geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Helsingissä klo 15:56 Sokoksen ja S-marketin välisillä liukuportailla Forumin hahmo Bleu.
Kai kuvasitten 7päivää-lehteen ja nostitte rahat pikkujoulurahastoon?Ihka oikea Ibi Love ilmestyi tänään terrorisoimaan luentoamme tiara päässä ja ihmeelliset jutut mielessä. Saimmepahan ainakin "vähän" toisenlaista näkökulmaa aiheeseen. Laulu alkoi kyllä olla jo liikaa.
Kävin kerran Lomaalla ja viivyin neljä vuotta...Kävin kerran Loimaalla, mutten jäänyt pitkäksi aikaa.
Mulla meni noin pari viikko sitten näyttö pilalle raaputtamisen takia, että siihen nähden oon yli kakssataa miinuksella.Mahtavaa - ei Runski ole minnekään häipynyt, se on siirtynyt bittiavaruuteen vaikuttamaan: katsokaa vaikka tota yläreunan banneria, jossa luvataan 5e ILMAISEKSI
Mulla noissa bannereissa näkyy kyllä Jäämiesmainos ja Finnmatkojen matkailumainos. Kummassakaan ei luvata 5:iitosta ilmatteeksi! :mad_old:Mahtavaa - ei Runski ole minnekään häipynyt, se on siirtynyt bittiavaruuteen vaikuttamaan: katsokaa vaikka tota yläreunan banneria, jossa luvataan 5e ILMAISEKSI
Missä on mun viitonen?
Missä on mun viitonen?
-Rukan Pyhävaaran hiihtoreitin varrella kotakahvilaa pitää nimimerkki 72. Siellä myi tuoretta pullaa ja kuumaa mehua ja maittoihan ne nääntyneille matkamiehille. Ihmetytti vain, että missä oli pikkulikka mutta kai se oli siinä naapurikodassa.
Voi kyrpä, se oli hahmo Dominic. Pois mun ykkösravintolasta saatana!Hahmo Dominicin näköinen tyyppi notkuili epätoivoisen näköisenä BaanThai ravintolassa pöytää odotellen, tänään lauantaina klo 16.15, ennen kuin meidän perhe sai pakattua itsensä ulkovaatteisiin
Mullapa ei näy mainoksia laisin.Mulla noissa bannereissa näkyy kyllä Jäämiesmainos ja Finnmatkojen matkailumainos. Kummassakaan ei luvata 5:iitosta ilmatteeksi! :mad_old:
Heti mulle viitosbanneri ilmaiseksi! Ja hapiaan!
Jep jep. Eihän sitä nyt niin täydellä vatsalla pääse nopeasti ulos. Tuli käytyä pitkästä aikaa, kun ovat oikein remonttiakin tehneet. Ihan siisti, mut se huonopuoli siinä oli, että asiakkaita käy enemmän, eli on täynnä. Ja sehän ei ole koskaan niillä asiakas paikkojen runsaudella prameillu, niin kuin ei muullakaan kimalluksella ja marmorilla . Ruoka se on joka puhuu :ahem:Voi kyrpä, se oli hahmo Dominic. Pois mun ykkösravintolasta saatana!
Ilmeisesti olitte se lapsiperhe siinä, jonka lähtö oli NIIN TOIVOTTOMAN HIDASTA! Mä vaan tulin puolustamaan reviiriäni, kun muitakin notkujia oli ympäristössä.