Nähtyä

Estate

Well-known member
Ihka oikea Ibi Love ilmestyi tänään terrorisoimaan luentoamme tiara päässä ja ihmeelliset jutut mielessä. Saimmepahan ainakin "vähän" toisenlaista näkökulmaa aiheeseen. Laulu alkoi kyllä olla jo liikaa.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ihka oikea Ibi Love ilmestyi tänään terrorisoimaan luentoamme tiara päässä ja ihmeelliset jutut mielessä. Saimmepahan ainakin "vähän" toisenlaista näkökulmaa aiheeseen. Laulu alkoi kyllä olla jo liikaa.
Kai kuvasitten 7päivää-lehteen ja nostitte rahat pikkujoulurahastoon?

Örfil

Guest
Mahtavaa - ei Runski ole minnekään häipynyt, se on siirtynyt bittiavaruuteen vaikuttamaan: katsokaa vaikka tota yläreunan banneria, jossa luvataan 5e ILMAISEKSI :D

burb

.
FyksFoorumin Jacques oli tyytyväisen näköisenä Tsadin Rautatieasemalla, ja mikä ettei olis ollut, olihan hän juuri sytyttänyt aamutupakan ja sehän tekee pirun gutaa tollasessa pikku pakkasessa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mahtavaa - ei Runski ole minnekään häipynyt, se on siirtynyt bittiavaruuteen vaikuttamaan: katsokaa vaikka tota yläreunan banneria, jossa luvataan 5e ILMAISEKSI :D
Mulla meni noin pari viikko sitten näyttö pilalle raaputtamisen takia, että siihen nähden oon yli kakssataa miinuksella.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla noissa bannereissa näkyy kyllä Jäämiesmainos ja Finnmatkojen matkailumainos. Kummassakaan ei luvata 5:iitosta ilmatteeksi! :mad_old:
Heti mulle viitosbanneri ilmaiseksi! Ja hapiaan!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Joululomalla näkyi taas tuttuja naamoja

-Rukan Pyhävaaran hiihtoreitin varrella kotakahvilaa pitää nimimerkki 72. Siellä myi tuoretta pullaa ja kuumaa mehua ja maittoihan ne nääntyneille matkamiehille. Ihmetytti vain, että missä oli pikkulikka mutta kai se oli siinä naapurikodassa.

-Oulun Edenin allasosastolla oli uudenvuodenaattona rallilegenda Didier Auriol perheineen. Puhui, kumma kyllä, lapsilleen italiaa mutta multilinguaalisuushan lie globalisoituvassa EU:ssa kova sana.

-Tulomatkalla lojui junassa 'Mini-Me' eli näyttelijä Verne Troyer.

Makoili jalat suorana kahdella junapenkillä ja oli sen verran kohmeisen oloinen, että mahtoiko snadi olla käynyt ennen junaan astumista Raksilan Alkosta hakemassa evähiä. Ken tietää.

72

Well-known member
-Rukan Pyhävaaran hiihtoreitin varrella kotakahvilaa pitää nimimerkki 72. Siellä myi tuoretta pullaa ja kuumaa mehua ja maittoihan ne nääntyneille matkamiehille. Ihmetytti vain, että missä oli pikkulikka mutta kai se oli siinä naapurikodassa.

;)

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Hahmo Dominicin näköinen tyyppi notkuili epätoivoisen näköisenä BaanThai ravintolassa pöytää odotellen, tänään lauantaina klo 16.15, ennen kuin meidän perhe sai pakattua itsensä ulkovaatteisiin :D

elle

-------
Nähty forumin Jacques kampaajana Fabio Salsan salongissa. Trikoot ja lenkkarit työasusteina.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hahmo Dominicin näköinen tyyppi notkuili epätoivoisen näköisenä BaanThai ravintolassa pöytää odotellen, tänään lauantaina klo 16.15, ennen kuin meidän perhe sai pakattua itsensä ulkovaatteisiin :D
Voi kyrpä, se oli hahmo Dominic. Pois mun ykkösravintolasta saatana!

Ilmeisesti olitte se lapsiperhe siinä, jonka lähtö oli NIIN TOIVOTTOMAN HIDASTA! Mä vaan tulin puolustamaan reviiriäni, kun muitakin notkujia oli ympäristössä. :D

Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Mulla noissa bannereissa näkyy kyllä Jäämiesmainos ja Finnmatkojen matkailumainos. Kummassakaan ei luvata 5:iitosta ilmatteeksi! :mad_old:
Heti mulle viitosbanneri ilmaiseksi! Ja hapiaan!
Mullapa ei näy mainoksia laisin.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Vesa Hietalahti tuli nähtyä viimeviikon maanantaina, tänään meen pelaahan sählyä, saa nähdä tuleeko vesa tänään kans pelaahan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Voi kyrpä, se oli hahmo Dominic. Pois mun ykkösravintolasta saatana!

Ilmeisesti olitte se lapsiperhe siinä, jonka lähtö oli NIIN TOIVOTTOMAN HIDASTA! Mä vaan tulin puolustamaan reviiriäni, kun muitakin notkujia oli ympäristössä. :D
:D Jep jep. Eihän sitä nyt niin täydellä vatsalla pääse nopeasti ulos. Tuli käytyä pitkästä aikaa, kun ovat oikein remonttiakin tehneet. Ihan siisti, mut se huonopuoli siinä oli, että asiakkaita käy enemmän, eli on täynnä. Ja sehän ei ole koskaan niillä asiakas paikkojen runsaudella prameillu, niin kuin ei muullakaan kimalluksella ja marmorilla :D. Ruoka se on joka puhuu :ahem:

Ollaan käyty Baan Thain edullisia ja sairaan hyviä annoksia nauttimassa jo toistakymmentä vuotta, mutta nyt kun on tota jälkikasvua, niin on käymiset päässy ilkeästi harvenemaan. Vaikka sälli osaakin jo huutaa heti ovelta kovaan ääneen, että "Mä syän sitten vaan pelkää viisiii".:D