Nähtyä

Lugera

Well-known member
Nähtyä: InterCity2-junan alakerrassa kaunis portugalilainen tyttö istumaan tuli viereeni. Sopivat tissit olivat. Kyllä. Teki mieli sovittaa kämmentäni. Ei uskaltanut. Ei ei. Hyi hyi. Nukkui tyttö, pitkä junamatka. Voi voi.

:thumbfh:

Knoukka

Well-known member
Nähtyä: InterCity2-junan alakerrassa kaunis portugalilainen tyttö istumaan tuli viereeni. Sopivat tissit olivat. Kyllä. Teki mieli sovittaa kämmentäni. Ei uskaltanut. Ei ei. Hyi hyi. Nukkui tyttö, pitkä junamatka. Voi voi.
Idiootti. Oisit tempassu tissien väliin. Jos ois heränny niin sanonu vaan että kuuluu lipun hintaan.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Sovita kämmentäsi sitten kotio päästyäsi rauhassa vaikka suihkussa.

Lugera

Well-known member
Sovita kämmentäsi sitten kotio päästyäsi rauhassa vaikka suihkussa.
Huomaa, ettemme olleet menossa samaa matkaa minun luokseni. Hän oli menossa Helsinkiin, itse vain Kouvolaan asti. Tirkistelin hänen junalippuaan tissien kaverina...

:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Kutosen spårassa istuin vanhemman herran viereen. Poisnoustessaan sanoi tilaa pyytäessään, että "sori, pitäis jäädä seuraavalla pois". Tuttu ääni ja Vexi Salmihan se.

Edit: typo

Viimeksi muokattu:

Timo Toikki

Hepittäjä
Nimimerkki Mehe Rienarsuo olutravintola Sivuraiteen vessassa. Stetsoni päässä. Oli vetänyt liikaa antabus-shotteja. Ei ollu ehtinyt pöntölle asti vaan väänsi poru kurkussa lavuaariin. Oli koko peili paskassa. Mies oli aivan tolkku pois ja paniikissa. Pyyhin peilin, löin 20 euroa rintataskuun ja jätin sinne. Menen tsiigaamaan töitten jälkeen mikä on tilanne.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Käväsin lounaalla lapioimassa yhden kuupan tsekkipilsneriä olutravintola Sivuraiteessa. Kusta ruikkiessa näin peilistä, kun Timo Toikki niminen hahmo laattasi käsienkuivauskoneeseen täydellä teholla oksea. Oli huulet vetäny sen tötterön ympäri anto palaa paineella. Oli vetäny liian vähän antabus-shotteja ja karhuviina kiipes ylös. Seurasin mielenkiinnolla kun naapurikopin ruikulia tuutannut vanha mestari käsien pesun jälkeen tökkäs kuivauskoneen päälle ja käänsi tuutin ala-asentoon. Mylly pärskäytti kaiken palkin äijän päälle ja lämmin ilma takoi hajun suoraan aistivaihteeseen. Vanhalla mestarilla oli ripuruikukakka sen verran huulilla, että sotkun näkö-, haju- ja makuhavainnot aiheuttivat paitsi heikotusta ja kaatumisen ketarat ojossa lattialle, myös välittömän ja paineellisen kurapaskan ampumisen puntista pitkin miestenhuoneen peiliä. Ajattelin häipyä paikalta ennen kuin osuu kohdalle, mutta samalla ovesta tulikin sisään vitsin varsinainen vääntäjä eli Timo Toikki. Tsekkasi ilmeettömästi tilanteen ja pyyhki slipoveriinsa paskaa peilistä ja painoi mulle rintataskuun kakskymppiä ja taputti olalle. Vittuako tässä, näillä mennään, ajattelin ja olin hiljaa. Toikki lähti ja itse seurasin vähin äänin heti kohta perässä. Pistin pari hunttia sen kakskymppisen kanssa samaan pinoon ja ohjeistin paarimikon tuomaan koko päivän kaljaa. Ja, että vessa on vähän epäsiisti, sieltä on paprut loppu. Näin pienestä voi lähteä kahden viikon lounas käyntiin.

Viimeksi muokattu: