Sue_me
Well-known member
Itse sympatiseerasin Schumia vielä 1994 alkupuolella.. Varsinkin kakkossija pelkällä viitosvaihteella Montmelossa oli loistosaavutus.patriot sanoi:Toisaalta on meillä näitä anti-Häkkis fanejakin... Joita ärsyttää suunnattomasti kun Schumia verrataan Häkään. Vielä enemmän heidän hermoilleen kävi kun Häkkinen voitti mestaruuden. Joillekkin sen takia, että JJ:n olisi "kuulunut" voittaa.
Mitä noihin anti-schumisteihin tulee, niin kai minä olen sellainen. Tosin opin jo pitämään kaverista, mutta yllätten tän vuoden Monaco palautti vanhat muistot mieleen. Mutta en ole kuitenkaan koskaan kiistänyt sitä faktaa, että Schumi on yksi kaikkien aikojen parhaimmista moottoriurheilijoista. Aikamme legenda ehdottomasti.
Olin ainoa kaveripiiristäni joka kannatti Schumia 1994 mestaruustaistossa, kaikki muut löivät vetoa Sennan puolesta ja minä Schumin.. Sain rahat käteen hieman ikävällä tavalla maanantaina 2.5.1994
Kuppi kääntyi kun Benettonia epäiltiin kielletystä luistonestosta ja viimeinen niitti oli kun Schumi ajoi törkeästi Hillin kylkeen Adelaidessa. Schumi ehdottomasti ansaitsi mestaruutensa mutta siitä jäi kitkerä maku suuhun pitkäksi aikaa...