Örfil
Guest
Onko tuo sitä valohoitoa?Jos katsot sitä modeemia paljain silmin,
[korvamato]Kuuun katson sinuuuuuuun[/korvamato]
Onko tuo sitä valohoitoa?Jos katsot sitä modeemia paljain silmin,
Kilpisjärveltä Niuvaan?Nyt muuten oikeasti on tilanne se, että Forum jökittää kolmatta päivää aikas reippaalla kädellä. Harkitsen kohta muuttamista uuteen kotiin, jos tilanne tällaisena jatkuu.
Antti testailee pari päivää ja sitten lähettää jökityksen eteenpäin. Näin minä ainakin tuon ymmärsin.Nyt muuten oikeasti on tilanne se, että Forum jökittää kolmatta päivää aikas reippaalla kädellä. Harkitsen kohta muuttamista uuteen kotiin, jos tilanne tällaisena jatkuu.
Jep sitä testataan pari päivää ja lähetän palautteen eteenpäin.
Antti testailee pari päivää jökitystä ja sitten lähettää palautetta jökityksestä Näin minä ainakin tuon ymmärsin.Nyt muuten oikeasti on tilanne se, että Forum jökittää kolmatta päivää aikas reippaalla kädellä. Harkitsen kohta muuttamista uuteen kotiin, jos tilanne tällaisena jatkuu.
Jep sitä testataan pari päivää ja lähetän palautteen eteenpäin.
Onko siellä pääkaista vai kaistapää?Mulla on vähän vitusti kaistaa hei.
Sää, niinku määkin, tarttet kunnon leveetä kaistaa kato. Me visionäärit maalataan tätä hommaa niin leveillä vedoilla, että mitkään nirunarunetit tai langattomat höpöveelanit ei riitä. Pitää olla reiden vahvuista valokuitua, että saa kaikki nyanssit esille näihin postauksiin.Mulla on vähän vitusti kaistaa hei.