Nähtyä

Örfil

Guest
Ei jumalauta - kuin ilmetty FW. Yhdennäköisyys ei voi olla enää sattumaa. Se ON FW!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vanhempien pihalla Länsi-Suomessa päin käy pähkinähakki takomassa sembramännyn käpyjä. Lienee sama yksilö joka kerta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nico Rosberg jakoi firman ulkopuolella paikallisen Kokoomuksen (ÖVP) vaalimainoksia ja kuulakärkikyniä, näköjään Lauda ja Wolf pistäneet kundin tekemään välipäivinä ihan "oikeetakin" duunia. En viittiny sanoa Nicolle, että turhaan niitä mulla antaa, koska ei mulla oo edes äänestysoikeutta tässä maassa, sitäpaitti *ilmainen kuulakärkikynä*

jjv

Arschloch
Entinen oopperalaulaja, nykyinen rekkakuski Jaakko Ryhänen kävi aamulla tuomassa muutaman palletin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Putin oli maanantaina Prismassa ja Gösta Sundqvist Oulun Edenissä tiistaina.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Äsken Koskitien saunalla lauteilla nautiskeli menneiden vuosien formulakaksikko Martin Brundle - Vincenzo Sospiri! Puhuivat ihan silkkaa suomea, Brundle tivasi Huokausmieheltä mm. kantaa Syyrian tilanteeseen. No ei osannut sanoa siihen mitään. Mutta jukolauta, että oli jumalattoman mahan kasvattanut Sospiri. Ei enää mahtuisi MastercardLolaan eikä mihinkään muuhunkaan kilpuriin, hyvä kun mun Golfiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei nähtyä, mutta kuultua päivällä soundcheckissä Antti Tuisku ja Jenni Vartiainen.