Ok. Mä luulin että tyhmyyttään...Kostoks.
Gesslen sooloura on liian menestyksekäs.Ok. Mä luulin että tyhmyyttään...
Voihan se olla Per Geslekin.
Vähän kuin basistin soolo?Gesslen sooloura on liian menestyksekäs.
Kieltämättä samannäköisyyttä havaittavissa. Sekä sopii myös vihjeisiin.Marie Fredrikssonista tuli mieleen Annie Lennox.
Ei vielä oikiaa vastausta.Musiikilliseen tivaan jos johonkin kuuluu pitkästä aikaa PÄRÄT KLÄSH!!!
TÄTTÄRÄÄ!!! Siinä se!Nyt täytyy ruveta osuun. Mariska Veres.
Eipä tullut mullekaan mieleen vaikka Shocking Blueta löytyy muutama albumi kotoakin.TÄTTÄRÄÄ!!! Siinä se!
Perskeles, kun jäi monta hyvää vihjettä vihjaamatta.
Kunnioitus tietämyksestäsi, joka on kyllä omaa luokkaansa. T-paita tulee varmaan joskus markkinoille ja katotaan sitä olutta jos tiet joskus jossain kohtaavat. Eikä ehkä jäisi kattomiseksi.
Mariska.
Jos olisin vähänkin vanhempi, niin olisin aikoinaan lähtenyt Keesin matkassa Hollantiin ja yrittänyt ottaa Mariskasta itelleni akan. Hää ei koskaan ottanut itelleen ukkoa.
Johonkin vastaavaan sivuun osuin kyllä. Shocking Blue oli mielessä jo aiemmin, mutten jostain syystä nähnyt ITG arvuuttelemassa sitä ja ei tullut tsekattua Mariskan soolouraa.Hyvä tiva! Tuoltahan tuo olis muuten tuon kersantti Pippuri-vinkin perusteella näköjään lunttaamalla selvinnyt.
Mikäs tämä soolohitti nyt sitten oli?4. vihje: Bändin, jossa tivamme henkilö vaikutti, biisejä kuulee vieläkin radiosta. Joskin harvoin. Viimeksi kuulin muistaakseni kersantti Pippurissa.
Haetun henkilön 'soolopuolihittiä' en ole tällä muistilla koskaan kuullut radiosta. Tai varmaan olen aikoinaan kuullut, mutta silloin se ei tarttunut korvaan.
Ko. soolobiisin suomeksi coverrettua versiota sen sijaan kuulee silloin tällöin.