Nähtyä

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Max Chilton arskoissaan ajoi eilen K-kauppa Martinmyllyn ohi Turussa.

Captain Howdy

Well-known member
Puoli tuntia sitten Järvenpään torilla kaakersi Emmerdalesta tuttu Shadrach iloisessa hutikassa. Liekö mallasjuoma maistunut liikaa, lounaspöytäseurueessamme kuiskittiin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Luulen, että oli kopio. Tosi hyvä sellainen joka tapauksessa. Piti katsoa 3 kertaa ja silti en ollu varma.
Jameksen twittertilin perusteella hahmo vaikuttaa olevan ameriikassa.

James May
21. elokuuta

James May ‏@MrJamesMay
In Americaaaaaa!
#YouWantStrawberriesWithThat?

markoj

Custom User
Tapasin Joey Ramonen näköisen naisen. Tyhmä kuin saapas ja puhui lakkaamatta itsestään.

Hartsa76

Well-known member
Alppu oli nähtävästi käynyt pelaamassa frisbeegolfia Suonenjoella, koska löysin Suonenjoen frisbeegolfradalta tyhjän lasolpullon.

Örfil

Guest
Alppu oli nähtävästi käynyt pelaamassa frisbeegolfia Suonenjoella, koska löysin Suonenjoen frisbeegolfradalta tyhjän lasolpullon.
Se on ollut Jjusban. Alppu kerää kaikki Lasolpullot mukaansa, koska on rakentamassa lauttaa niistä. Alppu aikoo soutaa sillä sitten venepakolaisena Viroon hakemaan turvapaikkaa ja ilmaisia Lasoleja.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En tullut laskeneeksi tulosta ja putteriasi en löytänyt.
Mööö. Mun muut Pure-putterit on softeja ja toi pinkki oli mediumi, millä oli hyvä heittää avauksiakin. Tulee kallis reissu Powergrippiin taas kun Discraft Crank, Dynamicin Escape ja Pure pitää ostaa.:thumbfh:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Tänään olen nähnyt mm. seuraavanlaisia juttuja:

- J. Karjalainen
- Pete Parkkonen
- Jari Tervon näköinen nainen

Aijjai. Mahtava päivä.

Örfil

Guest
Erään iltapäivälehden ja erään sen artikkelin videolinkin takaa paljastui videon lopussa Cpt Howdyn mähmäinen kädenjälki!