Ne myös virtsaa tapeteille, sekä purevat ja raapivat ihmisiä.Puput paskoo koko ajan lattialle, syö jalkalistat ja tapetit => pupuja voi pitää vain purkutuomion saaneissa tiloissa :ahem:
Ne myös virtsaa tapeteille, sekä purevat ja raapivat ihmisiä.Puput paskoo koko ajan lattialle, syö jalkalistat ja tapetit => pupuja voi pitää vain purkutuomion saaneissa tiloissa :ahem:
M'olin kerran kesätyösiivoamassa pientä kerrostaloasuntoa, jossa oli pidetty noin sataa pupua. Haju ei kieltämättä ollut enää söpö.Puput paskoo koko ajan lattialle, syö jalkalistat ja tapetit => pupuja voi pitää vain purkutuomion saaneissa tiloissa :ahem:
Syyllinen löyty. Pupu on nakertanu Alpulta verkkopiuhan poikkiTässä pupu
Kysymys kuuluu: miksi kukaan haluaa pitää lemmikkinä pupua kun ne on noin RAAKOJA IHMISILLE!Ne myös virtsaa tapeteille, sekä purevat ja raapivat ihmisiä.
Ne myös virtsaa tapeteille, sekä purevat ja raapivat ihmisiä.
Huikeeta hei!Mulla oli aikoinaan tätä vikaa havaittavissa.
Vittu. Keitin sulle kahveetkin ja tällaista paskaa puhutaan sitten seljän takana.M'olin kerran kesätyösiivoamassa pientä kerrostaloasuntoa, jossa oli pidetty noin sataa pupua. Haju ei kieltämättä ollut enää söpö.
Ai katos perskule. Huomasin vaan ensin noi korkkaritUi saatana! Aggressiivista ja pyöreää.
MITÄ??Kymysys: Minkä senttisiksi luulette palasina olevan paisuvaisenne lopulta?
Tää on hyvä, pidetään tämä.Tää nyt rönsyilee eivätkä daijut tajua, että MULLA EI NETTI TOIMII enkä täten pääse lukemaan em. viestejä tai mitään!
Äiti tulee hakemaan kohta pois, koska naiset on kuin noitii!MUN KOTIII EI OO TÄÄLLÄÄ!!!