Albert Oil
Hippi ja juntti
Sanopa Suelle terveisiä, että Venttis on jäässä.Jonne Aaron hengailee Sue_me:n kanssa Wamen baaritiskillä niinkuin tavikset konsanaan.
Sanopa Suelle terveisiä, että Venttis on jäässä.Jonne Aaron hengailee Sue_me:n kanssa Wamen baaritiskillä niinkuin tavikset konsanaan.
Ei ymmärtänyt, kun mainitsin venttiksen jäätymisestä. Lienee niin ylpiä, ettei tunne foorumjamppoja ns. siviilissä.Sanopa Suelle terveisiä, että Venttis on jäässä.
Mies on todistetusti ajanut Suomessa jokamiesluokkaa, niin melkeinpä uskottava tarina tämä.James May ryysti lohisoppaa perjantaina siinä lounasajan loppumetreillä töipaikan lähiruokalassa.
James May
21. elokuuta
James May @MrJamesMay
In Americaaaaaa!
#YouWantStrawberriesWithThat?
Paljon tulos?Alppu oli nähtävästi käynyt pelaamassa frisbeegolfia Suonenjoella, koska löysin Suonenjoen frisbeegolfradalta tyhjän lasolpullon.
Se on ollut Jjusban. Alppu kerää kaikki Lasolpullot mukaansa, koska on rakentamassa lauttaa niistä. Alppu aikoo soutaa sillä sitten venepakolaisena Viroon hakemaan turvapaikkaa ja ilmaisia Lasoleja.Alppu oli nähtävästi käynyt pelaamassa frisbeegolfia Suonenjoella, koska löysin Suonenjoen frisbeegolfradalta tyhjän lasolpullon.
Putteri karannu vähän kauas vai?Paljon tulos?
Ja löysitkö mun pinkin Pure putterin?
Heitin suoraan pilliväylään kukkulalta kukkulalle avauksen putterilla ja otti kimmokkeen puusta johonkin puskaan.Putteri karannu vähän kauas vai?
En tullut laskeneeksi tulosta ja putteriasi en löytänyt.Paljon tulos?
Ja löysitkö mun pinkin Pure putterin?
Mööö. Mun muut Pure-putterit on softeja ja toi pinkki oli mediumi, millä oli hyvä heittää avauksiakin. Tulee kallis reissu Powergrippiin taas kun Discraft Crank, Dynamicin Escape ja Pure pitää ostaa.:thumbfh:En tullut laskeneeksi tulosta ja putteriasi en löytänyt.