internetistä. Hyvä, että tuli kuntoon.Sain Alpulta tartunnan, MUN NETTI EI TOIMI!!
Tulin tekemään perjantaita sisään hiukka aikaisemmin ja nyt ei netti pelaa. Joutuu vaan postailemaan forumille.
Työpaikan serverissä joku bugi ja intra ei toiminu aamusella=en voinu tehä töitä :ahem:.Ootko koittanu esim. buuttaa konetta? Sit millä selaimella selaat? Niissä on eroja, monet käyttää esim. expoleria. Niissä on eroja, toisilla esim. pääsee nettiin ja toisilla ei. Voit ehkä myös kysyä joltain joka tietää jotain esim. internetistä. Hyvä, että tuli kuntoon.
Tiesin, että siinä on buuttauksessa ja himmelissä vikaa.Ongelma korjaantu sillä kun buuttasivat himmelin :dunno: