Musasuosituksia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Onko tämmöstä vielä? Ei ainakaan ihan tämmöstä, joten kokeillaan josko ois kantavuutta.

Tarkoitus ois siis suositella muille kanssakärsijöille musiikkia kuunneltavaksi ja mahdollisesti avartamaan usein aika luutunutta musamakua.

Ei nyt heti oo suositeltavaa mulla, mutta kunhan tulee niin pistän tulemaan.

Mulle saa suositella vaikkapa ulkomaista ränttätättää tai röppelipöötä näin aluksi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä suosittelen hyvää musiikkia. Vältä huonoa.

Esimerkiksi ulkomaista ränttätättää ja röppelipöötä aluksi.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Lähetään liikkeelle vaikka tästä uudenkarheasta kappaleesta.

Muita ns. yhden hitin ihmeitä on listattu esim. tänne. Ehkä noista voi saada aavistuksen, millainen sanoma tai saundi on vetänyt ihmisiä puoleensa, ainakin muutaman päivän ihmiskunnan historiassa.

Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Viimeisin löytö, mitä onkin tullut kuunneltua melko paljon on ruotsalainen Garmarna. Kansanmusiikkipohjaista poppista vähän jopa Progigyn hengessä. Laulukielinä ruotsi ja latina.

Oikein vetävä meininki. Tutustumislevyksi suosittelen Vedergällning-albumia, Spotifysta löytyy. Menee taustallakin oikein kivasti muuta koneella näprätessä. Lisäksi tuo pikkutyttö tykkää kuunnella mielellään ja pysyy rauhallisna.

Garmarna - Gamen
Garmarna - Euchari
Garmarna - Herr Holkin

Irwin

Well-known member
Harvinaisen huono musiikkimaku tällä forumilla

SamiJ

Well-known member
Pyydän lisäämään jyytyyb-linkkeihin sekä artistin että kappaleen nimen, niin ei tartte koekuunnella kaikkii linkkei.

markoj

Custom User
Kiitoksia, kuuntelen ja lyttään illemmalla, niiq.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.